Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Ieškau Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Kuo pakeisti, niekam vykusį, reikiamai nepasiduodantį reguliavimui karbiuratorių K-60B. Šis teka pro visus galus, kad ir ką bedarytum, jokio sandarumo....kad ir kaip plūdę reguliuot....
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Tai gal pametei adatos sandarinimo žieduką. Dažniausia bėda nepatyrusiems su šiais karbiuratoriais. O šiaip jie pakankamai gerai dirba. Arba ne
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Sako nuo dujinio žiebtuvėlio ta gumutė tinka
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Plaukiojom, žinom, tos gumelės iš viso nebuvo kai man pakliuvo TP į rankas, iš Zil karbiuratoriaus RMK panaudojau tą gumelę,tad ji nauja, ir nieko nieko. Šiandien bandysiu kitam korpuse viską perdėjęs, mažu pabraižytas adatos lizdas ano...
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Pakeitus karbiuratoriaus korpusą, neiks nevarva, užsiveda. Dabar žinovai manau susidūrė su jų reguliavimus. Vedasi neblogai, tiek šiltas, tiek šaltas, reguliavimo varžtas nelabai reaguoja į reguliavimą, daugiau paspaudus akseleratorių, užsigazuoja, paskui lėtai mažėja apsisukimai (laisvų reguliavimo varžtas irgi nereguliuoja) reikia mažint benzino lygį? Plūdę leist, ar atvirkščiai?
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
tauras000 rašė:Pakeitus karbiuratoriaus korpusą, neiks nevarva, užsiveda. Dabar žinovai manau susidūrė su jų reguliavimus. Vedasi neblogai, tiek šiltas, tiek šaltas, reguliavimo varžtas nelabai reaguoja į reguliavimą, daugiau paspaudus akseleratorių, užsigazuoja, paskui lėtai mažėja apsisukimai (laisvų reguliavimo varžtas irgi nereguliuoja) reikia mažint benzino lygį? Plūdę leist, ar atvirkščiai?
Kad laisvu reguliavimas kelia sklende, tai kaip gali nereaguoti?
Varztu vietom nesukeitei? Smailas cia turi buti.
Paskutinį kartą redagavo darinux 14 Kov 2016, 11:38, redaguota 1 kartą(us).
IŽ 56 - 1958m.
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Būtent, nekrenta apsisukimai
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Gal orą kur traukia?
Pereik panelės blizgikliu, jei pradės gazuotis, žinosi per kur traukia.
Pereik panelės blizgikliu, jei pradės gazuotis, žinosi per kur traukia.
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
tauras000 rašė:Būtent, nekrenta apsisukimai
Apsukos nekrenta del per didelio kiekio oro. Oro filtra pajunges?
IŽ 56 - 1958m.
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
Re: Karbiuratoriaus K-60B alternatyva
Filtras yra, varžtai nesukeisti, o kad orą kur traukia, mažai tikėtina, bet reik tikrint.
O visgi gal daugiau kuro truputį duoti (pakelti plūdę)? Duodi gazo, užsigazuoja, rodos variklis pakils ir paskui labai lėtai tos apsukos visgi krenta, bet nenukrenta iki laisvų apsukų, niekaip, reikia priverstinai gėsinti
O visgi gal daugiau kuro truputį duoti (pakelti plūdę)? Duodi gazo, užsigazuoja, rodos variklis pakils ir paskui labai lėtai tos apsukos visgi krenta, bet nenukrenta iki laisvų apsukų, niekaip, reikia priverstinai gėsinti
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353