Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
tauras000 rašė:Pro tą skylutę aiškiai matosi mišinio reguliavimo varžto smaigalys. Ta pati kamera
oro padavimas galimas tik per karbo oro filtro anga jokiu kitu angu negali būti,nu šiu laiku motoraikose yra kiek kitaip bet jos naudojamos vakumui,traukti kura iš bako,ta skyle užkišk ir bus ok
Sveiki.prisegu foto: Noreciau paklausti ar priekine fara ir pr.faros stikliukai jawa 250 353 modelio? Ir ar skiriasi kuom metaliniai jawos stopukai pvz 354 ,353 modelio?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nelabai aš žinovas Jawų, gavau du galinius amortizatorius, vienas buvo senutės, kitas toks. Gal žinot nuo kokios Jawos jis, ar tiesiog "samadielnas" padarytas iš Jawinio ?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
GameOveris rašė:Nelabai aš žinovas Jawų, gavau du galinius amortizatorius, vienas buvo senutės, kitas toks. Gal žinot nuo kokios Jawos jis, ar tiesiog "samadielnas" padarytas iš Jawinio ?
Amortizatorius gali būti Jawa 634-01 (pirmos laidos, kur su spidometru lempoje būdavo).
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
GameOveris rašė:Nelabai aš žinovas Jawų, gavau du galinius amortizatorius, vienas buvo senutės, kitas toks. Gal žinot nuo kokios Jawos jis, ar tiesiog "samadielnas" padarytas iš Jawinio ?
Amortizatorius gali būti Jawa 634-01 (pirmos laidos, kur su spidometru lempoje būdavo).
Pritariu Virginijui, amortizatorius pirmos laidos 634.
Taip pat skiriasi ir patys tarp savęs 6v inkarai, nes pvz 634 generatorius buvo 75w, o 360 ir 559 būdavo 45W galingumo. Taigi, 634 inkaras yra suvyniotas čiut storesniu laidu, o 360 ir 559 inkarai yra plonesnio laido. Laidų nepamatavus, sunkoka atskirti 634 inkarą nuo 360-559. Na nebent susidėjus vieną šalia kito - įsižiūrėjus atskirtumėte. Esmė - po galingesniu generatoriumi pakišus silpnesnį inkarą (plonesnio laido) pastarasis susvildavo. Ne vieną inkarą turiu pajuodavusį.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168