Puslapis 23

Re: #24 Be vėjo

Parašytas: 24 Bir 2017, 16:16
jonny
VW gal?

Re: #24 Be vėjo

Parašytas: 25 Bir 2017, 23:09
Be vėjo
jonny rašė:VW gal?



Ne VW, bet taip pat motoras gale.

Re: #24 Be vėjo

Parašytas: 30 Bir 2017, 13:39
jonny
Gal kas nors iš BMW ar NSU? Serijinis variantas turėjo kėbulą ar buvo be kabinos? Jis priskiriamas prie lengvųjų automobilių ar mikroautobusų?

Re: #24 Be vėjo

Parašytas: 01 Lie 2017, 00:35
Be vėjo
jonny rašė:Gal kas nors iš BMW ar NSU? Serijinis variantas turėjo kėbulą ar buvo be kabinos? Jis priskiriamas prie lengvųjų automobilių ar mikroautobusų?



Labai gerai kad susidomėta paskirtimi, pagalvokime kam galėjo prireikti tokio automobilio?, ir ką su juo galima nuveikti?
Serijinis galėjo būti labai universalus, su medžiagine kabina priekyje, ar gale, tik su durimis, arba be durų, net ir priekinis langas nusilenkia priekin.
Vienas gamintojas paminėtas kurio įdėja ir agregatai panaudoti.

Re: #24 Be vėjo

Parašytas: 02 Lie 2017, 21:37
jonny
Gal tai koks nors karinio, taip vadinamo "Europa-Jeep" prototipas su BMW mazgais?

Re: #24 Be vėjo

Parašytas: 03 Lie 2017, 21:51
Be vėjo
jonny rašė:Gal tai koks nors karinio, taip vadinamo "Europa-Jeep" prototipas su BMW mazgais?



Taip BMW mazgais, bet sumanymas taikaus pobūdžio, automobilis tik galiniais varomais ratais, taigi ne Jeep.

Re: #24 Be vėjo

Parašytas: 21 Lie 2017, 01:17
Be vėjo
Interesas šiai mįslei išblėso, gaila, bet turiu pasakyti - neatsakyta.
Jony padarė daug, dėkui tau, sužinojome, kad tai automobilis su BMW agregatais, patikslinant su BMW 700 agregatais. Bet gerbiamieji, tai ne viskas, galima pasakyti kur kas daugiau.
Dar prieš II Pasaulinio karo pabaigą amerikiečių politikas Henry Morgenthau parašė veikalą ..Germany is our problem.. kur sakoma kad po galimos pergalės vokietija turėtu tapti agro šalimi ir jokios industrijos. Nors po 1945 m Morgenthau planas buvo pamirštas, o konstruktoriams konstarvusiams galingus lėktuvų variklius ir kitas karo mašinas buvo aišku kad to daryti nebereikės, taip Albert Friedrich dirbęs Daimler-Benz sukonstravo Unimog, o Fahr AG gamykloje vyko bandymai lengvesnio ir paprastesnio skirto ūkininkams automobilio. Pirmasis prototipas gavosi nevisai sėkmingas, bet jo tobilinimas įgavo dar svarbesnę reikšmę kai buvo pristatytas Hanoverio parodoje, besikurianti Europos Ekonominė Bendrija rėmė ir tikėjosi kad automobilis būtu ne karinės paskirties.
Grįžtant prie mįslės, nuotraukoje matome BMW Farmobil 700 prototipa pagaminta buvo viso 15 vnt.
Vėliau gamintas serijiniu būdu automobilis prarado šiek tiek Isetta primenantį veidą, pasidarė kampuotesnis ir automobilis su daugybe veidų ir dar daugiau galimybių buvo gaminamas Graikijoje, Turkijoje, Jugoslavijoje ir Sirijoje.

Re: #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

Parašytas: 21 Lie 2017, 09:08
Raimis
Tikrai įdomi sukūrimo istorija ir pats automobilis įdomus. Ačiū.

Re: #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

Parašytas: 29 Lie 2017, 22:03
GINTIL
Va čia tai buvo mįslė. :geras:
:pirmas: Be vėjo