Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=58084
Puslapis 12

Autorius:  Zergman [ 2014 Rgp 23 Šeš, 10:30 ]
Pranešimo tema:  Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Norėčiau su kolegomis pasitikslinti apie tepalo pompų našumo skirtumus.

Girdėjau, kad Uralinė tepalo pompa yra 150% našesnė (ar bent 50% našesnė) už K750/M72.

Ar tai tiesa? Ar yra kokie vizualiniai skirtumai, pvz išardžius pompas?

Autorius:  boolidas [ 2014 Rgp 23 Šeš, 21:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Ural ir K750 tepalo [pompos yra vienodos. Dantraciu dydis toks pats. Vienintelis skirtumas gali but tik tas, kad Uralui galima daugiau apsuku isspausti del trumpesniu svaistikliu. Tada ir siurblys greiciau dirbs. Vsa kita tas pats.

Autorius:  Zergman [ 2014 Rgp 23 Šeš, 21:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Aišku, ačiū :labas:

Autorius:  Donatas2562 [ 2014 Rgp 23 Šeš, 23:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Kolega pataisysiu :-) Aukstom variklio apsukom ilgi svaistikliai naudojami.

Autorius:  Šlitsas [ 2014 Rgp 24 Sek, 11:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Donatas2562 rašė:
Kolega pataisysiu :-) Aukstom variklio apsukom ilgi svaistikliai naudojami.

Tikrai netiesa

Autorius:  Kęstutis 57 [ 2014 Rgp 24 Sek, 12:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Garvėžiai turėtų išvystyti dideles apsukas,- juose ilgi švaistikliai.

Autorius:  Donatas2562 [ 2014 Rgp 24 Sek, 12:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Jei k750 buwo ilgi svaistikliai (arba garvezi),o urale trumpi,tai taip iseina,kad visi varikliai kurie sukasi iki 7000-12000rpm ir t.t. turi kiek imanoma trumpus svaistiklius? :-) juk ne tarybiniuose laikuose gyvenat,pasiskaitykit bent teorijos truputi.

Autorius:  Kalvis [ 2014 Rgp 24 Sek, 12:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Donatas2562 rašė:
Jei k750 buwo ilgi svaistikliai (arba garvezi),o urale trumpi,tai taip iseina,kad visi varikliai kurie sukasi iki 7000-12000rpm ir t.t. turi kiek imanoma trumpus svaistiklius? :-) juk ne tarybiniuose laikuose gyvenat,pasiskaitykit bent teorijos truputi.


Prikabinti failai:
House_Facepalm-(n1291818857196).jpg
House_Facepalm-(n1291818857196).jpg [ 28.85 KiB | Peržiūrėta 567 kartus(ų) ]

Autorius:  Zergman [ 2014 Rgp 24 Sek, 12:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

Donatas2562 rašė:
Jei k750 buwo ilgi svaistikliai (arba garvezi),o urale trumpi,tai taip iseina,kad visi varikliai kurie sukasi iki 7000-12000rpm ir t.t. turi kiek imanoma trumpus svaistiklius? :-) juk ne tarybiniuose laikuose gyvenat,pasiskaitykit bent teorijos truputi.



Na, pvz F1 lenktynėse naudojamų automobilių švaistikliai yra trumpučiai, taip pat stūmoklio eiga apie 4,5cm, o stūmoklio diametras apie 9cm. Apsukos iki 18 000 RPM, tai manau, kad pakankamai daug :labas:
Gal galite ta literatūrą nurodyti?

Autorius:  Donatas2562 [ 2014 Rgp 24 Sek, 13:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Ural 650 ir K750 tepalo pumpų skirtumai

F1 kosmines technologijos,bet esme ta pati,svaistiklio ilgis pagal alkuninio eiga,o zinant svaistiklio ilgi,alkuninio eiga ir stumoklio diametra pasiskaiciuoja iki kiek rpm saugu sukt varikli.Bet cia teorija,nes standartinis svaistiklis to pacio ilgio greiciau nuplis,nei kaltinis H profilio sukant didelius rpm ir t.t.Pvz tiuningo firmu parduodami ilgesni uz standartinius svaistikliai su zemesniu stumuokliu sporte naudojamiem varikliam,ne kiek eina trumpesni.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/