Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Iž-49 laidų skirtumai http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16044 |
Puslapis 2 iš 25 |
Autorius: | gazas69 [ 2008 Gru 08 Pir, 18:33 ] | ||
Pranešimo tema: | |||
Dar pastebėjau, kad pas mane yra keletas skirtingų standžių kojų. Kyla du klausimai: Ar abu variantai Iž-49? Jei taip kuri kojelė ėjo naujesnei laidai, kuri vėlesniai?
|
Autorius: | gazas69 [ 2008 Gru 08 Pir, 18:39 ] | ||
Pranešimo tema: | |||
Dar neatsakytas klausimas dėl Iž-49 vairo: Labiau pažeista korozijos vairas yra nuo Iž-350 ir pirmųjų laidų Iž-49 vairas. O kitas variantas ėjo naujesniems Iž-49, bei Iž-56( Tik Iž-56 turėjo kitokias auseles tvirtinimui). Tai tiesa ar melas?
|
Autorius: | gazas69 [ 2009 Sau 13 Ant, 13:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Kadangi planuoju savo Iž-49 dažyti žaliai, tai atsirado papildomų bėdų su informacijos stoka. Pagrinde reiktų išsiaiškinti kurios detalės buvo dažomos juodai, mano žinoma: 1) Priekinės lempos korpusas; 2) Galinės lemputės korpusas; 3) Šviesų perjungiklis; 4) Duslintuvų bakeliai; 5) Akumuliatoriaus tvirtinimas; 6) El. dėžutes tvirtinimas; 7) Signalas; 8) Oro filtras; 9) Cilindras. 10) Atšvaito korpusas (???). Ar visas detales paminėjau ar dar kokias praleidau? Mano formuojamas tikslas padaryti kuo originalesnį atitinkantį 1956m. Vis beieškodamas informacijos darau išvadas, kad reiks daryti juodos spalvos, taip bus lengviau . |
Autorius: | gazas69 [ 2009 Sau 15 Ket, 8:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Viename forume kebulo ir variklio numerius pagal metus: Серия "У" 1951 - У-10078 1951 - У-36994 Серия "М" 1952 - М-06482 21.11.1952г 1952 - М-11300 1952 - М-13887 Серия "Х" 1953 - Х-14397 13.04.53г. 1953 - Х-58622 16.12.53г. Серия "Г" 1954 - Г-33435 1954 - Г-58433 Серия "Б" 1955 - Б-00350 1955 - Б-23206 конец весны 1955 - Б-27706 начало осени 1955 - Б-33515 1955 - Б-65049 02.09 1955г 1955 - Б-65879 1955 - Б-87441 1955 - Б-19536 1955.06.15 (Der Steppenwolf) Серия "Т" 1956 - Т-06035/ТО-6035 1956 - Т-16781 27.02.56г. 1956 - T-66871 1956 - T-84752 1956 - T67319 (kęstas666) Серия "В" 1957- B1803 (Raimis) 1957 - В-3092 1957 - В-38257 1957 - В-47394 1957 - B-00252 (gazas69) Papildykime sąrašą nurašę savo rėmo ir variklio numerius ir metus į forumą aišku jeigu žinote, kad nebuvo "primaklinta" kas nors. |
Autorius: | TVR [ 2009 Sau 15 Ket, 13:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Mano variklio Nr. T62982 |
Autorius: | wilkas [ 2009 Sau 15 Ket, 14:23 ] |
Pranešimo tema: | |
gazas69 rašė: Dar neatsakytas klausimas dėl Iž-49 vairo:
Labiau pažeista korozijos vairas yra nuo Iž-350 ir pirmųjų laidų Iž-49 vairas. O kitas variantas ėjo naujesniems Iž-49, bei Iž-56( Tik Iž-56 turėjo kitokias auseles tvirtinimui). Tai tiesa ar melas? iz 56 turejo ir tiesius vairus. |
Autorius: | sLeshazs [ 2009 Sau 15 Ket, 18:02 ] |
Pranešimo tema: | |
O kaip atrodo tas tiesus vairas ? |
Autorius: | Der Steppenwolf [ 2009 Sau 17 Šeš, 14:01 ] |
Pranešimo tema: | |
mano Iž-49 1955.06.15 Б19536 |
Autorius: | gazas69 [ 2009 Sau 19 Pir, 10:38 ] | ||||
Pranešimo tema: | |||||
Pirmieji Iž-49 turėjo ir kitokį garsinį signalą:
|
Autorius: | gazas69 [ 2009 Sau 22 Ket, 10:31 ] | ||
Pranešimo tema: | |||
Nuo 1951 m. galinis žibintas buvo su išgaubtu ir ruplėtu stiklu, nuo 1955 m. stikliukas buvo lygus:
|
Puslapis 2 iš 25 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |