Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Sovietinių opozitų skirtumai http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16042 |
Puslapis 4 iš 92 |
Autorius: | Straideriss [ 2008 Gru 02 Ant, 13:08 ] |
Pranešimo tema: | |
ar sios detales skiriasi ar visos vienodos? http://www.oldtimers.lt/files/05_1_263.jpg |
Autorius: | kaimas [ 2008 Gru 05 Pen, 10:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Siulyciau atkreipti demesi i kitoje puseje esanti koda. |
Autorius: | AGspecial [ 2008 Gru 09 Ant, 15:54 ] |
Pranešimo tema: | |
dalius-nsu rašė: DomuXs rašė: Norėjau paklaust ar skiriasi m72 ir m61 motociklų "bagažiukai"? Skiriasi ''kojelių'' ilgiu, M-72 ilgesnės bagažinės ''kojelės'',nei M-61. Galiu patvirtinti kad skiriasi m-72 ir m-61 bagažiuko kojelių ilgis. (m-72 maždaug 1 cm ilgesnės), palyginau |
Autorius: | AGspecial [ 2008 Gru 12 Pen, 14:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Išiaiškinkim su rėmų skirtumais. Mane labiausiai domina k-750 ir k-750m skirtumai. Gal kas tiksliai žinot? Būtų labai gerai su informatyviomis nuotraukomis nuotraukomis Kiek aiškėja iš pasisakymų kitose temose tai labiausiai skiriasi stabdžių mechanizmas |
Autorius: | Mažvydas [ 2008 Gru 12 Pen, 14:43 ] |
Pranešimo tema: | |
taip, skiriasi stabdziu mechanizmas, t.y. K750M stabdziai yra sujungti su papildomai prie remo primontuota spyruokle, o K750 tiesiog apsiribota vien kojele stabdziu, be jokio papildomo mechanizmo. Ir dar, K750 priekyje remo, kur tvirtinasi priekabos varžtas apacioje, tie abu kauseliai apacioje prie remo yra pritvirtinti 2 varztais, o naujesniame , t.y. K750M sis obuolys jau yra privirintas kaip ir visu velesniu opozitu kol kas foto neturiu |
Autorius: | Raimis [ 2008 Gru 12 Pen, 15:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Labai įdomu būtų pamatyti tą stabdžių mechanizmą, kur su papildoma spyruokle. |
Autorius: | Mažvydas [ 2008 Gru 12 Pen, 15:25 ] |
Pranešimo tema: | |
ten tiesiog stabdziu kojele papildomai sukabinta (mazos traukutes pagalba) su prie sakes pritvirtinta spyruokle tam, kad stabdziu kojele ja nuspaudus ir atleidus po to greiciau gryztu i pradine padeti t.y. labai patogu, nes senesniuose modeliuose ta stabdziu kojele kartais nuspaudus sunkiai grizta atgal, tad i tai atsizvelgus, mano nuomone, naujesniuose modeliuose sis trukumas buvo istaisytas ir visas tas mechanizmas modernizuotas |
Autorius: | AGspecial [ 2008 Gru 14 Sek, 17:51 ] | |||
Pranešimo tema: | ||||
Na aš kiek žiūrėjau, tai yra tik vieno tipo k-750 i r k-750m stabdžių mechanizmas. Jeigu turi omenyje tą su spyruokle kur jau pas Dneprus buvo, tai nelabai norėčiau sutikti.. (nebent buvo kažkoks tarpinis variantas su kažkokia kitokia spyruokle). Na o pas k-750 taip pat yra spyruoklė kojelės atmetimui, tik ji būna užkabinta kaip ir pas m-72, 61. Štai nuotraukos 1. K-750 stabdžių kojelė. (tokia ir pas k-750m); 2. ir vėlesnis variantas mt-9 (toks rėmo variantas prasidėjo su k-650 modeliu).
|
Autorius: | AGspecial [ 2008 Gru 14 Sek, 17:57 ] | ||||
Pranešimo tema: | |||||
Tas pats parodyta k-750 ir k-750m kataloguose. 1. iš 1961 K-750 detalių katalogo (toks pats piešinukas yra ir k-750m kataloge) . 2. iš K-750m knygelės (ten apačioje matosi spyruoklė kojelės atmetimui, kurios vienas galas kabinasi prie kojelės, o kitas prie dėžės); 3. K-750m tepimo plano iškarpa (žr. 11 numeriuku pažymėtą paveiksliuką);
|
Autorius: | AGspecial [ 2008 Gru 14 Sek, 18:11 ] |
Pranešimo tema: | |
100 procentų negarantuoju už savo nuomonės teisingumą (nes tuose motocikluose tarpinių variantų galėjo būti labai daug), neatmesčiau galimybės, kad koks nors paskutinis k-750m galėjo gauti ir naujesnį rėmą, kaip k-650. |
Puslapis 4 iš 92 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |