Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
rimasnerimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35

M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė rimasnerimas »

Taigi šie varikliai buvo taikyti tikrai ne vienoje šakoje, pvz. kaip "puškose CD-44, D-44 bei CD-5(berods4)", sniegapūtėse MC-59, lengvosiose automobiliuose "BELKA", gal drezinose ir turbūt kolegos dar pridursit patys.
Kadangi esu įsigijęs būtent šitą variklį,
viewtopic.php?f=79&t=58665
tačiau nevisai pilnos komplektacijos, tai ir pradėjau domėtis plačiau.
Pasirodo nors varikliai vizualiai ir nelabai kuo skiriasi jų buvo keletas tipų, bent jau kaip CD-44, D-44 instrukcijoje išskirti 1 ir 2 tipo varikliai.
Štai atskirų krutinių pvz.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
rimasnerimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė rimasnerimas »

Mano variklio krūtinė, tokia kaip nurodyta 9 nuotraukoje.
Taigi pirmo alsuoklis nukreiptas į apačią( į raudonai pažymėtą skylę įsistato kaip ir k750 varikliuose esanti dujų/garų turbinėlė ar kaip ji ten vadinasi; žodžiu ant k750 ant pask. velenėlio dantračio statosi lygiai tokia pati).
1 nuotraukos variklio keletas mazgų:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
rimasnerimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė rimasnerimas »

Taigi su 1nuotraukoje parodytu varikliu kaip ir aišku. Tam tikrais ciklais, turbut kaip stumoklis apačioje atsidarys turbinėlė ir išleis susikaupusius garus.
Toliau išskirt norėčiau 9 nuotraukoje parodytos krutinės variklio atskiras dalis. Tiesa AčIŪ labai forumiečiui Zergman už krumpliaračius ir dar kai kurias dalis. Šitose nuotraukose atvaizduotos mano turimos dalys šiam varikliui. Aišku yra ir daugiau, bet pradžiai užteks:)
Va:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
rimasnerimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė rimasnerimas »

Ant dantračių nuoraukoje 10 (jie priklauso krutinei kaip 9 nuotraukoje), jau nebėra skylutės, į kurią kišasi cilindro formos štokelis tam kad varinėtų turbinėlę. Krutinėje pažymėta raudonai skylutė yra sąlyginai maža, kaži ar ten ką ikiši. Darau prielaidą, kad variklis "givena" ir be mano vadinamos turbinėlės. Tik kaip su palaikomu slėgiu variklyje? Ar čia viskas normalu? Kadangi šitą variklį ketinu surinkti, tai nesinorėtų kad jame trūktų dalių :) ar blogai dirbtų. Tiesa, šis variklis mano manymu(prisižiūrėjau youtube) yra nuo MC-59 sniegapūtės.
rimasnerimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė rimasnerimas »

Dėja, kaip 2 nuotraukoje nurodytos krutinės informacijos neturiu. Palieku tolimesnėms diskusijoms.

Tiesa, mano variklyje nėra stumoklių, galvojau kad ten dedasi paprasti k750. Štai dar papildoma nuotrauka, kokie turėtų būti stumokliai. Panašūs kaip forumiečio Evrio įdėti kaltiniai. Negi pirkt reikės:))))
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
HotRod
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 29 Gru 2013, 17:27

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė HotRod »

Yra toks nuo pabuklo vaziuokles ,triju pavaru deze,sankaba ,starteris ,degimas magnetinis ,generatorius ir kiti reikalai ,varikliui atliktas kapitalinis ,tiesa teko ziuret ir ciupinet ,nekeiciamas ir neparduodamas ,privati kolekcija....Parsivilko senais laikais is Karaliauciaus kareiviniu. :proga:
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė AGspecial »

rimasnerimas rašė:Ant dantračių nuoraukoje 10 (jie priklauso krutinei kaip 9 nuotraukoje), jau nebėra skylutės, į kurią kišasi cilindro formos štokelis tam kad varinėtų turbinėlę. Krutinėje pažymėta raudonai skylutė yra sąlyginai maža, kaži ar ten ką ikiši. Darau prielaidą, kad variklis "givena" ir be mano vadinamos turbinėlės. Tik kaip su palaikomu slėgiu variklyje? Ar čia viskas normalu? Kadangi šitą variklį ketinu surinkti, tai nesinorėtų kad jame trūktų dalių :) ar blogai dirbtų. Tiesa, šis variklis mano manymu(prisižiūrėjau youtube) yra nuo MC-59 sniegapūtės.

Gali būti, kad tavo variklyje per alsuoklį karteris visą laiką susisiekia su atmosfera, nepriklausomai nuo alkūninio padėties, todėl nenumatyta ta detalė, kuri atidaro alsuoklį tik tam tikru metu. Tas neturėtų įtakoti variklio darbo.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė evris »

rimasnerimas rašė:Dėja, kaip 2 nuotraukoje nurodytos krutinės informacijos neturiu. Palieku tolimesnėms diskusijoms.

Tiesa, mano variklyje nėra stumoklių, galvojau kad ten dedasi paprasti k750. Štai dar papildoma nuotrauka, kokie turėtų būti stumokliai. Panašūs kaip forumiečio Evrio įdėti kaltiniai. Negi pirkt reikės:))))

Labai tiketina, kad is Zergman gavote dalis man priklausiusio sniegaputes naujo motoro. Jo istorija kiek man zinoma prasideda nuo Antalieptes melioracijos valdybos ar panasiai, pries 30-40 metu. buvo padaryta "abkatke" ir padetas i lentyna. PAskui sugriuvus kolukiams gulejo malkineje pas viena zinoma advokata. Pries keleta metu pateko man i rankas, isardziau su tikslu surinkti normalu motora opozitui, bet daug daliu buvo skiringos nuo originalo, neuzteko dar tada ziniu - taip ir pakliuvo pas Zergman i geras rankas is kuriu gime tiuninguotas K750 motoras.
Kaip supratau like dalys papuole i temos autoriaus rankas.
Jei sugalvosite daryti ka nors su propeleriu - turiu pagaminta velena nuo sankabos disko su asimi tvirtinti propeleriui (sniego rogems pvz)
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
rimasnerimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė rimasnerimas »

AGspecial rašė:
rimasnerimas rašė:Ant dantračių nuoraukoje 10 (jie priklauso krutinei kaip 9 nuotraukoje), jau nebėra skylutės, į kurią kišasi cilindro formos štokelis tam kad varinėtų turbinėlę. Krutinėje pažymėta raudonai skylutė yra sąlyginai maža, kaži ar ten ką ikiši. Darau prielaidą, kad variklis "givena" ir be mano vadinamos turbinėlės. Tik kaip su palaikomu slėgiu variklyje? Ar čia viskas normalu? Kadangi šitą variklį ketinu surinkti, tai nesinorėtų kad jame trūktų dalių :) ar blogai dirbtų. Tiesa, šis variklis mano manymu(prisižiūrėjau youtube) yra nuo MC-59 sniegapūtės.

Gali būti, kad tavo variklyje per alsuoklį karteris visą laiką susisiekia su atmosfera, nepriklausomai nuo alkūninio padėties, todėl nenumatyta ta detalė, kuri atidaro alsuoklį tik tam tikru metu. Tas neturėtų įtakoti variklio darbo.


Aišku. Panašiai ir aš galvojau, labai norėjosi kitų nuomonę išgirst. AčiŪ.:)
rimasnerimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35

Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.

Standartinė rimasnerimas »

evris rašė:
rimasnerimas rašė:Dėja, kaip 2 nuotraukoje nurodytos krutinės informacijos neturiu. Palieku tolimesnėms diskusijoms.

Tiesa, mano variklyje nėra stumoklių, galvojau kad ten dedasi paprasti k750. Štai dar papildoma nuotrauka, kokie turėtų būti stumokliai. Panašūs kaip forumiečio Evrio įdėti kaltiniai. Negi pirkt reikės:))))

Labai tiketina, kad is Zergman gavote dalis man priklausiusio sniegaputes naujo motoro. Jo istorija kiek man zinoma prasideda nuo Antalieptes melioracijos valdybos ar panasiai, pries 30-40 metu. buvo padaryta "abkatke" ir padetas i lentyna. PAskui sugriuvus kolukiams gulejo malkineje pas viena zinoma advokata. Pries keleta metu pateko man i rankas, isardziau su tikslu surinkti normalu motora opozitui, bet daug daliu buvo skiringos nuo originalo, neuzteko dar tada ziniu - taip ir pakliuvo pas Zergman i geras rankas is kuriu gime tiuninguotas K750 motoras.
Kaip supratau like dalys papuole i temos autoriaus rankas.
Jei sugalvosite daryti ka nors su propeleriu - turiu pagaminta velena nuo sankabos disko su asimi tvirtinti propeleriui (sniego rogems pvz)


Tikrai taip, kai kurios man tikrai svarbios dalys gautos iš Zergman.
Na, o dėl rogių tai ačiū už info, turėsiu omeny.:) Šiuo metu tik renku informaciją ir tvarkaus garažus.
Šiaip turbūt mintys "palinkusios" link perdaryto opozito. :)