Taigi šie varikliai buvo taikyti tikrai ne vienoje šakoje, pvz. kaip "puškose CD-44, D-44 bei CD-5(berods4)", sniegapūtėse MC-59, lengvosiose automobiliuose "BELKA", gal drezinose ir turbūt kolegos dar pridursit patys.
Kadangi esu įsigijęs būtent šitą variklį,
viewtopic.php?f=79&t=58665
tačiau nevisai pilnos komplektacijos, tai ir pradėjau domėtis plačiau.
Pasirodo nors varikliai vizualiai ir nelabai kuo skiriasi jų buvo keletas tipų, bent jau kaip CD-44, D-44 instrukcijoje išskirti 1 ir 2 tipo varikliai.
Štai atskirų krutinių pvz.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35
M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
Mano variklio krūtinė, tokia kaip nurodyta 9 nuotraukoje.
Taigi pirmo alsuoklis nukreiptas į apačią( į raudonai pažymėtą skylę įsistato kaip ir k750 varikliuose esanti dujų/garų turbinėlė ar kaip ji ten vadinasi; žodžiu ant k750 ant pask. velenėlio dantračio statosi lygiai tokia pati).
1 nuotraukos variklio keletas mazgų:
Taigi pirmo alsuoklis nukreiptas į apačią( į raudonai pažymėtą skylę įsistato kaip ir k750 varikliuose esanti dujų/garų turbinėlė ar kaip ji ten vadinasi; žodžiu ant k750 ant pask. velenėlio dantračio statosi lygiai tokia pati).
1 nuotraukos variklio keletas mazgų:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
Taigi su 1nuotraukoje parodytu varikliu kaip ir aišku. Tam tikrais ciklais, turbut kaip stumoklis apačioje atsidarys turbinėlė ir išleis susikaupusius garus.
Toliau išskirt norėčiau 9 nuotraukoje parodytos krutinės variklio atskiras dalis. Tiesa AčIŪ labai forumiečiui Zergman už krumpliaračius ir dar kai kurias dalis. Šitose nuotraukose atvaizduotos mano turimos dalys šiam varikliui. Aišku yra ir daugiau, bet pradžiai užteks:)
Va:
Toliau išskirt norėčiau 9 nuotraukoje parodytos krutinės variklio atskiras dalis. Tiesa AčIŪ labai forumiečiui Zergman už krumpliaračius ir dar kai kurias dalis. Šitose nuotraukose atvaizduotos mano turimos dalys šiam varikliui. Aišku yra ir daugiau, bet pradžiai užteks:)
Va:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
Ant dantračių nuoraukoje 10 (jie priklauso krutinei kaip 9 nuotraukoje), jau nebėra skylutės, į kurią kišasi cilindro formos štokelis tam kad varinėtų turbinėlę. Krutinėje pažymėta raudonai skylutė yra sąlyginai maža, kaži ar ten ką ikiši. Darau prielaidą, kad variklis "givena" ir be mano vadinamos turbinėlės. Tik kaip su palaikomu slėgiu variklyje? Ar čia viskas normalu? Kadangi šitą variklį ketinu surinkti, tai nesinorėtų kad jame trūktų dalių ar blogai dirbtų. Tiesa, šis variklis mano manymu(prisižiūrėjau youtube) yra nuo MC-59 sniegapūtės.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
Dėja, kaip 2 nuotraukoje nurodytos krutinės informacijos neturiu. Palieku tolimesnėms diskusijoms.
Tiesa, mano variklyje nėra stumoklių, galvojau kad ten dedasi paprasti k750. Štai dar papildoma nuotrauka, kokie turėtų būti stumokliai. Panašūs kaip forumiečio Evrio įdėti kaltiniai. Negi pirkt reikės:))))
Tiesa, mano variklyje nėra stumoklių, galvojau kad ten dedasi paprasti k750. Štai dar papildoma nuotrauka, kokie turėtų būti stumokliai. Panašūs kaip forumiečio Evrio įdėti kaltiniai. Negi pirkt reikės:))))
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 29 Gru 2013, 17:27
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
Yra toks nuo pabuklo vaziuokles ,triju pavaru deze,sankaba ,starteris ,degimas magnetinis ,generatorius ir kiti reikalai ,varikliui atliktas kapitalinis ,tiesa teko ziuret ir ciupinet ,nekeiciamas ir neparduodamas ,privati kolekcija....Parsivilko senais laikais is Karaliauciaus kareiviniu.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
rimasnerimas rašė:Ant dantračių nuoraukoje 10 (jie priklauso krutinei kaip 9 nuotraukoje), jau nebėra skylutės, į kurią kišasi cilindro formos štokelis tam kad varinėtų turbinėlę. Krutinėje pažymėta raudonai skylutė yra sąlyginai maža, kaži ar ten ką ikiši. Darau prielaidą, kad variklis "givena" ir be mano vadinamos turbinėlės. Tik kaip su palaikomu slėgiu variklyje? Ar čia viskas normalu? Kadangi šitą variklį ketinu surinkti, tai nesinorėtų kad jame trūktų dalių ar blogai dirbtų. Tiesa, šis variklis mano manymu(prisižiūrėjau youtube) yra nuo MC-59 sniegapūtės.
Gali būti, kad tavo variklyje per alsuoklį karteris visą laiką susisiekia su atmosfera, nepriklausomai nuo alkūninio padėties, todėl nenumatyta ta detalė, kuri atidaro alsuoklį tik tam tikru metu. Tas neturėtų įtakoti variklio darbo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
rimasnerimas rašė:Dėja, kaip 2 nuotraukoje nurodytos krutinės informacijos neturiu. Palieku tolimesnėms diskusijoms.
Tiesa, mano variklyje nėra stumoklių, galvojau kad ten dedasi paprasti k750. Štai dar papildoma nuotrauka, kokie turėtų būti stumokliai. Panašūs kaip forumiečio Evrio įdėti kaltiniai. Negi pirkt reikės:))))
Labai tiketina, kad is Zergman gavote dalis man priklausiusio sniegaputes naujo motoro. Jo istorija kiek man zinoma prasideda nuo Antalieptes melioracijos valdybos ar panasiai, pries 30-40 metu. buvo padaryta "abkatke" ir padetas i lentyna. PAskui sugriuvus kolukiams gulejo malkineje pas viena zinoma advokata. Pries keleta metu pateko man i rankas, isardziau su tikslu surinkti normalu motora opozitui, bet daug daliu buvo skiringos nuo originalo, neuzteko dar tada ziniu - taip ir pakliuvo pas Zergman i geras rankas is kuriu gime tiuninguotas K750 motoras.
Kaip supratau like dalys papuole i temos autoriaus rankas.
Jei sugalvosite daryti ka nors su propeleriu - turiu pagaminta velena nuo sankabos disko su asimi tvirtinti propeleriui (sniego rogems pvz)
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
AGspecial rašė:rimasnerimas rašė:Ant dantračių nuoraukoje 10 (jie priklauso krutinei kaip 9 nuotraukoje), jau nebėra skylutės, į kurią kišasi cilindro formos štokelis tam kad varinėtų turbinėlę. Krutinėje pažymėta raudonai skylutė yra sąlyginai maža, kaži ar ten ką ikiši. Darau prielaidą, kad variklis "givena" ir be mano vadinamos turbinėlės. Tik kaip su palaikomu slėgiu variklyje? Ar čia viskas normalu? Kadangi šitą variklį ketinu surinkti, tai nesinorėtų kad jame trūktų dalių ar blogai dirbtų. Tiesa, šis variklis mano manymu(prisižiūrėjau youtube) yra nuo MC-59 sniegapūtės.
Gali būti, kad tavo variklyje per alsuoklį karteris visą laiką susisiekia su atmosfera, nepriklausomai nuo alkūninio padėties, todėl nenumatyta ta detalė, kuri atidaro alsuoklį tik tam tikru metu. Tas neturėtų įtakoti variklio darbo.
Aišku. Panašiai ir aš galvojau, labai norėjosi kitų nuomonę išgirst. AčiŪ.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35
Re: M72 variklis su priverstiniu oro aušinimu.
evris rašė:rimasnerimas rašė:Dėja, kaip 2 nuotraukoje nurodytos krutinės informacijos neturiu. Palieku tolimesnėms diskusijoms.
Tiesa, mano variklyje nėra stumoklių, galvojau kad ten dedasi paprasti k750. Štai dar papildoma nuotrauka, kokie turėtų būti stumokliai. Panašūs kaip forumiečio Evrio įdėti kaltiniai. Negi pirkt reikės:))))
Labai tiketina, kad is Zergman gavote dalis man priklausiusio sniegaputes naujo motoro. Jo istorija kiek man zinoma prasideda nuo Antalieptes melioracijos valdybos ar panasiai, pries 30-40 metu. buvo padaryta "abkatke" ir padetas i lentyna. PAskui sugriuvus kolukiams gulejo malkineje pas viena zinoma advokata. Pries keleta metu pateko man i rankas, isardziau su tikslu surinkti normalu motora opozitui, bet daug daliu buvo skiringos nuo originalo, neuzteko dar tada ziniu - taip ir pakliuvo pas Zergman i geras rankas is kuriu gime tiuninguotas K750 motoras.
Kaip supratau like dalys papuole i temos autoriaus rankas.
Jei sugalvosite daryti ka nors su propeleriu - turiu pagaminta velena nuo sankabos disko su asimi tvirtinti propeleriui (sniego rogems pvz)
Tikrai taip, kai kurios man tikrai svarbios dalys gautos iš Zergman.
Na, o dėl rogių tai ačiū už info, turėsiu omeny. Šiuo metu tik renku informaciją ir tvarkaus garažus.
Šiaip turbūt mintys "palinkusios" link perdaryto opozito.