Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Dnepr MT 11 remontas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=63488
Puslapis 2932

Autorius:  sooryy [ 2017 Sau 27 Pen, 7:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

variklis rašė:
motoras ,,nedavestas iki proto,, tai nenuostabu kad viskas sidilo


ką turit omenį, kas būtent Jūsų manymų nebuvo "davesta iki proto"?

Autorius:  gedulis9 [ 2017 Sau 27 Pen, 9:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Re:

sooryy rašė:
gedulis9 rašė:
Todel kad dalys pagamintos is presuotu ryziu.o cilindrai garantuotai klynije


cilindrai ar stūmokliai? Cilindrai originalus buvo šlifuoti pagal stūmoklius.

Ta kad visu pirma silumonis tarpas 0.08 yra per mazas ori ukui.net vandeniu ausinamam valties varikliui kuris neuzkaista daugiau 60 daroma ne maziau 0.1 nekalbant apie orinuka isvis.

Autorius:  sooryy [ 2017 Sau 27 Pen, 12:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Re:

gedulis9 rašė:
sooryy rašė:
gedulis9 rašė:
Todel kad dalys pagamintos is presuotu ryziu.o cilindrai garantuotai klynije


cilindrai ar stūmokliai? Cilindrai originalus buvo šlifuoti pagal stūmoklius.

Ta kad visu pirma silumonis tarpas 0.08 yra per mazas ori ukui.net vandeniu ausinamam valties varikliui kuris neuzkaista daugiau 60 daroma ne maziau 0.1 nekalbant apie orinuka isvis.


pagal literatūra turėtu būti nuo 0,05-0,07, ar ne taip supratau informacija?

Prikabinti failai:
siluminis tarpas.jpg
siluminis tarpas.jpg [ 101.82 KiB | Peržiūrėta 550 kartus(ų) ]

Autorius:  PASHKA31 [ 2017 Sau 27 Pen, 17:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

0.08 nėra blogas šiluminis tarpas. Gal įvažinėti reikėjo atsargiau, pakaito.

Autorius:  evris [ 2017 Sau 27 Pen, 19:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Re:

gedulis9 rašė:
sooryy rašė:
gedulis9 rašė:
Todel kad dalys pagamintos is presuotu ryziu.o cilindrai garantuotai klynije


cilindrai ar stūmokliai? Cilindrai originalus buvo šlifuoti pagal stūmoklius.

Ta kad visu pirma silumonis tarpas 0.08 yra per mazas ori ukui.net vandeniu ausinamam valties varikliui kuris neuzkaista daugiau 60 daroma ne maziau 0.1 nekalbant apie orinuka isvis.

DArome ir 0,05 perspejant, kad reikes labai atsargiai apvazineti, aisku su honingavimu. 0,08 - yra normalu, bet reikia "apkatkes", sportininkai daro 0,1 ir iskart - gazas dugnas. Dariau as irgi 0,1 - tai stumoklis krenta kaip kibiras i sulini. Nemanau, kad reiketu nukrypti nuo 0,08 ir protingai apvazineti.
Kas del ivoriu - ivores metalokeramines is senu KMZ zapasu. Gal kreivai voztuvo lizda pritryne ir zulino viena puse? nežinau, kiek stateme Luhansko voztuvus ir tas metalokeramines ivores - vaziavo ir krosa ir siaip be problemu, tiesa, nei vieni nei kiti Asveloje nereiberiavo ivoriu ir nedare lizdams "faskes". (kiek reikia lietuvisku zodziu ismokti...)

Autorius:  variklis [ 2017 Sau 28 Šeš, 9:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

koks dar šiluminis tarpas jaigu stumokliai pratekinti didele''padaČia'' o cilindrai šlifuoti stambiausiais ''šmirgeliais'' keletas apsisukimu ir jusu tarpas ''pabėgs''.. norint kad variklis veiktu i knyga nereikia žiureti..

Autorius:  variklis [ 2017 Sau 28 Šeš, 9:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

sooryy rašė:
variklis rašė:
motoras ,,nedavestas iki proto,, tai nenuostabu kad viskas sidilo


ką turit omenį, kas būtent Jūsų manymų nebuvo "davesta iki proto"?



rašo tarpa daryt 0,07 Kaip su tokiu vožtuvo kelikliu tai padaryti,niekaip...vienas iš daugelio variklio nedavedimo iki proto pavyzdžių

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: jai kas nematot tai skyle gerokai ne centre

Atvaizd0436.jpg
Atvaizd0436.jpg [ 46.37 KiB | Peržiūrėta 454 kartus(ų) ]

Autorius:  jakovlevas [ 2017 Sau 28 Šeš, 13:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

Kalbant apie kreipiančiąsias, kumštelio skylės nebuvimas centre yra problema, bet dėl jos negalėjo sudilti viskas greitai.
Viskas greitai sudilo dėl to, kad nebuvo atkreiptas dėmesys į karomyslų stūmimo kampą - žaidimas ilgas, bet kai iki galo padaromas, laiko ir kreipiančiosios.
Šiaip aš visad būčiau už 005 šiluminį tarpą ir protingą abkatkę (1500-2000km)...

Prikabinti failai:
korom11.jpg
korom11.jpg [ 42.44 KiB | Peržiūrėta 441 kartus(ų) ]
korom21.jpg
korom21.jpg [ 59.88 KiB | Peržiūrėta 441 kartus(ų) ]

Autorius:  variklis [ 2017 Sau 28 Šeš, 13:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

teisingai,tai dar 1 nedadarymo ,broko pavyzdys.

Autorius:  sooryy [ 2017 Sau 28 Šeš, 20:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

dėkingas, kad įdėjot keletą pavyzdžių į ką reikėtu atkreipti dėmėsi.

Puslapis 2932 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/