Spėju, kad ši nuotrauka yra iš tos pačios fotosesijos, kaip ir dvi ankstesnės, tik čia jau KAG kolektyvas kiek linksmesnis, ir pavažiavęs kažkur toliau nuo Kauno autoremonto gamyklos teritorijos Šančiuose į užmiestį.
Nuotrauka iš L. Čerškaus kino-foto archyvo.
Nuoroda į didesnės rezoliucijos nuotrauką:
http://i.cubeupload.com/VP65zc.jpg
KAG
Moderatoriai: rcepa, Moderatoriai
Re: KAG
AMLIT rašė:Spėju, kad ši nuotrauka yra iš tos pačios fotosesijos, kaip ir dvi ankstesnės, tik čia jau KAG kolektyvas kiek linksmesnis, ir pavažiavęs kažkur toliau nuo Kauno autoremonto gamyklos teritorijos Šančiuose į užmiestį.
Nuotrauka iš L. Čerškaus kino-foto archyvo.
Nuoroda į didesnės rezoliucijos nuotrauką:
http://i.cubeupload.com/VP65zc.jpg
Šioje nuotraukoje KAG 4. Buvo pagaminti tik keli, viki rašo 2 eksperimentiniai. Turbut neliko jų.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Re: KAG
O šis autobusiukas, nupaveiksluotas priešais "Dainos" kavinę, gal KAG-32 (duonai išvežioti)?
Nuotraukos fragmentas, iškirptas iš didesnės nuotraukos "Kavinė "Daina" ir Laisvės alėjos pradžia."
Okupuota Lietuva, Kaunas, kažkada apie 1976-1981 m. Nuotrauka daryta iš "Orwo" skaidrės ant "Kodak" popieriaus.
Nuotraukos autorius - Leonas Čerškus.
Nuotraukos fragmentas, iškirptas iš didesnės nuotraukos "Kavinė "Daina" ir Laisvės alėjos pradžia."
Okupuota Lietuva, Kaunas, kažkada apie 1976-1981 m. Nuotrauka daryta iš "Orwo" skaidrės ant "Kodak" popieriaus.
Nuotraukos autorius - Leonas Čerškus.
Re: KAG
Rudge rašė:AMLIT rašė:Spėju, kad ši nuotrauka yra iš tos pačios fotosesijos, kaip ir dvi ankstesnės, tik čia jau KAG kolektyvas kiek linksmesnis, ir pavažiavęs kažkur toliau nuo Kauno autoremonto gamyklos teritorijos Šančiuose į užmiestį.
Nuotrauka iš L. Čerškaus kino-foto archyvo.
Nuoroda į didesnės rezoliucijos nuotrauką:
http://i.cubeupload.com/VP65zc.jpg
Šioje nuotraukoje KAG 4. Buvo pagaminti tik keli, viki rašo 2 eksperimentiniai. Turbut neliko jų.
Jau 1957 metais grupė konstruktorių, kuriems vadovavo V.Pupeika, pradėjo ištisai metalinės konstrukcijos autobuso ant tos pat "GAZ-51" važiuoklės projektavimą. Po dviejų metų toks autobusas su panoraminiais priekiniais ir galiniais stiklais, įstiklintais stogo šlaitais, gavęs indeksą "KAG-4", buvo parodytas Kaune, Ąžuolyne vykusioje tradicinėje žemės ūkio parodoje.
Gamykla pagamino du keleivinius naujo modelio "kagus" ir vieną krovinių furgoną "KAG-41". Pirmasis autobusas buvo perduotas į Kauno autobusų parką bandomajai eksploatacijai, kur gavo garažo numerį 274, gi kiti du automobiliai nukeliavo į Maskvą, ir keletą metų buvo demonstruojami liaudies ūkio pasiekimų parodoje šalia LTSR paviljono.
Re: KAG
Šventežerio vidurinė mokykla KAG'utį gavo iš Šiaulių pedagoginio instituto 1988 metų rudenį. Ten jis buvo naudojamas atmosferos tyrimams ir teturėjo tik septynias vienvietes sėdynes. Direktorės rūpesčio dėka ir man aktyviai talkinant, švietimo ministro įsakymu buvo perduotas mūsų mokyklos aptarnavimui. Pase buvo įrašyta kaip specialnyj. Kadangi Kauno autoremonto gamykla jau jų neberemontavo, tai privesti iki kondicijos teko man pačiam. Alytaus ATK davė dėvėtas LAZ'o sėdynes (taip atsirado 24 sėdimos vietos keleiviams), kolūkis padovanojo naujutėlaitį GAZ-52 variklį, Lazdijų keliai padėjo nudažyti. Ir taip nuo 1989 metų pavasario KAG'utis pamažu vis įsidrąsindamas ilgino kelionių maršrutus... Net per blokadą buvo aplankyti Anykščiai, o Žemaitija ir pajūris buvo kiekvienos vasaros 3-4 dienų įprasta kelionė... Smagiausia būdavo Klaipėdoje eilėje prie kelto į Smiltynę kai dauguma didžiųjų LAZ'ų, IKARUS'ų ir kitų autobusų vairuotojų susirinkę nostalgiškai glostydavo KAG'učiui šonus.Nerijus_ rašė:Kuri vidurine turėjo tokį autobusą?
Deja, viskas kas gera, irgi turi pabaigą. Autobuso kėbulas jau buvo gerokai pavargęs. Vien atskirų medinių tašelių keitimas mažai tegelbėjo, skardos prarūdijo kiaurai, techninių apžiūrų reikalavimai griežtėjo, kuro kainos nežmoniškai išaugo. Nors apetito didelio ir neturėjo, važiuojant 50-60 km/h greičiu, 100 km paprastai užtekdavo 18-20 litrų benzino.
Apie 2000 metus jau pasigirdo kalbos apie geltonąjį autobusiuką. Rajono švietimo skyriaus parėdymu (jis stovėjo švietimo skyriaus balanse) buvo nurašytas, parduotas aukcione ir išgabentas į metalo laužą.
Kaip bebūtų keista, bet mūsų pačių darytų KAG'učio nuotraukų neišliko... Užtat šitos, (darytos apie 1990-94 metus Vilniuje) iš gerb. a.a. komisaro Liucijaus Suslavičiaus asmeninio archyvo, man labai brangios.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Re: KAG
KAG'utis, vienintelis autobusas gamintas Lietuvoje serijiniu būdu ir vienas iš ilgiausiai vežiojusių Šventežerio mokinukus visos Lietuvos keliais. Valst. Nr.: ZAT 107 .
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatv ... 221-587661
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatv ... 221-587661
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 360
- Užsiregistravo: 18 Spa 2010, 00:06
- Miestas: Marijampolė
Re: KAG
Neseniai išleistame Remigijaus Pačėsos fotoalbume "Shtai" yra ir tokia nuotrauka... Padaryta Vilniuje 1991 m.
Į senatvę prie senienų traukti pradėjo... :)
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 360
- Užsiregistravo: 18 Spa 2010, 00:06
- Miestas: Marijampolė
Re: KAG
Ir dar vienas KAGas iš Marijampolės (tuometinio Kapsuko) ATĮ ilgamečio vairuotojo Aniceto Ramanausko albumo.
Kitoje nuotraukos pusėje užrašas, darytas paties Aniceto.
Kitoje nuotraukos pusėje užrašas, darytas paties Aniceto.
Į senatvę prie senienų traukti pradėjo... :)