Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Iž-49 laidų skirtumai
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16044
Puslapis 225

Autorius:  gazas69 [ 2008 Gru 08 Pir, 18:33 ]
Pranešimo tema: 

Dar pastebėjau, kad pas mane yra keletas skirtingų standžių kojų.

Kyla du klausimai: Ar abu variantai Iž-49? Jei taip kuri kojelė ėjo naujesnei laidai, kuri vėlesniai?

Prikabinti failai:
Picture 003_600.jpg
Picture 003_600.jpg [ 58.5 KiB | Peržiūrėta 6873 kartus(ų) ]

Autorius:  gazas69 [ 2008 Gru 08 Pir, 18:39 ]
Pranešimo tema: 

Dar neatsakytas klausimas dėl Iž-49 vairo:

Labiau pažeista korozijos vairas yra nuo Iž-350 ir pirmųjų laidų Iž-49 vairas.
O kitas variantas ėjo naujesniems Iž-49, bei Iž-56( Tik Iž-56 turėjo kitokias auseles tvirtinimui). Tai tiesa ar melas?

Prikabinti failai:
Picture 011_600.jpg
Picture 011_600.jpg [ 63.77 KiB | Peržiūrėta 6868 kartus(ų) ]

Autorius:  gazas69 [ 2009 Sau 13 Ant, 13:15 ]
Pranešimo tema: 

Kadangi planuoju savo Iž-49 dažyti žaliai, tai atsirado papildomų bėdų su informacijos stoka. Pagrinde reiktų išsiaiškinti kurios detalės buvo dažomos juodai, mano žinoma:
1) Priekinės lempos korpusas;
2) Galinės lemputės korpusas;
3) Šviesų perjungiklis;
4) Duslintuvų bakeliai;
5) Akumuliatoriaus tvirtinimas;
6) El. dėžutes tvirtinimas;
7) Signalas;
8) Oro filtras;
9) Cilindras.
10) Atšvaito korpusas (???).

Ar visas detales paminėjau ar dar kokias praleidau? Mano formuojamas tikslas padaryti kuo originalesnį atitinkantį 1956m.

Vis beieškodamas informacijos darau išvadas, kad reiks daryti juodos spalvos, taip bus lengviau :lol:.

Autorius:  gazas69 [ 2009 Sau 15 Ket, 8:15 ]
Pranešimo tema: 

Viename forume kebulo ir variklio numerius pagal metus:
Серия "У"
1951 - У-10078
1951 - У-36994
Серия "М"
1952 - М-06482 21.11.1952г
1952 - М-11300
1952 - М-13887
Серия "Х"
1953 - Х-14397 13.04.53г.
1953 - Х-58622 16.12.53г.
Серия "Г"
1954 - Г-33435
1954 - Г-58433
Серия "Б"
1955 - Б-00350
1955 - Б-23206 конец весны
1955 - Б-27706 начало осени
1955 - Б-33515
1955 - Б-65049 02.09 1955г
1955 - Б-65879
1955 - Б-87441
1955 - Б-19536 1955.06.15 (Der Steppenwolf)
Серия "Т"
1956 - Т-06035/ТО-6035
1956 - Т-16781 27.02.56г.
1956 - T-66871
1956 - T-84752
1956 - T67319 (kęstas666)
Серия "В"
1957- B1803 (Raimis)
1957 - В-3092
1957 - В-38257
1957 - В-47394
1957 - B-00252 (gazas69)

Papildykime sąrašą nurašę savo rėmo ir variklio numerius ir metus į forumą aišku jeigu žinote, kad nebuvo "primaklinta" kas nors.

Autorius:  TVR [ 2009 Sau 15 Ket, 13:24 ]
Pranešimo tema: 

Mano variklio Nr. T62982

Autorius:  wilkas [ 2009 Sau 15 Ket, 14:23 ]
Pranešimo tema: 

gazas69 rašė:
Dar neatsakytas klausimas dėl Iž-49 vairo:

Labiau pažeista korozijos vairas yra nuo Iž-350 ir pirmųjų laidų Iž-49 vairas.
O kitas variantas ėjo naujesniems Iž-49, bei Iž-56( Tik Iž-56 turėjo kitokias auseles tvirtinimui). Tai tiesa ar melas?



iz 56 turejo ir tiesius vairus.

Autorius:  sLeshazs [ 2009 Sau 15 Ket, 18:02 ]
Pranešimo tema: 

O kaip atrodo tas tiesus vairas ?

Autorius:  Der Steppenwolf [ 2009 Sau 17 Šeš, 14:01 ]
Pranešimo tema: 

mano Iž-49 1955.06.15 Б19536

Autorius:  gazas69 [ 2009 Sau 19 Pir, 10:38 ]
Pranešimo tema: 

Pirmieji Iž-49 turėjo ir kitokį garsinį signalą:

Prikabinti failai:
DSCN3981-web.jpg
DSCN3981-web.jpg [ 23.33 KiB | Peržiūrėta 2410 kartus(ų) ]
DSCN3982-web.jpg
DSCN3982-web.jpg [ 18.83 KiB | Peržiūrėta 2410 kartus(ų) ]
signalas.jpg
signalas.jpg [ 36.33 KiB | Peržiūrėta 2409 kartus(ų) ]

Autorius:  gazas69 [ 2009 Sau 22 Ket, 10:31 ]
Pranešimo tema: 

Nuo 1951 m. galinis žibintas buvo su išgaubtu ir ruplėtu stiklu, nuo 1955 m. stikliukas buvo lygus:

Prikabinti failai:
2498.jpg
2498.jpg [ 22.9 KiB | Peržiūrėta 2346 kartus(ų) ]

Puslapis 225 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/