Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K750 variklio alternatyva.
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=71401
Puslapis 14

Autorius:  MaxAir [ 2017 Spa 23 Pir, 2:09 ]
Pranešimo tema:  K750 variklio alternatyva.

Sveiki,ateityje planuoju prikelti savo turimą k
K750. Ir karts nuo karto pamastau del variklio, vis del to ar prikelti senąjį ir visą perrinkti ar suradus deti pvz nuo kokio BMW, kuris net ir esantis nebe pirmos jaunystes , tiketina tarnautų ilgiau. Norėčiau išgirsti komentarus žmonių,nuo kokių motociklų esatę pritaikę variklį būtent šiam , K750, opozitui. Kaip pavyzdžiui su tų pačių BMW opozitų variklių nupirkimu, ar labai sunkus variantas gauti vien tik variklį,pilnam komplekte?
Domina kiekvieno iš Jūsų nuomonė..

Autorius:  evris [ 2017 Spa 23 Pir, 11:00 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

MaxAir rašė:
Sveiki,ateityje planuoju prikelti savo turimą k
K750. Ir karts nuo karto pamastau del variklio, vis del to ar prikelti senąjį ir visą perrinkti ar suradus deti pvz nuo kokio BMW, kuris net ir esantis nebe pirmos jaunystes , tiketina tarnautų ilgiau. Norėčiau išgirsti komentarus žmonių,nuo kokių motociklų esatę pritaikę variklį būtent šiam , K750, opozitui. Kaip pavyzdžiui su tų pačių BMW opozitų variklių nupirkimu, ar labai sunkus variantas gauti vien tik variklį,pilnam komplekte?
Domina kiekvieno iš Jūsų nuomonė..

Labas,
jei motyvas, kad reikia resurso - uzsiduokite sau klausima: kiek ruosiuosi pravaziuoti su tuo K750? Gerai suremontuotas motoras tarnaus apie 30-40K km.
Jei pirkti BMW motora - vargiai gausite isimta gero stovio. is kitos puses - kaip ji patikrinti. Teks pirkti motocikla su rida +/- 60-80k. Tokie kainuoja apie 1500eur. Klausimas ar reikia?
Atsakykit sau i siuos klausimus ir spreskite.
K750 alkuninis po restauracijos kainuoja 85eur, stumokliai (kaltiniai)-90eur, paprasti stumokliai - apie 20eur, darbas ir kitos smulkmenos - 200-300eur. Taigi biudzetas remonto 300- 500 eur priklausomai, ka darysite.

Autorius:  MaxAir [ 2017 Spa 23 Pir, 12:24 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

Dėkoju už Jūsų komentarą. Motyvas ieškotis tarkim to pačio BMW variklio gal labiau dėl patikimumo į kurį ir įeina resursas. Nesiruošiu į tolimas keliones važiuoti, bet noriu nebijoti ir daugiau km per diena susukti nei tik aplink kaimą apvažiuoti.. Tiesiog norisi apgalvoti , kas geriau, ar vis dėlto , imant tą patį K750 variklį , skirti apie 300e ir keisti visus guolius,salnikus, perrinkus alkūnini, dėjus naujus stūmoklius su žiedais ir prišlifavus cilindrą turėti originalų daiktą.. Originalumas irgi svarbu, bet patikimumas taip pat svarbu. Jeigu sakote, kad su perrinktu varikliu tikrai galima iki 40k km pravažiuoti, manau gal visai ir neblogai kaip tų laikų motociklui..

Autorius:  aivaras. [ 2017 Spa 23 Pir, 14:23 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

Gerai padarytas k750 yra tikrai patikimas, is patirties sakau, kad pavaziuoti kazkur toliau tikrai imanoma.

Autorius:  MaxAir [ 2017 Spa 23 Pir, 17:48 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

aivaras. rašė:
Gerai padarytas k750 yra tikrai patikimas, is patirties sakau, kad pavaziuoti kazkur toliau tikrai imanoma.

Supratau. O kaip pavyzdžiui jo uždegimo sistema arba krovimas problematiškos vietos? Mačiau keletas žmonių yra priderinę motorolerio degimą..

Autorius:  jakovlevas [ 2017 Spa 23 Pir, 18:15 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

MaxAir rašė:
aivaras. rašė:
Gerai padarytas k750 yra tikrai patikimas, is patirties sakau, kad pavaziuoti kazkur toliau tikrai imanoma.

Supratau. O kaip pavyzdžiui jo uždegimo sistema arba krovimas problematiškos vietos? Mačiau keletas žmonių yra priderinę motorolerio degimą..


Degimą galima dėti elektroninį SOVEK, pritaikyta gamykliškai, patikima.
Generatorius ir krovimo sistema yra tikras galvos skausmas - bet galima daug ką pritaikyti ir pereiti nuo 6V į 12V sistemą. Nuo Dnepr 12 V generatorių iki Trabant (pats turiu) ar japoniškų Denso, pinigų klausimas.
Perkant BMW variklį reikia ne tik greičių dėžės tvirtinimus galvoti - karbiuratoriai, jo elektronika, išmetimo sistema, karbiuratorių trosai - visa tai reikia nusipirkti papildomai. Tada paprasčiau pirkti visą motociklą. Normalaus kaina prasideda ne nuo 1500, o nuo 2500€. Nusipirkus gal geriau tuo bmw ir važinėti. :puiku:

Matematika aiški.

K750 su lopšiu - max 75km/h kreiserinis greitis.
Su Bmw būtų galima ir į autostradą įvažiuoti.
:labas:

Autorius:  MaxAir [ 2017 Spa 23 Pir, 21:53 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

jakovlevas rašė:
MaxAir rašė:
aivaras. rašė:
Gerai padarytas k750 yra tikrai patikimas, is patirties sakau, kad pavaziuoti kazkur toliau tikrai imanoma.

Supratau. O kaip pavyzdžiui jo uždegimo sistema arba krovimas problematiškos vietos? Mačiau keletas žmonių yra priderinę motorolerio degimą..


Degimą galima dėti elektroninį SOVEK, pritaikyta gamykliškai, patikima.
Generatorius ir krovimo sistema yra tikras galvos skausmas - bet galima daug ką pritaikyti ir pereiti nuo 6V į 12V sistemą. Nuo Dnepr 12 V generatorių iki Trabant (pats turiu) ar japoniškų Denso, pinigų klausimas.
Perkant BMW variklį reikia ne tik greičių dėžės tvirtinimus galvoti - karbiuratoriai, jo elektronika, išmetimo sistema, karbiuratorių trosai - visa tai reikia nusipirkti papildomai. Tada paprasčiau pirkti visą motociklą. Normalaus kaina prasideda ne nuo 1500, o nuo 2500€. Nusipirkus gal geriau tuo bmw ir važinėti. :puiku:

Matematika aiški.

K750 su lopšiu - max 75km/h kreiserinis greitis.
Su Bmw būtų galima ir į autostradą įvažiuoti.
:labas:

Na taip, girdėjau apie SOVEK degimus, nėra jis toks brangus iš tikrųjų.. O jei sakote, kad krovimo sistema problematiška, o jei ją perrinkus, nes kaip ir turiu senų dalių užsilikusių naujų, pvz generatorių ir pnš, nes kolkas nebuvau dar susidūręs su nei vienu opozitu ir jų krovimo bėdomis..
Kažkaip permąsčiau , kad gal ištikrųjų tas BMW variklis atseitų gana nemažus pinigus, o tuo labiau ir laiko, kurio visada pritrunka, o ir originalus daiktas , manau būtų autentiškas.
Dėl to greičio kažkaip iššaugau jau, lakstymui ir drožimui kita technika.Šitą techniką reikia saugoti ir mėgautis važinėjant :D

Autorius:  jakovlevas [ 2017 Spa 23 Pir, 23:02 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

Viskas veikia tvarkingai, jeigu teisingai padaryta. Galbūt važinėsite ilgai ir ilgai neturėsite problemos. Bet ta vienintelė raudona lemputė ant K750 vistiek kada nors užsidega :) Bet čia jau kitas etapas, kai motociklas važiuos, motoras dirbs, bus galim pereiti prie krovimo. Kol kas sėkmės! :labas:

Autorius:  MaxAir [ 2017 Spa 25 Tre, 21:08 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

jakovlevas rašė:
Viskas veikia tvarkingai, jeigu teisingai padaryta. Galbūt važinėsite ilgai ir ilgai neturėsite problemos. Bet ta vienintelė raudona lemputė ant K750 vistiek kada nors užsidega :) Bet čia jau kitas etapas, kai motociklas važiuos, motoras dirbs, bus galim pereiti prie krovimo. Kol kas sėkmės! :labas:

Dėkui , bandysim netolimoje ateityje rinkti detales ir prikelti tą drakoną :D Manau dar nekartą teks klausti Jūsų visų nuomonės ar patarimo :labas:

Autorius:  MaxAir [ 2017 Spa 27 Pen, 0:58 ]
Pranešimo tema:  Re: K750 variklio alternatyva.

Gal kartais tarp skaitančių šią temą yra žmonių, kurie yra restauravę k750 arba k750m motociklą ir galėtų atsiliepti, norėčiau užduoti vieną klausimą..

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/