Sveiki,
Pagaliau man susidėliojo viskas daug maž į vietas. Pirmadieniais ir Ketvirtadieniais darbuosiuosi būrelyje prie Lituanikos, o atnaujinsiu šią temą tais pačiais vakarais, arba savaitgalių vakarais .
Taigi, šiandien pasirodžiau būrelyje, ir pamatęs jog vadovas nupirko rūgšties litavimui pabaigiau daryti galinę važiuoklę. Rėmelį iš spyruoklinės vielos jau buvau išsilankstęs, skardeles išsikarpęs buvau. Tad, bereikėjo viską teisingai ir svarbiausia
tvirtai sulituoti. Aišku, su rūgštimi didelio vargo lituojant neapturėjau (kaip praeitą sykį, kai bandžiau lituoti be rūgšties, su litavimo pasta... lydmetalis tiesiog nelimpa prie metalo, kad ir koks švarus jis bebūtų. Tikras nervų gadinimas buvo).. O šį kart nebent tik tiek, kad mažokai patirties litavime turiu, tad gavosi kai kur „šlepšt tekšt“ t.y. neišvaizdžiai, bet tvirtumo reikalavimus atitinka, o tai čia ir svarbiausia.
Taigi per šiandieną sulitavau galinės važiuoklės detalę ir pradėjau žiūrėti kaip ją tvirtinti į vietą. Pamačiau, kad tos važiuoklės detalės vyrį padariau per platų ir pradėjo maišytis posūkio vairo apatinis vyris, tad jį teko truputį drastiškai pašalinti. Vėliau reiks padaryti naują vyrį ir perkelti jį čiut aukščiau. Po vyrio išėmimo, išgręžiau apie 10 skylučių 2mm gražtuku, ir peiliuku išpjaustinėjau tvirtinimo skylę galinės važiuoklės detalei. Įspraudžiau į vietą detalę ir uždėjau posūkio vairą, pažiūrėjimui, kaip kas. Dar prireikė ir posūkio vairo apačia truputį padailinti peiliuku, kad vairas nesitrintų į važiuoklės detalę. Padailinau posūkio vairą, uždėjau jį į vietą, ir jau pamačiau Lituanikos su galine važiuokle bendrą vaizdą.
Pirmadienį reiks važiuoklės detalę ten įklijuoti, padaryti vyrį naują, įstatyti jį, bei spyruokle sujungti posūkio vairą su važiuoklės detale. Pirmadienį vakare su nuotraukomis aprašysiu kas ten per servo mechanizmo apsaugos sistema tokia paprasta
Kol kas tik tiek!