Puslapis 172174

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 18 Geg 2018, 14:15
bartex
Toks vaizdas, kad kairysis cilindras blogai dirba iš video.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 18 Geg 2018, 14:26
kęstutis
Prieš 32 metus buvau pirkęs naują ČZ350 - 6voltų, 2cilindrai. Na variklis ten jawos. Važiavo gal ir nieko,bet taip kaip senesnės jawos netraukdavo. Vargdavau ir su tuo krovimu prie tuščių. Bandžiau tuo metu spręsti tą problemą pakeisdamas inkarą ir generatorių nuo Jupiterio. Tam kartui viskas buvo puiku - krovimas kuo geriausias. Bet - ižas pritaikytas mažesnėm apsukom dirbti. Po pasivažinėjimų dideliom apsukom su ČZ, nustoja visai krauti. Kas ten perdegdavo inkaras ar statorius nebe pamenu. Pakeičiau juos kelis tikėdamasi kokio broko, bet galiausiai teko grįžti prie originalių dalių. Kas dėl tos traukos trūkumo esu bandęs ir naujus cilindrus su stūmokliais ir žiedais, bei riebokšliais keisti, bet tos geros traukos taip ir nesugebėjau pasiekti. Na kompresijos neteko bandyti, kai keisdavau visus mazgus iškart naujom dalim tai to ir nesugalvojau padaryti. Prisimenu kad ir po naujų riebokšlių sudėjimo vistiek važiuojant ir duodant apkrovą vienas cilindras daugiau dūmijo, tik nepamenu kuris. Pagal Jūsų kompresija 6,1 manau mažoka. Jei keitėsi tik žiedai, gal nesugeba prie senų cilindrų ovališkumo prisidirbti? Tiems permušimams gal gali turėti įtakos ir kondencatorius - jį reikėtų mėginti pakeiti kitu, bet ne vietomis. Yra tekę turėti bėdų - važiuojant atsakinėjo vienas cilindras. Remontuojant kelyje bandžiau sukeisti kondencatorius vietomis, bet ryškaus pasikeitimo cilindrų darbui nepajutau - tai dirba tai vėl atsako tas pats cilindras. Pakeitus namuose kitą kondencatorių problemos neliko.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 18 Geg 2018, 14:48
Rudge
bartex rašė:Toks vaizdas, kad kairysis cilindras blogai dirba iš video.

Man ir taip pasirodė. Bandyk paleisti po vieną cilindrą, bus aiškiau kuris dirbti nenori.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 18 Geg 2018, 16:52
papaukst
Cilindrai naujai šlifuoti,honinguoti 2tam remontui,stūmokliai nauji 2to remonto. Velenas naujai darytas,riebokšliai nauji. Degimas bekontaktis Vape. Nuėmus, dirbančiam varikliui, kairės pusės žvaklaidį variklis dirba,negesta. Nuėmus dešinįjį iškart gesta. Faktas kad blogai dirba kairysis cilindras. Klausimas kodėl?
Šiandien vėl nuardžiau cilindrus, ir radau kai ką įdomaus. Šonuose kur skylės guolių tepimui prasipučia su oru puikiai. Kairiąjame cilindre,vidinėje pusėje,yra maža skylutė centriniam guoliui tepti. Ir ji praktiškai neprasipučia. Turiu įtarimą,kad kai surinkinėjo veleną blugai įdėjo tarpublokio įvorę,ir gavosi atvirkščiai nei turėtų būti. Gal blogai suvaikšto slėgis viduje,arba kaip tik nesuvaikšto ir gaunasi tos pusės cilindro nedarbas. Darau tokia prielaida kol kas. Turiu garaže kitą bloką,su tarpublokiu,ir manau viskas paaiškės.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 27 Geg 2018, 18:06
karolis.666
Sveiki, gal galit pasakyt nuo kurių modifikacijų šie skydeliai? 638 00; 638 01?

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 29 Geg 2018, 11:07
acounterr
sveiki,gal kas tvarke sakuciu stripelio vieta desiniam bloke ?nes siektiek ismalta yra.geriau aplink kauna kas apsiimtu.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 29 Geg 2018, 15:15
acounterr
kęstutis rašė:Prieš 32 metus buvau pirkęs naują ČZ350 - 6voltų, 2cilindrai. Na variklis ten jawos. Važiavo gal ir nieko,bet taip kaip senesnės jawos netraukdavo. Vargdavau ir su tuo krovimu prie tuščių. Bandžiau tuo metu spręsti tą problemą pakeisdamas inkarą ir generatorių nuo Jupiterio. Tam kartui viskas buvo puiku - krovimas kuo geriausias. Bet - ižas pritaikytas mažesnėm apsukom dirbti. Po pasivažinėjimų dideliom apsukom su ČZ, nustoja visai krauti. Kas ten perdegdavo inkaras ar statorius nebe pamenu. Pakeičiau juos kelis tikėdamasi kokio broko, bet galiausiai teko grįžti prie originalių dalių. Kas dėl tos traukos trūkumo esu bandęs ir naujus cilindrus su stūmokliais ir žiedais, bei riebokšliais keisti, bet tos geros traukos taip ir nesugebėjau pasiekti. Na kompresijos neteko bandyti, kai keisdavau visus mazgus iškart naujom dalim tai to ir nesugalvojau padaryti. Prisimenu kad ir po naujų riebokšlių sudėjimo vistiek važiuojant ir duodant apkrovą vienas cilindras daugiau dūmijo, tik nepamenu kuris. Pagal Jūsų kompresija 6,1 manau mažoka. Jei keitėsi tik žiedai, gal nesugeba prie senų cilindrų ovališkumo prisidirbti? Tiems permušimams gal gali turėti įtakos ir kondencatorius - jį reikėtų mėginti pakeiti kitu, bet ne vietomis. Yra tekę turėti bėdų - važiuojant atsakinėjo vienas cilindras. Remontuojant kelyje bandžiau sukeisti kondencatorius vietomis, bet ryškaus pasikeitimo cilindrų darbui nepajutau - tai dirba tai vėl atsako tas pats cilindras. Pakeitus namuose kitą kondencatorių problemos neliko.
dėl traukos prastos kalti kanalai juos reikia taisyti (šlifuoti) visiem JAWA modeliam. Jawos 638 AG 26 bet realiai ju apie 22 nes kiekvienam varikli skirtingas kanalu brokas tik istaisius kanalus turesit tuos realius 26 AG!!!

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 29 Geg 2018, 22:45
papaukst
Ką būtent ir kur reikia tvarkyti? Nes šiaip pas 634 kanalai gražūs. Jokių nereikalingų atbrailų,ar nelygumų. Nebent didint langus tiek cilindrų,tiek stūmoklių. Viską reik skaičiuot.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 30 Geg 2018, 10:18
acounterr
isidėk cilindra 634 i bloka pamatysi gražuma.

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Parašytas: 30 Geg 2018, 13:42
papaukst
Prieš surinkinėdamas variklį, kaip tik žiūrėjau visus nelygumus, viskas gražiai susėda,nėra jokių nesutapimų. Nebuvo nieko ” ką reikėtų pataisyti”.