
Nerašysiu visos Škodos istorijos - ją bet kuris gali susirasti internete. Paminėsiu tik man įdomiu pasirodžiusį faktą (ar legendą...) apie pačią pradžią: Škodos istorija dar 1895 metais, kai mechanikas Vaclavas Lorinas (Vaclav Laurin) ir knygų pardavėjas Vaclavas Klementas (Vaclav Klement) pradėjo dviračių „Slavia“ gamybą. Pasakojama, kad ji prasidėjo gan kurioziškomis aplinkybėmis. Vienas jų turėjo įsigijęs Austrijoje pagamintą dviratį, kuriam kažkas sugedo. Prašydamas detalės ar pagalbos, savininkas parašė į gamyklą ir gavo arogantišką atsakymą, kad rašytų vokiškai, o ne savąja čekų kalba. Pasipiktinę čekai dviratį susiremontavo patys, o netrukus ėmėsi ir jų gamybos, beje, tokios sėkmingos, kad Austrijos gamintojai po kurio laiko neatlaikė konkurencijos... Na, o toliau buvo motociklai ir automobiliai...
Taigi, einam į muziejų.
Pirma foto - taip jis atrodo iš lauko.
Antra foto - bendresnis vaizdas viduje.
Tračia - vienas pirmųjų Škoda modelių - "Voiturette TYP A" (1906 m.). Informacija apie mašinas čia ir toliau - iš šalia jų esančių lentelių.