darinux rašė:Labai daug prirasei ir ilgai teko skaityt. buvau kaip sykis regitroj pats. Kiek man papasakojo, tai panasiai, kaip ir tu rasei. Zodziu jei isregistruota automatiniu budu, tai atsistatys dalyvavimas eisme automatiskai. O klausiau ar reikia deklaruot savininkui pardavima. Tai man sake, kad reikalinga tik pp sutartis is ko pirkta. Tai va kokios zinios pasieke mane.
Nu man atsisakė vien su sutartimi registruoti.
Aš pradžioj apdraudžiau, nes neduoda TA be draudimo. Tada gavau teigiamą TA įvertinimą. Nuvažiavau su sutartimi į Regitrą.
Atsakė taip: "Automobilio statusas yra "įregistruotas", o savininkas nėra deklaravęs pardavimo, todėl vien su sutartimi nieko negalėsiu padaryti". Tada paaiškino, kad automatiškai atsistatė į įregistruota dėl to, kad atsirado TA ir draudimas.
Jeigu apdraudus ir gavus TA tau neatstatys statuso į "Įregistruota", tai manau galėsi užregistruot. O gal dar priklauso kažkiek ir nuo pačios transporto priemonės ir jus aptarnaujančio specialisto...
Jei ten registruosite kokių 70tųjų motociklą, irgi gali visai kitaip žiūrėti. Mano atveju buvo senas, istorinio statusą jau galintis gauti, bet mūsų keliuose vis dar dažnai sutinkamas kaip kasdieninis naudojamas automobilis. Todėl ir požiūris dažnai griežtesnis. Nes tikrai labai įmanoma, kad rasčiau kokiam apleistam garaže automobilį su jo senais dokumentais, pasirašau sau sutartį ir pasisavinu transporto priemonę. Iš esmės taip buvo galima padaryti be problemų tol, kol statusas automatiškai neatsistatydavo
2012taisiais metais esu registravęs motorolerį su sovietiniais dokumentais. Turėjau motorolerį ir dokumentus. Dokumentuose nebuvo jokių papildomų įrašų ar panašių dalykų. Taigi, specialistas tuomet pasakė, kad jei dokumentuose būtų bent kokia žyma su parašu ir data arba štampas "Išregistruota" lietuvių arba rusų kalba ar kažkas panašaus, nebūtų problemų. Paklausiau, ar užtektų sutarties, sakė jog ne. Teko surasti patį savininką. Buvo džiugu, kad pavyko paieškojus jį rasti.
Tada techninės apžiūros dar nereikėdavo, tad užteko tik apdrausti ir atsivežti kartu savininką.
Dabar pirkau iš užsienio (Vokietijos) motociklą, nepasižiūrėjęs palikau vokiečiui techninio paso pirmąją dalį, pasiėmiau tik antrąją. Lietuvoje apdraudžiau, techninė apžiūra buvo galiojanti dar vokiška (dokumento paprašiau, vokietis nepagalvojo, kad man gali jo reikti), tad Lietuvoje dar beveik dviem metam galioja vokiškas dokumentas, bet be vienos techninio paso dalies atsisakė registruoti. Regitra mato, kad Vokietijoje išregistruotas ir kad statusas tvarkingas be įkeitimų ir pranešimų apie vagystes. Bet jiem tipo reikia įsitikinimo, tad išsiunčia oficialių paklausimą tavo vardu atsakingai institucijai. Už tą procedūrą tenka sumokėti dar 17eur su centais. Atsakymo laukia iki mėnesio, nežinau kas būna, jei neatsako. Po dviejų savaičių nesulaukęs žinių iš Regitros, parašiau vokiečiui žinutę, kad atsiųstų paštu, nes galvoju jau kad taip bus greičiau, nes paskui dar ir draudimas vėl pasibaigs ir reiks iš naujo draust. Tai vokietis išsiuntė, bet gavos, kad dar negavęs to dokumento sulaukiau iš Regitros atsakymo, kad viskas gerai, galite atvykti. Tai va vakar gavau techninį pasą, numerio neėmiau naujo, nes perkėliau nuo to anksčiau minėto motorolerio, kadangi kol jį suremontuosiu iki naudojimo, užtruks dar tikrai ilgai, o dabar tie nauji numeriai labai negražaus šrifto. Seniau nebūdavo galima palikti transporto priemonės be numerio, dabar jau galima, taigi galima persikelti numerį nuo kokio nors seniai išmesto ar be dokumentų parduoto ar į metalą priduoto pasato, jeigu tik juos dar turite. Kartais labai smagu, ypač jei tie numeriai išduoti iki 2004tų metų dar su Lietuvos vėliavėle