Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=24568
Puslapis 171174

Autorius:  Rudge [ 2018 Kov 13 Ant, 10:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

papaukst rašė:
Sveiki,kas turėtų būti šiose cilindrų galvučių skylėse?

Guminė žarna, sumažinanti variklio skambesį nuo vibracijos.

Autorius:  papaukst [ 2018 Geg 06 Sek, 9:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Sveiki, toks niuansas su Jawa 634. Perrinkau pilnai varikli,alkūninis restauruotas,stūmoklinė grupė nauja, 2-to remonto,visi guoliai,riebokšliai nauji,žvakės naujos. Degimas savo vietoje,kuriasi ir dirba puikiai. Sūkius priima gerai,važiuoja taip pat gerai,trauka gera. Dešinys cilindras dirba gerai, kairys atsilieka, ta prasme, atrodo kad, kairiame cilindre dvigubai rečiau uždega mišinį nei dešiniąjame. Kontaktai gražūs,prišveisti,kondensatorius keičiau vietomis,babinas taip pat,netgi kontaktus keiciau vietomis,vis tiek tas pats. Visa tai vyksta,tiek šaltam,tiek esant darbinei temperatūrai.
Kompresija?
Kairės pusės riebokšlis nesandarus?

Autorius:  abc [ 2018 Geg 06 Sek, 20:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Viskas kaip aprašei,lygiai taip pat darosi ir pas mane,tik Jawa 360 ir degimas vape.Dar jei pastebėjai,dešinys cilinderis
(ir duslintuvas) įkaista graičiau ir apskritai būna karštesnis.Vienas senas javistas dejo mintį,kad gali būt perkaitintas vienas cilindras,nes dažniausiai degimo pusės salnykas pradėdavo gaudyti ora ir dešinys cilindras seniem motociklam dažnai ilsėdavosi,o visa apkrova tekdavo kairiajam.Ar tai mūsų atveju galioja,sunku pasakyt.Graičiausiai tai tik teorija.

Autorius:  papaukst [ 2018 Geg 06 Sek, 21:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Tarkim:
Mano atveju jei ir buvo perkaitintas cilindras ir buvo susikraipes, tai prašlifavus viskas atsistojo i vietas. Nors kai išardžiau,perkaitinimo požymių nebuvo. Stūmokliai gražūs,žiedai irgi. Bandysiu pakeist riebokšlį. Nes kai viskas naja,kompresija atmesčiau. Bet reiks pamatuot.

Autorius:  Urmana [ 2018 Geg 11 Pen, 14:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Sveiki :labas: ,

Gal kas gali pagelbėti, kaip nusiima rotorius su inkaro kulokėliu?

Prikabinti failai:
32226767_1988041674593357_503536682973265920_n.jpg
32226767_1988041674593357_503536682973265920_n.jpg [ 83.34 KiB | Peržiūrėta 2909 kartus(ų) ]
32243710_1988041541260037_2923201913283411968_n.jpg
32243710_1988041541260037_2923201913283411968_n.jpg [ 80.7 KiB | Peržiūrėta 2909 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2018 Geg 11 Pen, 16:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Kumštelis išsitraukia atskirai. Tada likusioje skylėje yra sriegis (atrodo M8). Į ją reikia sukti varžtą, kuris atsiremia į alkūninio veleno galą ir toliau veržiant nutraukia inkarą nuo veleno.

Autorius:  Urmana [ 2018 Geg 11 Pen, 20:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Raimis rašė:
Kumštelis išsitraukia atskirai. Tada likusioje skylėje yra sriegis (atrodo M8). Į ją reikia sukti varžtą, kuris atsiremia į alkūninio veleno galą ir toliau veržiant nutraukia inkarą nuo veleno.


Sveiki, Hmm, kumštelis nepasijudina nei kiek.... bandžiau ir su replėmis paėmęs traukt į save.... ir atsuktuvais iš abiejų pusių parėmus stumti "kaip pavaizduota knygutėje..." tačiau tik aplūžinėjo kumštelis..... bet nepajudėjo nei kiek, gal kokių kitų minčių, kas nors turi kaip jį išjudinti? :( :galvoti:

Autorius:  papaukst [ 2018 Geg 11 Pen, 21:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Pakaitint su statybiniu fenu,arba lietlepme ir atsargiai iškalt,arba ūkiškai su su gerom replėm suėmus,klibinant į šonus, tikrai išsitrauks.
Kitas klausimas, kaip sprendžiat 6v nekrovimo problema? Tiek rotorius,tiek statorius geri, krovimo rėlė nauja. Bet laisvais sūkiais maksimum 4v į akumuliatorių.

Autorius:  papaukst [ 2018 Geg 17 Ket, 18:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Kova su Jawa tesiasi toliau:
Visas krovimo problemas išsprendė Vape.
Dėl variklio darbo, pastebėjimas:
Pašilus varikliui, netolygumas išlieka, bet dešinysis cilindras,kuris atsilieka per takta,atsukus rankeną,dūmina labiau nei kairysis,kuris dirba gražiau.
Kompresija, esant šaltam varikliui, dešiniąjame cilindre ties penktu praminymu 6,1 bar, kairiąjame 7,1.

Variklis dar neprisidirbęs,bet iš kur toks didelis kompresijos skirtumas? Žiedai? Čekiški.
Gal kas kokių dar minčių?

Autorius:  papaukst [ 2018 Geg 18 Pen, 12:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Vaizdinė medžiaga
https://youtu.be/9Fx4Nlt9D3w

Puslapis 171174 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/