Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Sovietinių opozitų skirtumai http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16042 |
Puslapis 70 iš 92 |
Autorius: | piccolo [ 2016 Gru 16 Pen, 9:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Dabar viskas aišku 1. GMZ sparnas nepriklausomai nuo metų ir ar turėjo ar ne numerio laikiklius viršuje, visad PO skarda kniedytas. 2. MMZ patys pirmieji - sparnas beveik identiškas R71 - PO skarda, BET, buvo sparno tipas apie 42m., forma kitokia nei R71 - kniedytas ANT skardos. 3. IMZ priekinis sparnas gamintas iš galinio (iki 47m. ar 48m. o gal ir 49m.) - ANT skardos. |
Autorius: | Vima [ 2017 Sau 12 Ket, 13:38 ] | |||
Pranešimo tema: | Sovietinių opozitų skirtumai | |||
Sveiki. Ar galėjo būti leidžiami dviejų rūšių balti СП-102 spidometrai? Viename forume radau parašyta, jog tie su raudona juostele ant rodyklės buvo senesni, vėliau leido tiesiog balta rodykle. Gal gali kas pakomentuoti plačiau, leidimo metus ir t.t. ?
|
Autorius: | Vikas [ 2017 Sau 12 Ket, 14:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Vima rašė: Sveiki. Ar galėjo būti leidžiami dviejų rūšių balti СП-102 spidometrai? Viename forume radau parašyta, jog tie su raudona juostele ant rodyklės buvo senesni, vėliau leido tiesiog balta rodykle. Gal gali kas pakomentuoti plačiau, leidimo metus ir t.t. ? Reikia nepamirsti, kad tokio tipo spidometrai ejo ne tik ant K 750 ir K750m. Taipogi jie eidavo ir ant K 650 (gal ir pirmuju MT 9, neuzfiksavau kazkaip, tad neteigiu), M 62, M 63, M 66. Tad reikia paanalizuoti ir issiaiskinsit |
Autorius: | AGspecial [ 2017 Sau 24 Ant, 16:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Nesvarbu ant kurių motociklų buvo dedami, juos gamino ta pati gamykla. Buvo ir su juosta ir be juostos. Bet kiek esu susidūręs tai ant motociklų buvo be juostelės, o iš atsarginių detalių esu ne vieną su juostele matęs. Bet sieti tą juostelę su konkrečiu motociklo modeliu tikrai negalima, tikriausiai spidometrų gamykloje kažkuriuo metu sugalvojo tokį "modernizavimą" ir pradėjo piešti juostelę. |
Autorius: | piccolo [ 2017 Sau 28 Šeš, 22:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
feniksas rašė: piccolo Ačiū labai. Po truputi mozaika dėliojasi toliau ...BET, buvo sparno tipas apie 42m., forma kitokia nei R71 - kniedytas ANT skardos.. Ar panašus variantas? Nea Bet labai geros foto, nebuvau matęs, nebus tik patys pirmieji GMZ sparnai šitose foto (vadinas būsiu suklydęs dėl GMZ) Neteko susidurti su tokiu sparnu... Reiks pasidomėt. |
Autorius: | aivaras. [ 2017 Bir 02 Pen, 21:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Ar galėjo vėlyvas k750m turėti ilgų šviesų perjunginėjima ne trosu, bet "tradiciniu būdu"? |
Autorius: | AGspecial [ 2017 Bir 03 Šeš, 0:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
aivaras. rašė: Ar galėjo vėlyvas k750m turėti ilgų šviesų perjunginėjima ne trosu, bet "tradiciniu būdu"? Neaišku ką vadini tradiciniu būdu, nes pas šituos motociklus tradicinis būdas ir yra troseliu. Pagalvok, k-750 turi rankinį degimo ankstinimą su rankenėle, kur kartu šviesų perjungimas ir signalas. Visų opozitai, kuriuose buvo senasis PM05 degimas su rankiniu ankstinimu, šviesų perjungimas buvo su troseliu, išskyrus vienintelį M-61, kuris turėjo jungiklį su laidais. |
Autorius: | aivaras. [ 2017 Bir 03 Šeš, 6:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Pas mane jungiklis ant rankenos turi tik degimo ankstinimą ir signalo mygtuką. |
Autorius: | Kalvis [ 2017 Bir 03 Šeš, 14:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Tai pas tave bus nuimta apatinė dalis - šviesų perjungiklis. Jis prisukamas varžteliais, pažiūrėk, rasi skylutes. |
Puslapis 70 iš 92 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |