Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Bamperis rašė:Gerai įsižiūrėkite į brėžinius. Reikės JAMZ stūmoklį trumpinti iš abiejų galų ir daryt naują 87—89,5 kub.см tūrio degimo kamerą, švaistiklio įvorę raiboruot iki 50 mm skersmens. Švaistiklio indėklai tikrai netinka.
Pas mane DT-14 traktoriukas. Todėl ir įdėjau nuotraukas, kad žmonės pamatytų, kad DT-14 atstumas atitinka, o DT-20 reikia stūmoklio viršų 7,6mm žeminti. Gaila neturiu DT-14 knygos tai neturiu brėžinių su matmenimis, tai tenka matuotis apytiksliai su slankmačiu. Nuotraukoje (DT-14 stūmoklio) atstumas nuo stūmoklio viršau iki piršto apačios yra 76mm, o iš brėžinių matau, kad DT-20 šis atstumas bus 68,4mm.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
nemeiksiukass rašė: Pas mane DT-14 traktoriukas. Todėl ir įdėjau nuotraukas, kad žmonės pamatytų, kad DT-14 atstumas atitinka, o DT-20 reikia stūmoklio viršų 7,6mm žeminti.
Tai Jūs broliukas tada apie DT-14 ir diskutuokie DT-14 puslapyje: https://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=1&t=58499 Čia kai pradėsim šnekėt viens apie vieną kits apie kitą tai gausis velniava. Juk abiejų traktorių skiriasi ne tik galvutės, stūmokliai, stūmoklio eiga (125 ir 140 mm), gilzės ilgis, alkūninis, bet ir dar daug kas.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Gilzę imčiau. Traktorių išleidau žiemos atostogų, tai kolonėlę išsidraskiau ir bandysiu remontuot. Reikia keist soškės velenėlio roliką kartu su pirštu būtinai, - pirštas užėstas, guolis maskatuoja. Dar gi ir pats velenėlio guolio lizdas apgraužtas, gal šone padėta šaiba kiek padėtų. Dabar tokie mano planai. Jei gaučiau originalią kolonėlę būtų ramiau.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.