Page 87 of 92

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Aug 20 Tue, 17:01
by PASHKA31
Ant rėmo kaip ir nieko nėra, identifikacinis numeris tik lentelėje.

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Aug 20 Tue, 17:17
by Kalvis
Ant rėmo numerio nebuvo, tik lentelėje
https://oppozit.ru/node/46417

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Sep 01 Sun, 21:38
by Infektus
Atsiprašau, jei apie tai kalbėta. Bet gal turite nuotraukų kaip atrodo ural m62 ir m63 variklio krutinės? Ir ar skiriasi minėtų modelių variklio blokai

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Nov 24 Sun, 14:43
by virgas
Kokia įgilinimų šonuose, apatinėje atlošo dalyje paskirtis? Ar yra tokie patys ir pačioje sėdynėje?

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Nov 24 Sun, 15:23
by Kalvis
Sėdynėje įgilinimų nėra. Paskirtis greičiausia dekoratyvinė.

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Nov 26 Tue, 1:21
by AGspecial
Ne dekoratyvinė Kalvi, apskritai apie kažkokį dekorą, estetiką ar panašius dalykus gamindami šituos motociklus kažin ar kas bent pagalvojo :) Toje vietoje sėdynės atlošas turi suplonėti, todėl padaryti tokie "išėmimai", kad dermantino raukšlių tiek nebūtų. Suplonėjimas reikalingas, kad atlošas su apatine dalimi gražiai sueitų. Čia jau matosi ta vata per vidurį sukritus į apačią, bet per visą sėdynės plotį čia turi būti plonesnė dalis. Trūksta žodžių paaiškint, tai nupiešiau (akvarelė) :)

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Nov 27 Wed, 22:41
by virgas
Šedevras, Aurimai. Pasirodo talentas ne vien motociklų žanre. Bet nesutinku: vata nesukritus, o kalba apie aiškiai išfasonuotus ir atsiūtus kampus atlošo apatinės dalies po kuriais visai nėra vatos. Nežinau ar jie dekoratyviniai ar turi kokią kitą paskirtį, bet ateina aiškiai dar iš vokiškų protėvių:

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Nov 28 Thu, 1:55
by AGspecial
Dabar įsižiūrėjau atidžiau. Vienintelė man suprantama jų paskirtis galėtų būti, kad būtų lengviau apatinę sėdynės dalį išimti įkišus rankas per šonus. Apatinė dalis čia išsiima atverčiant ją į priekį, tik tada išsiima atlošas.

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Nov 28 Thu, 13:17
by virgas
AGspecial wrote:Dabar įsižiūrėjau atidžiau. Vienintelė man suprantama jų paskirtis galėtų būti, kad būtų lengviau apatinę sėdynės dalį išimti įkišus rankas per šonus. Apatinė dalis čia išsiima atverčiant ją į priekį, tik tada išsiima atlošas.

Apatinė dalis turi specialiai tam pritvirtintą kilpą- rankeną kad išimt už jos sugriebus. Atlošo apatinių kampų išfasonavimas visgi bus estetikos elementas, kaip ir sakė Kalvis.
Nesutinku su tavim kad nebuvo galvojama apie estetiką ir dekorą. Linijos ant bakų, lopšių ir sparnų yra išskirtinai dekoratyvinis momentas.
Ar tavo 1970 neliestojo uralo sėdybė jau be tokių kampų?

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Posted: 2019 Nov 28 Thu, 15:58
by AGspecial
Pas mano m63 sėdynė jau buvo prarasta..