Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Sovietinių opozitų skirtumai
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16042
Puslapis 492

Autorius:  Straideriss [ 2008 Gru 02 Ant, 13:08 ]
Pranešimo tema: 

ar sios detales skiriasi ar visos vienodos?
http://www.oldtimers.lt/files/05_1_263.jpg

Autorius:  kaimas [ 2008 Gru 05 Pen, 10:37 ]
Pranešimo tema: 

Siulyciau atkreipti demesi i kitoje puseje esanti koda.

Autorius:  AGspecial [ 2008 Gru 09 Ant, 15:54 ]
Pranešimo tema: 

dalius-nsu rašė:
DomuXs rašė:
Norėjau paklaust ar skiriasi m72 ir m61 motociklų "bagažiukai"?

Skiriasi ''kojelių'' ilgiu, M-72 ilgesnės bagažinės ''kojelės'',nei M-61.


Galiu patvirtinti kad skiriasi m-72 ir m-61 bagažiuko kojelių ilgis. (m-72 maždaug 1 cm ilgesnės), palyginau :-)

Autorius:  AGspecial [ 2008 Gru 12 Pen, 14:30 ]
Pranešimo tema: 

Išiaiškinkim su rėmų skirtumais. Mane labiausiai domina k-750 ir k-750m skirtumai. Gal kas tiksliai žinot? Būtų labai gerai su informatyviomis nuotraukomis nuotraukomis :-)
Kiek aiškėja iš pasisakymų kitose temose tai labiausiai skiriasi stabdžių mechanizmas :-)

Autorius:  Mažvydas [ 2008 Gru 12 Pen, 14:43 ]
Pranešimo tema: 

taip, skiriasi stabdziu mechanizmas, t.y. K750M stabdziai yra sujungti su papildomai prie remo primontuota spyruokle, o K750 tiesiog apsiribota vien kojele stabdziu, be jokio papildomo mechanizmo. Ir dar, K750 priekyje remo, kur tvirtinasi priekabos varžtas apacioje, tie abu kauseliai apacioje prie remo yra pritvirtinti 2 varztais, o naujesniame , t.y. K750M sis obuolys jau yra privirintas kaip ir visu velesniu opozitu :wink:
kol kas foto neturiu :wink:

Autorius:  Raimis [ 2008 Gru 12 Pen, 15:03 ]
Pranešimo tema: 

Labai įdomu būtų pamatyti tą stabdžių mechanizmą, kur su papildoma spyruokle.

Autorius:  Mažvydas [ 2008 Gru 12 Pen, 15:25 ]
Pranešimo tema: 

ten tiesiog stabdziu kojele papildomai sukabinta (mazos traukutes pagalba) su prie sakes pritvirtinta spyruokle tam, kad stabdziu kojele ja nuspaudus ir atleidus po to greiciau gryztu i pradine padeti :-) t.y. labai patogu, nes senesniuose modeliuose ta stabdziu kojele kartais nuspaudus sunkiai grizta atgal, tad i tai atsizvelgus, mano nuomone, naujesniuose modeliuose sis trukumas buvo istaisytas ir visas tas mechanizmas modernizuotas :wink:

Autorius:  AGspecial [ 2008 Gru 14 Sek, 17:51 ]
Pranešimo tema: 

Na aš kiek žiūrėjau, tai yra tik vieno tipo k-750 i r k-750m stabdžių mechanizmas. Jeigu turi omenyje tą su spyruokle kur jau pas Dneprus buvo, tai nelabai norėčiau sutikti.. (nebent buvo kažkoks tarpinis variantas su kažkokia kitokia spyruokle).
Na o pas k-750 taip pat yra spyruoklė kojelės atmetimui, tik ji būna užkabinta kaip ir pas m-72, 61.
Štai nuotraukos
1. K-750 stabdžių kojelė. (tokia ir pas k-750m);
2. ir vėlesnis variantas mt-9 (toks rėmo variantas prasidėjo su k-650 modeliu).

Prikabinti failai:
kojele.JPG
kojele.JPG [ 55.28 KiB | Peržiūrėta 4988 kartus(ų) ]
kojele mt.JPG
kojele mt.JPG [ 53.05 KiB | Peržiūrėta 4988 kartus(ų) ]

Autorius:  AGspecial [ 2008 Gru 14 Sek, 17:57 ]
Pranešimo tema: 

Tas pats parodyta k-750 ir k-750m kataloguose.
1. iš 1961 K-750 detalių katalogo (toks pats piešinukas yra ir k-750m kataloge) .
2. iš K-750m knygelės (ten apačioje matosi spyruoklė kojelės atmetimui, kurios vienas galas kabinasi prie kojelės, o kitas prie dėžės);
3. K-750m tepimo plano iškarpa (žr. 11 numeriuku pažymėtą paveiksliuką);

Prikabinti failai:
stabd.jpg
stabd.jpg [ 18.52 KiB | Peržiūrėta 4985 kartus(ų) ]
stabd1.jpg
stabd1.jpg [ 52.1 KiB | Peržiūrėta 4985 kartus(ų) ]
plan.jpg
plan.jpg [ 31.23 KiB | Peržiūrėta 4985 kartus(ų) ]

Autorius:  AGspecial [ 2008 Gru 14 Sek, 18:11 ]
Pranešimo tema: 

100 procentų negarantuoju už savo nuomonės teisingumą (nes tuose motocikluose tarpinių variantų galėjo būti labai daug), neatmesčiau galimybės, kad koks nors paskutinis k-750m galėjo gauti ir naujesnį rėmą, kaip k-650.

Puslapis 492 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/