Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Ateities oldtaimeriai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Eisinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 26 Spa 2011, 11:34
Miestas: Vilnius

Ateities oldtaimeriai

Standartinė Eisinas »

Kaip galvojate, ar dabartinės mašinos, kaip pvz. Peugeot 406 arba Citroen C5 po kokių dvidešimt, trisdešimt metų bus įdomūs kaip oldtaimeriai? Ir ar iš vis šiuolaikinės mašinos po tiek laiko dar galės egzistuoti, turint galvoje sudėtingas ir nelabai patvarias kompiuterines, elektronines sistemas, gausybę plastikinių lūžinėjančių detalių ir t.t. :-)
Vartotojo avataras
aivaras.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
Miestas: Palanga

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė aivaras. »

Aš nemanau , kad bus jos tokios įdomios ir gerbiamos , nebent po labai daug metų . Pažiūrėkit kiek jų buvo savo laiku ir kiek dar yra ( kalbu būtent apie tautovežius: Scenicai , Bulkos , Passatai , A6 :D ). Tais laikais , kai dabartiniai oldtimeriai buvo neoldtimeriai nebuvo tiek daug automobilių kiek dabar, skyrėsi gamybos mastai. Po 1990 griuvus SSSR daug žmonių prarado darbus ir ėmė varyti įvairius auto iš užsienio ir taip greitiai atsirado daug "importinių" automobilių ir gan greitai gatvės buvo pilnos naujų ir nematytų auto. Pasiūla viršyja paklausą.
Aišku visą laiką bus įdomios kokios nors "mandros" , bet senos autos , kad ir tarkim kokia Audi 200 quattro su visais navarotais ar Audi V8 , ar dar koks Passatas senas Syncro. Bet tie visokie tautovežiai , tai manau , dar ilgai bus neįdomus ir visiem atsibodę , arba nebent bus kokios nors juos mėgstančios grupės , klubai ar pan.
Čia toks va mano pamastymas.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė tadas1991 »

|Be šansų - nebevažiuos ir nebeveiks po tiek metų. Jei norėsis, kad veiktų, teks taikyti tuometines priemones, kaip kad dabar įpurškimo uždėjimas seniems karbiuratoriniams automobiliams. O su plastiku neįsivaizduoju ką reiks daryti - pusė automobilio yra nedengtas plastikas, kuris pradeda trupėti jau dabar. Aš nekalbu apie kėbulo panelius ir duris, tokius kaip Citroen BX galiniai šoniniai skydai, bagažinės dangtis, variklio dangtis, ZX ir Xantia universalo bagažinės dangčiai, kurie iš kažkokio pluošto ir dervos kombinuotos medžiagos ir viskas su jais puiku ir po 20 metų.
90 tųjų automobiliam viskas gerai, nes buvo naudojamos kokybiškos medžiagos ir procesai. Kasdien eksploatuoju, kartais ir remontuoju 89-90tųjų BX ir viskas ten puiku, bet su automobiliais po 2000tųjų reikalas jau kitas reikalas - taip pat žinau, nes kartais tokius paremontuot atveža...
justas25
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: 01 Lie 2011, 14:35

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė justas25 »

Abejočiau, kad jie kada nors bus oldtaimeriais. Elektronika turėtų atlaikyti, o plastikas jau dabar lūžta, o mašinai, tik 10-15 metų. Aišku, kad jie neturės tokių problemų kokias turi dabartiniai oldtaimeriai.
variklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 124
Užsiregistravo: 21 Lap 2011, 20:53

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė variklis »

aivaras. rašė:Aš nemanau , kad bus jos tokios įdomios ir gerbiamos , nebent po labai daug metų . Pažiūrėkit kiek jų buvo savo laiku ir kiek dar yra ( kalbu būtent apie tautovežius: Scenicai , Bulkos , Passatai , A6 :D ). Tais laikais , kai dabartiniai oldtimeriai buvo neoldtimeriai nebuvo tiek daug automobilių kiek dabar, skyrėsi gamybos mastai. Po 1990 griuvus SSSR daug žmonių prarado darbus ir ėmė varyti įvairius auto iš užsienio ir taip greitiai atsirado daug "importinių" automobilių ir gan greitai gatvės buvo pilnos naujų ir nematytų auto. Pasiūla viršyja paklausą.
Aišku visą laiką bus įdomios kokios nors "mandros" , bet senos autos , kad ir tarkim kokia Audi 200 quattro su visais navarotais ar Audi V8 , ar dar koks Passatas senas Syncro. Bet tie visokie tautovežiai , tai manau , dar ilgai bus neįdomus ir visiem atsibodę , arba nebent bus kokios nors juos mėgstančios grupės , klubai ar pan.
Čia toks va mano pamastymas.


nesuprantu kodėl parodose senų auto niekur neapseina be "lada","žiguli" juk tai buvęs ir visiem igrisęs tautovežis +neišvaizdus auto .
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė jakovlevas »

Jeigu rasčiau gerą Opel Asconą, tai gal net nusipirkčiau, kaip ateities oldtimerį, rimtai. :)
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė Ledūklis »

Šiaip, tema iš tų, kai galima bet kaip manipuliuot savo nuomone ir visvien visi bus teisūs. Nu bet pašnekam.

Mano nuomonė tokia: grubiai tariant, kai mašinas pradėjo gamint su plastmasiniais buferiais, nuo to jos jau niekada netaps "oldtaimeriais". Nelieka esminės klasikinės išvaizdos.

Dažnai būna taip (bet ne visada): žmogui atrodo baisiai sena mašina ta, kuri už jį patį senesnė. Galbūt galima tuo paaiškint kad kokiam po 1990 m. gimimo jaunuoliui atrodo baisiai sena Siera, Ubagė ar dar kas, o pvz. vyresnis tokių mašinų perspektyvą regi tik po presu. Dar vyresni tikrais "oldtaimeriais" laiko tik mašinas "iki Pobiedos".

Žiūrint iš techninės pusės, jei kas nors laikys dabartines mašinas ateitį kaip "oldtaimerius", tai tikrai bus bėdos, nes jos ir sukurtos ant vartojimo, genda greitai, kad tik greičiau pirktai naują. Pilnos elektronikos, plastmasės, dažų sluoksnis 5 kart plonesnis.

Galim šnekėt daug. Bet ką gi mes žinom kas ateity gali būt.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
sumskas2
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1015
Užsiregistravo: 16 Vas 2009, 20:40
Miestas: Vilnius

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė sumskas2 »

jo po 100metu kiekvienam kieme po 10 oldtimeriu stoves :-) O as nesulauksiu siu laiku :verkti2: . Pradekime stabelioti visa chlama
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė Ledūklis »

variklis rašė:
aivaras. rašė:Aš nemanau , kad bus jos tokios įdomios ir gerbiamos , nebent po labai daug metų . Pažiūrėkit kiek jų buvo savo laiku ir kiek dar yra ( kalbu būtent apie tautovežius: Scenicai , Bulkos , Passatai , A6 :D ). Tais laikais , kai dabartiniai oldtimeriai buvo neoldtimeriai nebuvo tiek daug automobilių kiek dabar, skyrėsi gamybos mastai. Po 1990 griuvus SSSR daug žmonių prarado darbus ir ėmė varyti įvairius auto iš užsienio ir taip greitiai atsirado daug "importinių" automobilių ir gan greitai gatvės buvo pilnos naujų ir nematytų auto. Pasiūla viršyja paklausą.
Aišku visą laiką bus įdomios kokios nors "mandros" , bet senos autos , kad ir tarkim kokia Audi 200 quattro su visais navarotais ar Audi V8 , ar dar koks Passatas senas Syncro. Bet tie visokie tautovežiai , tai manau , dar ilgai bus neįdomus ir visiem atsibodę , arba nebent bus kokios nors juos mėgstančios grupės , klubai ar pan.
Čia toks va mano pamastymas.


nesuprantu kodėl parodose senų auto niekur neapseina be "lada","žiguli" juk tai buvęs ir visiem igrisęs tautovežis +neišvaizdus auto .


Kai buvau mažas, dauguma mašinų buvo Žiguliai. Šiek tiek mažiau Maskvičių, viena kita Volga, Zapas, dar mažiau Pobiedų ir pradedančios atsirast kelios užsienietiškos.
Tada in Žigulius neikreipdavom dėmesio nes jie buvo masė. Šiuolaikiniame kontekste Žigulys jau išsiskiria iš minios. Daugumai jaunuolių tai jau labai sena klasikinė mašina, todėl ją jau matome parodose. Neretas jau ir nieko nesupranta: neskiria, Žigulys ar Maskvičius ar Volga, jam visos senos tai Žiguliai, o visi rusiški sunkvežimiai Kamazai. Daugelio jau, atrodo, nenustebysi net jei važiuosi su Kadilaku ir pilna nuogų mergų, jis sau šliauš šaligatviu neatsisukdamas inkišęs nosį in savo telefoną ar klausydamasis ausinių džeržgėsio. Persunkti informacijos ir viskam apatiški jaunuoliai. Tfu. (Kai prieš kokia 15 metų tik išlysk su kokia nesąmone in kelią tuoj būsi apdovanotas šūksniais ir visokiais ženklais).
Šiaip, Žiguliai neturi didelės išliekamosios vertės. Bet turi labai didelę SENTIMENALIĄ vertę. Pats važinėju su Žiguliu kasdien, visom progom: pradedant bulvių vežimu iš laukų baigiant bažnyčia. Žiguliai yra tarsi tarpinė jungtis tarp "senų" ir "naujų" mašinių. Jie jau daugiau sukurti vartojimui, daug skiriasi nuo prieš tai buvusių, bet ir po jų atsiradusios "užsienietikos" daug skiriasi nuo jų. Taigi, dar turtingi chromu, tačiau niekada nebus "nežinia kas". Net supykstu, kai gatvėje kas prisikabina, ir galvoja, kad tai "antikvaras" ar "aukso gabalas". Ne. Rinkos kaina keli litai. Prigaminta milijonai keliais pavadinimais ir keliose valstybėse, pradedant italų 1966 m. FIAT-124 . Tai tik paprasta mašina, o brangi ji tik dėl to, kad arti širdies, nes tėvai ir seneliai tokiom važinėjo.
Taigi nereikia pykt, kad jų pasitaiko parodose, sakykim su kokia prieškarine priemone juos net neprotinga lygint būtų. Galima rašyt dau tą patį per tą patį, bet kiek prirašiau, manau jau galima suprast, kodėl.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Yha
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 241
Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11

Re: Ateities oldtaimeriai

Standartinė Yha »

Keistas kai kuriu poziuris... Elektronika, kokybe, genda. Taip paskaicius atrodo, kad visi tie vaz, zaz, gal buvo labai kokybiski ir negesdavo :-) Kiek is pasakojimu girdejas, kad net naujus zmones isigydavo su rudimis. Kazin paemus nauja vaz ir vw sustacius i kelia, kuris toliau nuvaziuotu? Prie ko ta elektronika? Siandienines technologijos po desimt metu gal atrodys juokingos net vaikams.