laurynas400 rašė:
Nuotraukos rodytos buvo tuometiniame Rieduvos klube, nepamenu ar Romas ar Algis , o gal Pletkus rode, turiu svaria priezasty buvau jaunas ir nelabai pamenu visos istorijos, bet kiek atsimenu tai keliavo ta masina is kitos valstybes, bet gal as vel kazka maisau...
Daug vandens nuo to laiko nutekejo.
Na uzteks bandyti jusu kantrybe...Taip ir Laurynas4000 ir Paulius 43 esate teisus-tai HORCH markes automobilis,jo modelis -"853A",o kebulas buvo pagamintas 1939m "Erdmann & Rossi",veliau po karo tuometineje Tarybu
Sajungoje (Smolensko parapijoje) sugadintas,odar veliau restauruojant atstatytas....bet viskas is eiles:
1938m automobiliu koncernas "AUTO UNION" i kuri iejo "HORCH",ruosiantis 1939m parodai Berlyne, uzsake eletineje kebulu firmoje: "ERDMANN &ROSSI"pagaminti trivieti sportitini kabrioleto kebula ant "Horch-853A"bazes.Sis kebulas ypatingas tuo kad vairuotojas ir du keleiviai sedejo salia vienas kito priekineje ir vieninteleje sedyniu eileje.Vairuotojo sedyne buvo nedidele, o dviguba keleiviu"sofa"uzeme praktiskai visa salona.
Automobilis sukurtas vadovaujant inzinieriui Josef Neuss,turejo labai dideli pasisekima ir po parodos buvo perduotas i asmeni Reichsmarsalo G.Geringo,kuris vadovavo Vokietijos karinems pajegoms,garaza.
1939m.sausio 20d.firma "ERDMANN & ROSSI"prieme uzsakyma pagaminti lygiai toki pati automobili,is Vokietijos milijonieriaus lenku kilmes Beno Kravielickio.Uzsakymas buvo uzregistruotas numeriu:3163,
siek tiek veliau buvo pagamintas trecias ir paskutinis "Horch 853A"-sport kabrioletas-"tryse priekyje"
Po karo vienas is triju pakliuvo i Tarybu Sajunga,per ilga gyvenima Tarybu Sajungoje siam automobiliui daug kliuvo nukenti.Jeigu pasakyti kad sis automobilis buvo isniekintas tai reiskia apie ji nieko nepasakyti...
Sis HORCHas buvo pervirintas beveik iki pilno neatpazinimo,Ir kai 1985-86
m.mano kolegos latviai nuvaziavo i Smolensko parapija pas atsargos generola,vos atpazino kad tai HORCHas,bet dar tuo metu jie net nenujaute ka jie rado.Bet jie ji nusipirko ir parsiveze i Ryga,vargu ar kas nors kitas isskyrus gera specialista siame "issigimelyje" galejo iziureti viena elegantiskiausiu automobiliu pasaulineje automobiliu gamybos istorijoje,Faktiskai is automobilio buvo like tik:remas vaziuokle ir kai kurie kebulo fragmentai.
Laimei isliko ta dalis remo kuriame buvo iskaltas numeris pagal kuri veliau ir buvo nustatyta,kad automobilis pagamintas panui-herrui B.Kralievskiui.
Parveztas automobilis dar ilgai lauke savo eiles kol buvo pradetas restauruoti,nes reikejo sukaupti lesas ir rasti orginalias detales bei agregatus,Idomi detale kad ir varikli pavyko rasti kuri dar galima buvo restauruoti ir sukomplektuoti.Gaila kad nepavyko atkurti pilniai sio vokisko sedevro interjero.
Vienas toks dar automobilis geros komplektacijos ir gerai restauruotas yra Vokietijoje.Pagal vertinimo skale jo kaina ne mazesne nei 1 mln euru..
...o tuometineje Tarybu Sajungoje su tokiu automobiliu veziojo mesla...