Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 28 Ket, 16:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2017 Bir 06 Ant, 20:40 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Vas 16 Pir, 20:40
Pranešimai: 1019
Miestas: Vilnius
diesel rašė:
sss rašė:
1000eur smėliavimas, 2000eur virinimas, lyginimas, tarpų suvedimas, 2000eur paruošimas, 700eur dažymas... kainos apvalintos...

gausis apie 6000eur + ardymas, surinkimas, + detalės + važiuoklės ir variklio remontas+salono restauracija...


Nesusilaikiau 88888) . Nekritikuoju kainų. Vežiau vieno žmogaus Pobiedą smėliuoti į savo buvusią darbovietę prieš kokius 5-6 metus.Paėmė 1000lt. :)


pries du menesius smeliavau gaz67 , sumokejau bendroi sumoi 800eur


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Bir 06 Ant, 23:31 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2010 Spa 28 Ket, 21:12
Pranešimai: 904
REiktu ir man pora zodziu......
Visu pirma -kokius darbus reiketu daryt sitam moskviakuj????ar smarkiai supuvo kebulas?Restauracija,kas cia yra-atstatyti daikta itd.itp.
Smeliavimas-0nejaugi taip sunku padaryti savo smeliasrove ir paciam nusmelioti kebula,jeigu yra salygos tam,ir igudziu darbo patirties bus pilnas majshas,suvirinimo darbaj -cia jau sunkiau,virint -gal geriau surast nauja sparna,cia nedeficitas,negu virinti sena,ta pati situacija ir su chromais,cia ne koks nors retas automobilis,ju gi buvo .Kolegos sake-suvirinimas-2000 eur,o kokia darbo apimtys,ar reikia cela dugna keis,ar pora -trejeta skyliu uzvirint,80 pabaigoj dirbau suvirintoju servise,taj budavo ziguluj palikdavo tik stoga,stojkes ir prekine panele,visa dugna,arkes,slenksciai,prekis-uzpakalis-nauji,tai didele darbu kruva.Mano nomone-pagalvok ko tau reikia,padaryk normalia defektovke(galvoj)ko tau reikia,ar sia detale reiktu virint,ar dar galima nauja surast,su transmisija,raktus I rankas ir pats remontok.AS 1988 pirkau sau ziguluka,visa po truputi perrenkau pats,buvo gera mokikla -zinojau kas kur yra,ir kodel yra taip o ne atvirksciai. :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Bir 07 Tre, 13:18 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
[quote="tetera"]REiktu ir man pora zodziu......
Visu pirma -kokius darbus reiketu daryt sitam moskviakuj????ar smarkiai supuvo kebulas?Restauracija,kas cia yra-atstatyti daikta itd.itp.
Smeliavimas-0nejaugi taip sunku padaryti savo smeliasrove ir paciam nusmelioti kebula,jeigu yra salygos tam,ir igudziu darbo patirties bus pilnas majshas,suvirinimo darbaj -cia jau sunkiau,virint -gal geriau surast nauja sparna,cia nedeficitas,negu virinti sena,ta pati situacija ir su chromais,cia ne koks nors retas automobilis,ju gi buvo .


Kadangi čia bendrų diskusijų puslapis, pasidalinsiu savo mintimis.
Dėl smėliavimo - smėliavimo aparatas ir abrazyvas problemų daugeliui nesukelia. Bėda yra galingo oro kompresoriaus turėjimas. Turiu "draglaininį" kompresorių tai smėliavimui gaunasi tik žaidimas, na o kitiems darbams pakanka pilnai. Na o pirkti oro kompresorių kuris tiktų smėliavimo darbui, tai dėl 1 ar 2 auto neatsipirks.
Restauravimas - tai gamyklinių parametrų atstatymas. Nemanau kad glaistais apkrauti sparnai atitinka gamyklinius parametrus - tai ar bus čia restauracija? Automobilis nusmėliuojamas, tačiau visų balkių ir kitų dvigubų konstrukcijų metalai iš vidaus lieka nenusmėliuoti, vadinasi aprūdyję. Tai ar čia bus gamyklinių parametrų atstatymas,.... Dažai būdavo naudojami temperatūriniai, dabar akriliniai, tai ir vėl nėra atstatymo na ir .........
Chromas - tokių metų rusiško dengimo chromo nemanau kad būtų išlikę bamperiai puikaus stovio, be pakėlimų. Juos per naują kokybiškai paruošus ir perchromavus , manau galima priskirti prie atrestauruotų detalių.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Bir 12 Pir, 23:48 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03
Pranešimai: 1418
Miestas: Alytus
Galima daug rašyt ir ginčytis, bet reikia kažkaip pabandyt atsakyt in užduotą klausimą...
Tokios įmonės ar žmogaus galima sakyt nerasi, kad viską padarytų viena įmonė ar vienas žmogus.
Jei pirkai mašiną kurią reikia "daryt", turėsi būt vadybininkas pats bent jau ir ieškot kas: tvarko techninę dalį, tvarko variklį, siuva salonus, tvarko apdailą, virina, špakliuoja dažo poliruoja. Kažkuriuos darbus iš šitų, bent jau didelę dalį surinkimo reiktų atlikti pačiam. Išvis geriausia kuo daugiau daryt pačiam. Bet visko, kaip sakiau, nesigaus vienam. Todėl reiks atskirų žmonių ir savo darbą derint ir jungt in bendrą rezultatą. Tai nelengva. Bet čia ir yra visas įdomumas, ir apskritai, esmė. O jei nori visiškai visus, net ir "vadybininko" darbus atiduot "kažkam", nederint pats nieko, tik pasimt galutinį rezultatą, ką žinosi apie tą mašiną ir kokia prasmė taip daryt? Aišku, yra ir tokių žmonių. Tokiu atveju reikia pasieškot labai rimto meistro ar tokios įmonės kaip retrocars.lt ir stot in eilę, kuri ateis tik po kelių metų. Ir nusiteikt mokėt nejuokingai. Bet jei piniginės galimybės neribotos ir gali palaukt, tai jokių problemų nėra.
O dabar mano patarimas.
Viską kuo daugiau daryk pats, kuo daugiau darys kiti, tuo daugiau piktumų ir nesutarimų. Mažai ką laimėsi jei kiti darys viską. Kuo mažiau ardyk. Ardyk tik tai, kas neveikia. Kas veikia, palik ramybėj. Geriau kas nesidažo tiesiog apklijuok.
Tiesiog patarimai iš patirties ir statistikos. Visi nori idealiai restauruot, o trūksta laiko, pinigų, galimybių, tt, ir 80 proc. "projektų" išardoma, išmėtoma, parduodama dalimis ar laužan. Neužsigriebkim per daug, nes galim likt be nieko.
Pasidaryk veikiančią mašiną, o tobulint juk gali be galo ir amžinai. Tai nesibaigiantis procesas. Tai ir yra visas malonumas.
Pats turiu 407, 403. Tai mano mėgstamiausios mašinos. Bet, kalbant objektyviai... Su maskvičium taip nebus, kad viską kažkas sutvarkė, ir viskas, važinėji sau ramus ir mojuoji mergom. Jie genda visada. Nuolat. Kad tokią mašiną turėtum, turi patikt ją prižiūrėt. Turi ją mylėt. Negi vežiosiesi visur asmeninį remontininką ir jam atlyginimą mokėsi.
Sėkmės ir nepasiduok. Pasiek savo tikslą :)

_________________
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Bir 25 Sek, 21:33 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2015 Bir 04 Ket, 13:20
Pranešimai: 264
Miestas: Vilnius
Kas galetu man i a.z papasakot apytiksliai varyklio ir vaziuokles remontu kainas? :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Lie 05 Tre, 11:41 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52
Pranešimai: 2167
Miestas: Alytus
sss rašė:
1000eur smėliavimas, 2000eur virinimas, lyginimas, tarpų suvedimas, 2000eur paruošimas, 700eur dažymas... kainos apvalintos...

gausis apie 6000eur + ardymas, surinkimas, + detalės + važiuoklės ir variklio remontas+salono restauracija...
€150 už smėliavimą. Prieš kokius 2.mėn.


Prikabinti failai:
received_1711555299142168.jpeg
received_1711555299142168.jpeg [ 70.08 KiB | Peržiūrėta 455 kartus(ų) ]
received_1711555285808836.jpeg
received_1711555285808836.jpeg [ 73.58 KiB | Peržiūrėta 455 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku ⭐ Sportines lada VFTS dalis ar automobilį

forume Skelbimų archyvas

Bombastick

0

2648

2022 Kov 03 Ket, 17:42

Bombastick Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 65 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 22 Pen, 20:31

zpla Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų