Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

USA retro Restauracija Lietuvoje
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=74666
Puslapis 11

Autorius:  antose9 [ 2019 Geg 28 Ant, 23:25 ]
Pranešimo tema:  USA retro Restauracija Lietuvoje

Sveiki,
Ash planuoju nupirkti JAV retro automobili, atsiusti ji I Lietuva ir chia restauruoti. Ash tieksiu detales, etc, reiks tik padaryti. Kadangi ash pats toli, reikia zhmogaus, serviso, sazhiningo kurie apsiimtu padaryti 65 mustang arba 69' Camaro. Kur ir ar ishvis yra zhmoniu kurie apsiimtu tokiu projektu? Butu labai ydomu ishgirsti jusu nuomone, gal kas is forumiechiu restauracijos darbais uzsiima?

Autorius:  Direktorius [ 2019 Geg 29 Tre, 10:23 ]
Pranešimo tema:  Re: USA retro Restauracija Lietuvoje

Galvoji, kad Lietuvoje bus pigiau restauruoti negu JAV? Pirma pasiderink ten kainas. O Lietuvoje kreipkis i UAB "Autogedas". Ten eilės nėra didelės, o kokybė kiek mačiau tikrai gera. Tik kai gausi kainos pasiūlymą jį padaugink iš 2 ar 3 kartų. Nes kolegoms kuriems darė visada pabrangdavo nuo pasiūlymo. Nors ir buvo sudarę sutartį. Vėliau parašysim ir kitus kontaktus.

Autorius:  antose9 [ 2019 Geg 29 Tre, 13:11 ]
Pranešimo tema:  Re: USA retro Restauracija Lietuvoje

Direktorius rašė:
Galvoji, kad Lietuvoje bus pigiau restauruoti negu JAV? Pirma pasiderink ten kainas. O Lietuvoje kreipkis i UAB "Autogedas". Ten eilės nėra didelės, o kokybė kiek mačiau tikrai gera. Tik kai gausi kainos pasiūlymą jį padaugink iš 2 ar 3 kartų. Nes kolegoms kuriems darė visada pabrangdavo nuo pasiūlymo. Nors ir buvo sudarę sutartį. Vėliau parašysim ir kitus kontaktus.

ash zhinau kiek kainuoja JAV restauravimo darbai, autogedas netinka, jie panasiau y "pimp my ride" tiurlingiotojus ir man jau jie nepatinka. labiau ieshkochiau keleto auksarankiu entuziastu kurie megsta garazhe kuistis negu maitinchiau kruva kazkokiu pasiputusiu povu kurie kainas triskartines lupa

Autorius:  kęstutis [ 2019 Bir 02 Sek, 20:25 ]
Pranešimo tema:  Re: USA retro Restauracija Lietuvoje

Į nuotraukų skyrelį įkėlėte labai gražių auto vaizdų iš parodos JAV. Dėl tokio grožio ir susergama senienų liga - tikri meno kūriniai.
Kalbant apie galimybę Lietuvoje restauruoti automobilį, žinoma kad galimybių yra. Norint tai atlikti, manau privalo darbų eigoje būti Jūsų interesus prižiūrintis žmogus vietoje, nes per nuotraukas darbų kokybės nepamatysite. Kaip ir minėjote tokių garažinių meistrų Lietuvoje yra, bet jų specializacija būna siaura (vieni tik virina, kiti tik ruošia dažymui, kiti tik dažo ir taip toliau) ir darbų kokybė vienus tenkina, kitus ne. Lietuvoje įvedus Eurą, paslaugų kainos ženkliai pakilo.
Kažkaip net nesitiki kad kokį Cadillaca -50 metų būtų pigiau restauruoti Lietuvoje (+ jį parplukdyti ir po darbų išplukdyti), nei JAV. Nes JAV jų restauravimui manau yra sukurta bazė, O Lietuvoje tai vienetiniai daromi automobiliai.
Būnant JAV tokiose parodose ir bendraujant su auto savininkais , manau galima rasti ir vietinių garažinių gerų meistrų kurie atliktų Jums reikiamus darbus už priimtinas kainas.
Pasidalinkite ir savo mintimis.

Autorius:  antose9 [ 2019 Bir 03 Pir, 5:29 ]
Pranešimo tema:  Re: USA retro Restauracija Lietuvoje

Didzhiausia problema yra reikalingu zmoniu suradinas. As pradejau projekta - nupirkau Lietuvoje tris BMW e30 Touring modelius, kurios planavau atrestauruoti atsiusti i JAV ir parduoti. Deja, del partnerio nekompetencijos, tingumo, o gal ir nesazhiningumo reikalai zuhtruko, zuhstrigo, dabar niekas niekur nejuda ir laukia galimas ilgas teisminis procesas. Bananu shalis ta Lietuva, kaip bezhiuretum, niekas nesistengia dirbti, visi tik ir zhiuri kaip apgauti, apsukti, viskas daroma nesazhiningai. Esu labai nusivyles kol kas, nors manau kad Lietuvoje yra daug gabiu auksarankiu kurie, norui ir finansams esant, sugebetu prikelti ziuh numirusiu koky 63`Mustanga ar 59`Cadillac`a. Reikia tik noro, sazhiningumo ir darbo. Ash kai uzhsakinejau salono persiuvima, man paprashe 950 EU uzh visa salona, o chia zuh vienos sedynes persiuvima prasho 750$, vat palyginimui kainos.
Ka ash noriu pasakyti, kad priezhastis, del kurios tas 59` Caddy kainuoja 100 k USD yra ta kad jam buvo sihleista dauk valanu darbo, brangiai apmokamo darbo. Lietuvoje darbo jega pigesne, del to ta p[aty projekta padaryti kainjuotu triskart pigiau. Kalusimas -ar Lietuvoje yra kompetetingu zhmonuiu klurie galetu sazhiningai ir geraiu atlikti darba?

kęstutis rašė:
Į nuotraukų skyrelį įkėlėte labai gražių auto vaizdų iš parodos JAV. Dėl tokio grožio ir susergama senienų liga - tikri meno kūriniai.
Kalbant apie galimybę Lietuvoje restauruoti automobilį, žinoma kad galimybių yra. Norint tai atlikti, manau privalo darbų eigoje būti Jūsų interesus prižiūrintis žmogus vietoje, nes per nuotraukas darbų kokybės nepamatysite. Kaip ir minėjote tokių garažinių meistrų Lietuvoje yra, bet jų specializacija būna siaura (vieni tik virina, kiti tik ruošia dažymui, kiti tik dažo ir taip toliau) ir darbų kokybė vienus tenkina, kitus ne. Lietuvoje įvedus Eurą, paslaugų kainos ženkliai pakilo.
Kažkaip net nesitiki kad kokį Cadillaca -50 metų būtų pigiau restauruoti Lietuvoje (+ jį parplukdyti ir po darbų išplukdyti), nei JAV. Nes JAV jų restauravimui manau yra sukurta bazė, O Lietuvoje tai vienetiniai daromi automobiliai.
Būnant JAV tokiose parodose ir bendraujant su auto savininkais , manau galima rasti ir vietinių garažinių gerų meistrų kurie atliktų Jums reikiamus darbus už priimtinas kainas.
Pasidalinkite ir savo mintimis.

Autorius:  kęstutis [ 2019 Bir 03 Pir, 9:44 ]
Pranešimo tema:  Re: USA retro Restauracija Lietuvoje

Galiu pasidalinti tik savo nuomone.
Tiek JAV ir Lietuvoje privalomos darbinės sutartys, darbo kontrolė ir tik atlikus darbą užmokestis už atliktą darbą. Kitu atvėju gausis haosas, kaip ir nutiko Jums. Sąžiningų žmonių yra visur, bet manau darbus reikėtų atlikinėti grindžiant rekomendacijomis ir darbiniais santykiais. Kas dėl darbų kainų Lietuvoje, tai jos man atrodo didelės. Nemanau kad kas prirodys meistrus imantis ant savęs kito žmogaus sąžiningumą ir atsakomybę. Girdisi kalbų kad ir Lietuvoje yra kas remontuoja ir po to veža parduoti į vakarų Europą.
Aš asmeniškai sau remontuoju Peugeot 203-1959 metų (yra projektų skyrelyje). Stengiuosi atlikti kuo daugiau darbų pats tuo jausdamas malonumą darant savo kūrinį, na ir žinoma nereikia išlesti tiek pinigų ir išeikvoti savo nervų su meistrų gausybę. Kas dėl kainų mano auto, tai tokį automobilį atrestauruotą būtų galima pigiau nupirkti Prancūzijoje, nei samdant visą darbo jėgą restauruoti Lietuvoje. Pvz. salono siuvimas: daro tai Autogedas, bet ten kainos didelės ir eilė ilga. Na ir kam jiems daryti pigiau jei ir prie didelių kainų eilė netrumpėja. Yra meistras mūsų mieste, kuris siuva auto salonus. Kainos sėdynių ir durų panelių pertaukimo 500-600 Eurų (jei nereikia tvarkyti perlonų ir t.t.), bet darė užseniečiams po 850E. Na va atrodo meistras ir sąžiningas bet kainos nevienodos. Gilinantis toliau šis meistras tik siuva garaže ant atvežtų daiktų ir salono iš automobilio nei išsiims nei sudės. Jis nuo manęs tik 2km atstumu, norėjau kad jis man siūtų ir pats surinktų saloną į automobilį, nes yra daug smulkių apdailos detalių kurias reikia taikyti , siūti ir dėti į vietą, bet kategoriškai atsisakė. Vadinasi sutarus su tokiu meistru visgi turiu tapti puse siuvėjo, todėl teko atsisakyti jo paslaugų.
Kalbant apie BMW e30, tai nėra labai seni automobiliai ir jie suremontuoti didelės vertės manau kol kas neturi (lyginant su Cadillac-50 ir t.t.), bet jo pakėlimo darbo sąnaudos lieka didelės ir automobilis gali likti nuostolingas.

Autorius:  npn [ 2019 Bir 06 Ket, 12:48 ]
Pranešimo tema:  Re: USA retro Restauracija Lietuvoje

antose9 rašė:
Didzhiausia problema yra reikalingu zmoniu suradinas. As pradejau projekta - nupirkau Lietuvoje tris BMW e30 Touring modelius, kurios planavau atrestauruoti atsiusti i JAV ir parduoti. Deja, del partnerio nekompetencijos, tingumo, o gal ir nesazhiningumo reikalai zuhtruko, zuhstrigo, dabar niekas niekur nejuda ir laukia galimas ilgas teisminis procesas. Bananu shalis ta Lietuva, kaip bezhiuretum, niekas nesistengia dirbti, visi tik ir zhiuri kaip apgauti, apsukti, viskas daroma nesazhiningai. Esu labai nusivyles kol kas, nors manau kad Lietuvoje yra daug gabiu auksarankiu kurie, norui ir finansams esant, sugebetu prikelti ziuh numirusiu koky 63`Mustanga ar 59`Cadillac`a. Reikia tik noro, sazhiningumo ir darbo. Ash kai uzhsakinejau salono persiuvima, man paprashe 950 EU uzh visa salona, o chia zuh vienos sedynes persiuvima prasho 750$, vat palyginimui kainos.
Ka ash noriu pasakyti, kad priezhastis, del kurios tas 59` Caddy kainuoja 100 k USD yra ta kad jam buvo sihleista dauk valanu darbo, brangiai apmokamo darbo. Lietuvoje darbo jega pigesne, del to ta p[aty projekta padaryti kainjuotu triskart pigiau. Kalusimas -ar Lietuvoje yra kompetetingu zhmonuiu klurie galetu sazhiningai ir geraiu atlikti darba?


Tik subjektyvi nuomonė, bet man jau dabar verslo planas atrodo ne itin gyvybingas ir paremtas tik subjektyvia prielaida, kad čia darbas pigiai apmokamas reiškia projektas kainuos 3 kartus pigiau. Koks jūsų santykis su automobilių remontu/restauravimu? Ar yra kažkoks ne tarptautinis projektas JAU padarytas, kažkas prikelta, restauruota? Norint organizuoti reikia turėti žinių ir labai gerai išmanyti temą. Šokinėjimas nuo youngtimer bemwų projekto ir 50-60`ųjų Caddy atrodo ne itin nuosekliai. Sakyčiau yra skirtumas. Kada paskutinįį kartą buvote Lietuvoje? Gal atitrūkote nuo šiandienos Lietuvos realijų čia (gal pavyzdžiui tikitės meistrų įkainių ir užimtumo kaip 1998 m.?). Galų gale kaip atrodo ta gerų meistrų paieška? Kažkas parašo internetu į "bananų šalį" "ieshkau meshtru - reikia noro sazhiningumo ir darbo" ar "negi nėra auksarankiu". Tokiom frazėm galima sužavėti, ko gero, tik tuos su kuriais paskui norėsite diskutuoti apie ilgus teisinius procesus. O kodėl tiems, kurie yra darbštūs, sąžiningi ir t.t. tai turėtų būti įdomu? Darbo jie, tikėtina, ir taip turi, eiles ko gero irgi. O gal daro savo malonumui ir už tai moka savo laiku. Kodėl jie turėtų pasitikėti ir veltis į keblius tarpžemininius projektus, kurie neaišku kaip baigsis? Tikrai kažkas už tamstą Lietuvoje gyvai kontroliuos procesą, važinės per visus meistrus, spręs etapus kurių niekas nesiima? Kam tada reikia jūsų? Ar atrodo, kad tai išeis padaryti internetu? Abejoju...

Autorius:  dalius-nsu [ 2019 Bir 06 Ket, 15:41 ]
Pranešimo tema:  Re: USA retro Restauracija Lietuvoje

npn rašė:
antose9 rašė:
Didzhiausia problema yra reikalingu zmoniu suradinas. As pradejau projekta - nupirkau Lietuvoje tris BMW e30 Touring modelius, kurios planavau atrestauruoti atsiusti i JAV ir parduoti. Deja, del partnerio nekompetencijos, tingumo, o gal ir nesazhiningumo reikalai zuhtruko, zuhstrigo, dabar niekas niekur nejuda ir laukia galimas ilgas teisminis procesas. Bananu shalis ta Lietuva, kaip bezhiuretum, niekas nesistengia dirbti, visi tik ir zhiuri kaip apgauti, apsukti, viskas daroma nesazhiningai. Esu labai nusivyles kol kas, nors manau kad Lietuvoje yra daug gabiu auksarankiu kurie, norui ir finansams esant, sugebetu prikelti ziuh numirusiu koky 63`Mustanga ar 59`Cadillac`a. Reikia tik noro, sazhiningumo ir darbo. Ash kai uzhsakinejau salono persiuvima, man paprashe 950 EU uzh visa salona, o chia zuh vienos sedynes persiuvima prasho 750$, vat palyginimui kainos.
Ka ash noriu pasakyti, kad priezhastis, del kurios tas 59` Caddy kainuoja 100 k USD yra ta kad jam buvo sihleista dauk valanu darbo, brangiai apmokamo darbo. Lietuvoje darbo jega pigesne, del to ta p[aty projekta padaryti kainjuotu triskart pigiau. Kalusimas -ar Lietuvoje yra kompetetingu zhmonuiu klurie galetu sazhiningai ir geraiu atlikti darba?


Tik subjektyvi nuomonė, bet man jau dabar verslo planas atrodo ne itin gyvybingas ir paremtas tik subjektyvia prielaida, kad čia darbas pigiai apmokamas reiškia projektas kainuos 3 kartus pigiau. Koks jūsų santykis su automobilių remontu/restauravimu? Ar yra kažkoks ne tarptautinis projektas JAU padarytas, kažkas prikelta, restauruota? Norint organizuoti reikia turėti žinių ir labai gerai išmanyti temą. Šokinėjimas nuo youngtimer bemwų projekto ir 50-60`ųjų Caddy atrodo ne itin nuosekliai. Sakyčiau yra skirtumas. Kada paskutinįį kartą buvote Lietuvoje? Gal atitrūkote nuo šiandienos Lietuvos realijų čia (gal pavyzdžiui tikitės meistrų įkainių ir užimtumo kaip 1998 m.?). Galų gale kaip atrodo ta gerų meistrų paieška? Kažkas parašo internetu į "bananų šalį" "ieshkau meshtru - reikia noro sazhiningumo ir darbo" ar "negi nėra auksarankiu". Tokiom frazėm galima sužavėti, ko gero, tik tuos su kuriais paskui norėsite diskutuoti apie ilgus teisinius procesus. O kodėl tiems, kurie yra darbštūs, sąžiningi ir t.t. tai turėtų būti įdomu? Darbo jie, tikėtina, ir taip turi, eiles ko gero irgi. O gal daro savo malonumui ir už tai moka savo laiku. Kodėl jie turėtų pasitikėti ir veltis į keblius tarpžemininius projektus, kurie neaišku kaip baigsis? Tikrai kažkas už tamstą Lietuvoje gyvai kontroliuos procesą, važinės per visus meistrus, spręs etapus kurių niekas nesiima? Kam tada reikia jūsų? Ar atrodo, kad tai išeis padaryti internetu? Abejoju...


Aukso žodžiai !!! :mirkt: Jo jo .... vis dar tikimasi ,kad Lietuvoje tik auksarankai vergai likę ....

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Rgs 14 Pir, 20:01 ]
Pranešimo tema:  Re: USA retro Restauracija Lietuvoje

Man cia vienas drauges draugas vis paskambina. Kaip supratau, irgi tarpzemyninius projektus kazkokius suka. Uzsienietis. Angliskai kazka pakalbam, pasiulo susitikt, aptart savo plana, nori mano paslaugu ar pagalbos. Pasakau, kada man tinka, neatvaziuoja. Veliau vel paskambina, vel neatvaziuoja.
Verslininkai didieji. Nupirksim pigiau is lietuvio ir parduosim brangiau amerikieciui. Tas yra ok, bet pats ir ieskok ir bendrauk ir bananais nesivadink. Nes kitaip atrodai kaip Darius Overlingas.
Man uz tai paprasciau su paprastais zmogeliais dirbt. Atveza, susitari, pataisai, atiduodi, gauni pinigus uz darba ir dalis. Prasideda verslininkai arba nezinomos imones (su pazistamom jokiu problemu), prasideda vaiduokliniai uzsakymai, susikalbet neina, pinigai tik pavedimu, moka karta i menesi, buna ir isvis nenori moket. Tiesiog nenori, ne tai kad kas negerai, bet vengia. Kam reikia tokiu. Jau geriau su savo draugais bananais bananu respublikoj alu gersiu ramus. O del atlygio, tai irgi nereikia labai stebuklu tiketis. Gero meistro darbo valanda prasideda nuo 20eur ir gali siekti 50-60, jei sritis specifine. O pas pigius toki ir gauni rezultata, kad gaunasi bananu respublika. Ir tokiu yra visur, ir toj pacioj Amerikoj. Mum buna atveza tokiu tiesiai is konteinerio, kur kazkas kazka bandes daryt. Karterio varztas turi buti M14, idetas M10 ir apvyniota izoliacija. Bet filtras uzsuktas Honda OE. Kas ten pas jus taip dirba? Pas mus tokie meistrai pakulu pavynioja.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/