Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Dnepr MT 11 remontas http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=63488 |
Puslapis 29 iš 32 |
Autorius: | sooryy [ 2017 Sau 27 Pen, 7:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dnepr MT 11 remontas |
variklis rašė: motoras ,,nedavestas iki proto,, tai nenuostabu kad viskas sidilo ką turit omenį, kas būtent Jūsų manymų nebuvo "davesta iki proto"? |
Autorius: | gedulis9 [ 2017 Sau 27 Pen, 9:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Re: |
sooryy rašė: gedulis9 rašė: Todel kad dalys pagamintos is presuotu ryziu.o cilindrai garantuotai klynije cilindrai ar stūmokliai? Cilindrai originalus buvo šlifuoti pagal stūmoklius. Ta kad visu pirma silumonis tarpas 0.08 yra per mazas ori ukui.net vandeniu ausinamam valties varikliui kuris neuzkaista daugiau 60 daroma ne maziau 0.1 nekalbant apie orinuka isvis. |
Autorius: | PASHKA31 [ 2017 Sau 27 Pen, 17:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dnepr MT 11 remontas |
0.08 nėra blogas šiluminis tarpas. Gal įvažinėti reikėjo atsargiau, pakaito. |
Autorius: | evris [ 2017 Sau 27 Pen, 19:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Re: |
gedulis9 rašė: sooryy rašė: gedulis9 rašė: Todel kad dalys pagamintos is presuotu ryziu.o cilindrai garantuotai klynije cilindrai ar stūmokliai? Cilindrai originalus buvo šlifuoti pagal stūmoklius. Ta kad visu pirma silumonis tarpas 0.08 yra per mazas ori ukui.net vandeniu ausinamam valties varikliui kuris neuzkaista daugiau 60 daroma ne maziau 0.1 nekalbant apie orinuka isvis. DArome ir 0,05 perspejant, kad reikes labai atsargiai apvazineti, aisku su honingavimu. 0,08 - yra normalu, bet reikia "apkatkes", sportininkai daro 0,1 ir iskart - gazas dugnas. Dariau as irgi 0,1 - tai stumoklis krenta kaip kibiras i sulini. Nemanau, kad reiketu nukrypti nuo 0,08 ir protingai apvazineti. Kas del ivoriu - ivores metalokeramines is senu KMZ zapasu. Gal kreivai voztuvo lizda pritryne ir zulino viena puse? nežinau, kiek stateme Luhansko voztuvus ir tas metalokeramines ivores - vaziavo ir krosa ir siaip be problemu, tiesa, nei vieni nei kiti Asveloje nereiberiavo ivoriu ir nedare lizdams "faskes". (kiek reikia lietuvisku zodziu ismokti...) |
Autorius: | variklis [ 2017 Sau 28 Šeš, 9:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dnepr MT 11 remontas |
koks dar šiluminis tarpas jaigu stumokliai pratekinti didele''padaČia'' o cilindrai šlifuoti stambiausiais ''šmirgeliais'' keletas apsisukimu ir jusu tarpas ''pabėgs''.. norint kad variklis veiktu i knyga nereikia žiureti.. |
Autorius: | variklis [ 2017 Sau 28 Šeš, 9:45 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Dnepr MT 11 remontas | ||
sooryy rašė: variklis rašė: motoras ,,nedavestas iki proto,, tai nenuostabu kad viskas sidilo ką turit omenį, kas būtent Jūsų manymų nebuvo "davesta iki proto"? rašo tarpa daryt 0,07 Kaip su tokiu vožtuvo kelikliu tai padaryti,niekaip...vienas iš daugelio variklio nedavedimo iki proto pavyzdžių
|
Autorius: | jakovlevas [ 2017 Sau 28 Šeš, 13:36 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: Dnepr MT 11 remontas | |||
Kalbant apie kreipiančiąsias, kumštelio skylės nebuvimas centre yra problema, bet dėl jos negalėjo sudilti viskas greitai. Viskas greitai sudilo dėl to, kad nebuvo atkreiptas dėmesys į karomyslų stūmimo kampą - žaidimas ilgas, bet kai iki galo padaromas, laiko ir kreipiančiosios. Šiaip aš visad būčiau už 005 šiluminį tarpą ir protingą abkatkę (1500-2000km)...
|
Autorius: | variklis [ 2017 Sau 28 Šeš, 13:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dnepr MT 11 remontas |
teisingai,tai dar 1 nedadarymo ,broko pavyzdys. |
Autorius: | sooryy [ 2017 Sau 28 Šeš, 20:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dnepr MT 11 remontas |
dėkingas, kad įdėjot keletą pavyzdžių į ką reikėtu atkreipti dėmėsi. |
Puslapis 29 iš 32 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |