Puslapis 11

Automobilių stiklai

Parašytas: 16 Spa 2019, 00:05
kęstutis
Lietuvoje yra firma, kuri gamina automobiliams stiklus pagal užsakymą. Reikia kad pagamintų priekinį stiklą Renault -1950m automobiliui, kuris turi būti tiesus be išlenkimų. Susiskambinus gavau informacijos, kad gali pagaminti kokį tik noriu. Grūdintą ar laminuotą (klijuotą), 5mm ar 6mm storio, su žyma ar be jos kad sertifikuotas.
Storis tai kaip suprantu man turi būti 6mm pagal gumos tarpą. Bet kas geriau grūdintas ar klijuotas? O bendrai apie 1950 metus ar jau būdavo klijuoti stiklai? Aš prisibijau klijuotų, nes kai reikia stiklą įstatyti verčiant gumą - galima lengvai jį suskelti.
Klausiau vadybininko, kodėl užsiminė apie užrašo dėjimą ar ne. Komentavo kad kiti specialiai prašo kad jo nebūtų - kodėl tokie pageidavimai nesuprantu ? :galvoti:
Gal galite pakomentuoti.

Re: Automobilių stiklai

Parašytas: 16 Spa 2019, 04:51
tadas1991
Jei automobilį restauruojate, stiklą reikėtų gaminti tokį, su kokiu jis buvo pagamintas. Šiaip tikrai ne visi automobiliai turėjo "tripleksinius" stiklus dar ir kokiais 70taisiais, bet šita technologija būtent iš Prancūzijos ir atėjo, o pvz Ford Amerikoje ją naudojo jau tarpukariu.
Jei dėl funkcijos, tai būtent tripleksiniai stiklai naudojami dėl to, kad atlieka funkciją netgi stipriai pažeisti ir sutrūkinėję, t.y. galima tęsti kelionę ir vidun nei vėjas nepučia, nei vanduo nebėga. Prieš tai naudoti grūdinti stiklai daug atsparesni smūgiams ir stiprioms apkrovoms į centrinę dalį. Bet bijo aštrių smūgių į pakraščius. Ir nors toks pat akmenukas, kuris padaro įdaužą tripleksui, grūdintam gali nepadaryti absoliučiai jokios žalos, šiek tiek didesnis akmenukas tripleksui padaro didesnę įdaužą, o grūdintą ištaško į šipulius. Jie neskyla.
Tuo tarpu šoniniai ir galiniai tik grūdinti.
Jei gali uždėti užrašus kaip originalo, tai labai gud. Bet greičiausiai ne, nes dėl vieno stiklo niekas šilkografinių rėmelių negamins. Vadinasi ten būtų kažkokie standartiniai užrašai, kurie reikalingi saugumo patvirtinimui ir gamintojo bei modelio nuorodai. Tokiu atveju šiuolaikiniam automobiliui tas reikalinga, bet senoviniam - turbūt geriau tuščias.

Re: Automobilių stiklai

Parašytas: 17 Spa 2019, 11:09
kęstutis
Dėl logotipo, tai žinoma dės savo firmos, o ne originalų koks kažkada buvo. Esu girdėjęs, kad varant techn. apžiūrą prisikabino neradę jokio užrašo ant stiklo. Tai be užrašo kaip ir bijočiau sau dėti. Koks buvo originalus -grūdintas ar klijuotas informacijos neturiu, stiklo nebuvo perkant auto. Kai stiklas tiesus, manau jis lengviau pažeidžiamas trūkimui, nei lenktas. Todėl manau reikėtų gamintis grūdintą. Pas amerikonų seni laikai kai stiklai ėjo išgaubti, tai nenuostabu kad leido klijuotus.

Re: Automobilių stiklai

Parašytas: 18 Spa 2019, 20:03
rcepa
Mano galva , tripleksas (dabar vadina - laminuotas) , tiesiam priekiniam stklui yra saugesnis variantas.Vienoje is stiklo paslaugas teikianciu imoniu uzsakiau savo projektui 3+3+1 varianta ir likau darbu patenkintas.

Re: Automobilių stiklai

Parašytas: 19 Spa 2019, 08:46
kęstutis
rcepa rašė:Mano galva , tripleksas (dabar vadina - laminuotas) , tiesiam priekiniam stklui yra saugesnis variantas.Vienoje is stiklo paslaugas teikianciu imoniu uzsakiau savo projektui 3+3+1 varianta ir likau darbu patenkintas.

Žinoma laminuotas saugiau, nes gavus iš akmens pavyks baigti kelionę kad ir bus skilęs. Tik jį teks keisti vis tiek :D . Dedant į LADA yra tekę pačiam sulaužyti gerą klijuotą stiklą :geda2: , tai ir prisibijau jų.
O ką reiškia 3+3+1? Ar trijų sluoksnių stiklas, dvi plėvelės, o vidaus pusės tik 1mm storio :galvoti: ? Kaip suprantu standarte eina iš šonų stiklai , o viduryje viena plėvelė.
Gal turite kas žinių, koks originalus priekinis stiklas pas M401 - grūdintas ar laminuotas?

Re: Automobilių stiklai

Parašytas: 19 Spa 2019, 10:05
rcepa
Kaip suprantu standarte eina iš šonų stiklai , o viduryje viena plėvelė.Taip ir yra - 3mm stiklas+1mm plevele+3mm stiklas, o gamintojai savaip rašo. :D