Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
aure 123 rašė:Sveiki, o kaip tą jumz užvedimo varikliuką prikonstruoti? Jei ne paslaptis gal galima plačiau. Dėkoju iš anksto.
Mano DT20 su JUMZ puskačiumi
Aušinimas- bereikalinga prabanga?
Aušinasi. Ant galvutės matos vamzdelis, ant kurio pakabinta užvedimo virvė. Pripili vandens ir užtenka- nieks neperkaista, nebent birbintum kokia 10-15 min.
Na cia tai sprendimas! Kiek darbo ideta, starteris ismesinetas ir pavara padaryta. Ar ne lengviau butu nissan sunny starteri nusipirkt?
Žinoma lengviau, bet čia pasižiūrėk, kokia meilė darbui....kai imi daryti....tai jau čia svarbiausia pats procesas, ne rezultatas, bent man taip būna......JĖGA Dar būtų gerai pamatyti foto kaip priekinis hidraulas padarytas peiliui
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
kam tau tas peilis prieki,jai vairo kolonele orginali ir sedyne ,tai gali greitai perdaryt ,kad atbula vaziuotu ,nes jiem dedavosi linarove ir buvo pritaikyti atbula vaziuot.Reversas yra ,stabdziu pedalai persideda antraip ir sedyne orginali persideda
Žinoma lengviau, bet čia pasižiūrėk, kokia meilė darbui....kai imi daryti....tai jau čia svarbiausia pats procesas, ne rezultatas, bent man taip būna......JĖGA Dar būtų gerai pamatyti foto kaip priekinis hidraulas padarytas peiliui
Na cia tai sprendimas! Kiek darbo ideta, starteris ismesinetas ir pavara padaryta. Ar ne lengviau butu nissan sunny starteri nusipirkt?
Prieš 10 metų deja nežinojau kad tinka NISAN starteris, o dabar kai viskas veikia, tai kam ardyt. Priekyje ten hidraulis ne buldozeriui, o bulvių vagoms užversti. Principas toks: gale prikabintu vagotuvu padarai vagas, sumėtai į vagas bulves, o tada važiuodamas priekiu vagas užverti. Atraminiai ratukai važiuoja vagos viršumi, vagotuvas skiria buvusią vagą pusiau ir viskas. Dėl buldozerio reikia sustiprinti tą apatinį rėmą, bet vis nerandu laiko