Puslapis 125

Iž-49 laidų skirtumai

Parašytas: 18 Lap 2008, 17:42
Der Steppenwolf
Koks skirtumas tarp šių apsaugų gamybos metu atžvilgiu ?


Kolegos, gal apibendrinsime, ir padarysime, kaip AGSpecial su oppozitais, temą apie iž-49? Kurioje bus negrinėjami klausymai apie šio motociklo detalių skirtumų pagal gamybos metus.

Parašytas: 18 Lap 2008, 18:32
gazas69
Šito skirtumo neteko dar pastebėti.
Žinau tik šiuos:
1)Priekinio sparno tvirtinimas:
iki 1956(7?) - tvirtinasi su sąvarža prie amortizatoriaus.
nuo - tvirtinimas privarvintas prie amortizatoriaus.
2)Duslintuvų tvirtinimas:
iki 1956(7?) - tvirtinasi su papildoma sąvaržą.
nuo - prie rėmo šlaunys privirintas tvirtinimus vienu varžteliu.
3)Galiniai amortizatoriai:
iki 1956(7?) - amortizatoriaus apatinė dalis chromuota, o viršutinė dažyta rėmo spalva.
nuo - pilnai chromuotos abi dalys.
4)Signalo tvirtinimas:
iki 1956(7?) - signalas tvirtinasi prie atskiros lietos detalės
nuo - signalo tvirtinimas privirintas prie rėmo.
5)Galinė lemputė:
iki 1956(7?) - galinės lemputės stikliukas su iškiliais ruoželiais.
nuo - lygus stikliuko paviršius.

Kol kas tiek skirtumų atsiminiau ir žinojau, jei kur klystu pataisykite. Vėliau sudėsiu ir su nuotraukomis viską.

Parašytas: 18 Lap 2008, 18:56
gazas69
Iž-49K - tai motociklas standartiškai gamintas su šonine priekaba.
Priekaba buvo gamina "Vjatko Poljansk" gamykloje pavadinimu BP-58. Gamybos metai nuo 1956-1957.

Suprantama, Iž-49K ir Iž-49 turi skirtumų. Man žinomi yra šie:
1) Lopšio tvirtinimo pusėje rėmo šlaunys buvo papildomai sustiprintos.
2) Rėmo šlaunyse apatinėje amortizatoriaus tvirtinimo vietoje nebuvo numatyta vieta tvirtinimui.
3) Rėme po baku yra papildoma skylė lopšio prikabinimui.
4) Rėmo šlaunyse viena iš viršutinių skylių platesnė.
5) Variklio numeryje prisirašydavo raidė K (pvz.: BK00252)
6) Variklio tvirtinimas kitoks lopšio tvirtinimo pusėje kitoks.

Kol kas tiek...

Jei žinote daugiau pagelbėkite.

Parašytas: 18 Lap 2008, 21:14
TVR
Pirmuosiuose iz-49 buvo skiresi uzvedimo kojele, o taip pat daigtadezes uzdarymo varzas.

Jeigu neklystu pirmuju iz-49 ir siganlas buvo siek tiek kitoks (su atviru centru).

Taip pat buvo skirtingas denferio apatinis tvirtinimas (pirmuju Iz-49 uzverziamas veliasniuju tiesiog istatomas)

Pirmuju iz-49 bako gumos buvo su jupiterio amblemomis, o taip pat gumu tvirtinimo kronsteinai su ovalo formos skylemis

Skiresi paskutiniuju iz-49 bakas (pateikiu iliustracija)

Parašytas: 18 Lap 2008, 21:15
TVR
...

iz

Parašytas: 19 Lap 2008, 10:54
rimantas-gintaras
antroi tavo foto kur uzvedimo kojale, tai cia iz-350 uzvedimo koja , gal kai pradejo gamint 49a dar state likusius gamikloj detales nuo 350 i 49 ,na tie kurie tinka./variklio det. , tas pats signalas ir kt./ :wink:

Parašytas: 21 Lap 2008, 07:44
gazas69
Der Steppenwolf jei gali pakeisk temos pavadinima ir pletosime tavo norima tema toliau.

Negi nera daugiau žinančių apie Iž-49 laidų skirtumus? Pasireiškite bus visiems lengviau.

Parašytas: 21 Lap 2008, 09:32
uoksas
Pirmuosiuose iz49 kaip pas iz350 ejo garso signalai, uzvedimo, begiu kojos, vairai ir gumos ant baku (gali buti kad iz350 gumos buvo mazesnes). Taip pat dazyti ir cinkuoti stipinai, slaunu skirtumai, cilindras

Parašytas: 21 Lap 2008, 12:24
TVR
uoksas rašė:Pirmuosiuose iz49 kaip pas iz350 ejo garso signalai, uzvedimo, begiu kojos, vairai ir gumos ant baku (gali buti kad iz350 gumos buvo mazesnes). Taip pat dazyti ir cinkuoti stipinai, slaunu skirtumai, cilindras


Cilindras nesiskyre, kaip man teko issiaiskinti, priklausomai nuo to kokia gamybos technologija buvo taikoma, priklause ar cilindrai su langais ar be ju. (tiek iz-350 tiek iz-49 cilindrai buvo su langais ir be ju)

Parašytas: 21 Lap 2008, 15:08
gazas69
Uoksui:

Kad abi įdėtos tavo šlaunys yra naujesniojo laidos, nes abi turi duslintuvo tvirtinimą būdingą naujesnėms laidoms arba tai yra eksploatavimo padariniai.

Pataisimas: Šlaunis kuri turi mažiau dantukų ir nėra amortizatoriaus apatinio fiksavimo yra nuo Iž-49K( Iž-49 modelio su lopšiu) rėmo.