Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=72417
Puslapis 12

Autorius:  MaxAir [ 2018 Kov 15 Ket, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

Sveiki visi opozitų bei kitos dviratės technikos mylėtojai, norėjau užduoti klausimą, šlifuodami cilindrus į naują remontą (stūmokliai org, senų laikų), kokį šiluminį tarpelį paliekate tarp stūmoklio ir cilindro? Pasidalinkite patarimais, patirtimi, pastebėjimais. :labas:

Autorius:  kęstutis [ 2018 Kov 16 Pen, 10:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

Manau kas šlifuos cilindrus, tas ir turi rūpintis šiluminiais tarpeliais. Užsakovo reikalas šlifuotojui pateikti tinkamus stūmoklius ( vienodo svorio, storio). Žinoma yra tam skirtos normos, kuriomis ir vadovaujasi šlifuotojai, bet neteko girdėti kad užsakovas pateiktų reikalavimą norimam šiluminiam tarpeliui. O jei ir pateiksit, tai ar atsiimant tikrinsit ar būtent taip padarė? O jei tikrinant bus parodymai kad tarpelis kitoks, tai ką tada darysit?

Autorius:  virginijus007 [ 2018 Kov 16 Pen, 14:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

O kodėl aš negalėčiau šlifuotojui nurodyti, kokio šiluminio tarpelio pageidauju?

Autorius:  dalius-nsu [ 2018 Kov 16 Pen, 14:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

virginijus007 rašė:
O kodėl aš negalėčiau šlifuotojui nurodyti, kokio šiluminio tarpelio pageidauju?


Tu ne tik gali , bet ir privalai paaiškinti kokio šiluminio tarpo nori !
šlifuotojas juk nespėlios ar tu moto sporte naudosi savo stūmoklinę grupę ar ramiai važinėsi ar dar biesai ką žino su ja darysi....

Autorius:  MaxAir [ 2018 Kov 16 Pen, 15:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

dalius-nsu rašė:
virginijus007 rašė:
O kodėl aš negalėčiau šlifuotojui nurodyti, kokio šiluminio tarpelio pageidauju?


Tu ne tik gali , bet ir privalai paaiškinti kokio šiluminio tarpo nori !
šlifuotojas juk nespėlios ar tu moto sporte naudosi savo stūmoklinę grupę ar ramiai važinėsi ar dar biesai ką žino su ja darysi....

Taip , būtent . Asvela visada klausia kokio šiluminio tarpelio reikia, čia kaip sako pagal kiekvieno kliento pageidavimus . Jeigu nepasakysi tarpelio , tai jie ir iššlifuos pagal cilindra pagal stumokli su minimaliu tarpu .

Autorius:  kęstutis [ 2018 Kov 16 Pen, 17:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

dalius-nsu rašė:
virginijus007 rašė:
O kodėl aš negalėčiau šlifuotojui nurodyti, kokio šiluminio tarpelio pageidauju?


Tu ne tik gali , bet ir privalai paaiškinti kokio šiluminio tarpo nori !
šlifuotojas juk nespėlios ar tu moto sporte naudosi savo stūmoklinę grupę ar ramiai važinėsi ar dar biesai ką žino su ja darysi....

Čia tik mano nuomonė. Jei tarpelis per didelis - barškės, jei per mažas gali klyniti. Yra tam norma. Tarkim pagal katalogą naujo nominalo cilindro diametras ir nominalas stūmoklis. Skirtumas bus šiluminis tarpelis. Jei reikia spec. užsakymo tada taip norą pateikti reikia. Bet jei kiekvienu atvėju klientas turi nurodyti mikronų duomenis, tai nežinau ........... pateikus tokius duomenis šlifuotojas neneš jokios atsakomybės už atliktą darbą ar variklis barškės ar klynis. Yra tekę duoti šlifuoti auto cilindrus. Duodi bloką, stūmoklius ir galva neskauda. Yra tekę bendrauti ir su Asvela. Užsakant pareikalavo seno cilindro ir naujo stūmoklio. Sakė jį matuodami sutvarkys cilindrą pagal visas normas. Kitą dieną sulaukiau skambučio ir sako - pragrežem cilindrą pagal normą bet stūmoklis nori strigti. Klausiu kur problema, ar stūmoklis deformuotas. Ne stūmoklį išmatavom viskas puiku, tai ar taip palikti ar didinti tarpelį. Na net nustėrau po tokių meistrų klausimų. Tai ir galvoju ar jie visai nesidomi savo darbo reikalavimų apie šiluminius tarpelius, ar yra prigazdinti įvairių klientų ir nebežino ką daro. Paaiškinau kad strigti negali ir turi patys žinoti ką daro. Cilindras atkeliavo padarytas akiai gražiai. Stūmoklis leidžiasi gražiai nestrigdamas su oro pasipriešinimo apkrova. Bet ar atitinka tarpelis norma tikrai nebematavau.

Autorius:  PASHKA31 [ 2018 Kov 16 Pen, 22:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

Kiek pamenu, knygoje rašė, kad Dnepro 0,08, Uralo net 0,1. Manau, kad reikia daryti tokiose ribose, visgi oru aušinamas.

Autorius:  jakovlevas [ 2018 Kov 16 Pen, 23:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

PASHKA31 rašė:
Kiek pamenu, knygoje rašė, kad Dnepro 0,08, Uralo net 0,1. Manau, kad reikia daryti tokiose ribose, visgi oru aušinamas.


Nene, knygoje 0.04 Dneprui. Bet šiais laikas stūmokliai kitokie, jie plečiasi skirtingai, todėl jų gamintojas turi rekomenduoti tarpelį

Autorius:  wilkas [ 2018 Kov 16 Pen, 23:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

PASHKA31 rašė:
Kiek pamenu, knygoje rašė, kad Dnepro 0,08, Uralo net 0,1. Manau, kad reikia daryti tokiose ribose, visgi oru aušinamas.


Kiek dariau optimaliausia 0.08. O su 0.1 tiesiai į motokroso trasą :).

Firma šlifuojanti cilindrus tik rekomenduos ,bet tikrai ji nevartis knygų apie kiekvieną transporto priemonę koks gamykliškai rekomenduojamas tarpelis(tuo labiau,kad stumoklis stumokliui nelygus ir kur važiuosi su tuo motoru)

Autorius:  MaxAir [ 2018 Kov 17 Šeš, 0:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Opozito cilindrų šiluminiai tarpai.

Kiek esu girdėjęs , tai kaltiniams stumokliams daro 0,09. Teks bandyti pasakyt , kad iššlifuotu su tarpeliu 0,07-0,08(originaliems stūmokliams). O jie daro kažkaip konusu ta cilindra , reikia pasakyt kaip slifuot ar žinot turi jie? Nes toks jausmas , kad vos ne žmogus pats turi jiems viską sakyt, nesinori , kad nesąmoniu pridarytų. Dar klausimas ar reikia nurodyt išmetimo angos rodykle ant stumoklio,kad žinotų kur isiurbimas o kur išmetimas?

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/