Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas Jawa 638 atgaivinimas (1985)
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: Jawa 638 atgaivinimas (1985)
Toliau sekė pamarginimų išdažymas bei nulakavimas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: Jawa 638 atgaivinimas (1985)
Sujunginėta visa elektra, uždėtos visos lempos, tamsinti originalaus stiliaus posūkiai.
Padaryti stiprūs apsauginiai lankai iš balansyrinės traukės (vėliau ir išbandžiau juos - nesulinko ).
Taip pat uždėtos kitos duslintuvų alkūnės ir padaryti savadarbiai nerūdyjančio plieno duslintuvai.
Aptraukta sėdynė (pirmasis mano traukimas nelabai gražiai gavosi) ir viskas surinkta.
Kadangi prieš pradedant darbus matėsi, jog variklis buvęs skirtas, bėgiai yra visi, buvo nuspręsta pačio variklio dar kartą neardyti. Tik pakeistas automatinės sankabos mechanizmas, generatoriaus angliukų blokas, bei izoliuoti inkaro pliki laidai. Izoliuota buvo greituoju būdu - aptepant epoksidine derva ir užklijuojant iš abiejų pusių storu stiklo audiniu. Metodas greitas ir paprastas
Iš sankabos pusės tai buvo nudilę velenėlio sriegiai, kur prisisuka sankabos lėkštė, kuri kaip nekeista buvo tikrai puikaus stovio (matomai kaip minėjau ankstesnio variklio tvarkymo metu buvo pakeista). To pasekoje veržlė mažai "užsikabindavo" ir atsisukdavo. Kadangi variklio skirti nenorėjau, tai nusprendžiau šiek tiek aptekinti pačią lėkštę, kad būtų galima užsukti giliau veržlę ir taip pat pakeičiau pačią veržlę į platesnę su kapronu, kurią taip pat šiek tiek teko tekinant pasiaurinti.
Na ir toliau sekė naujo akumuliatoriaus įdėjimas ir užkūrimas bei pavažinėjimas.
Padaryti stiprūs apsauginiai lankai iš balansyrinės traukės (vėliau ir išbandžiau juos - nesulinko ).
Taip pat uždėtos kitos duslintuvų alkūnės ir padaryti savadarbiai nerūdyjančio plieno duslintuvai.
Aptraukta sėdynė (pirmasis mano traukimas nelabai gražiai gavosi) ir viskas surinkta.
Kadangi prieš pradedant darbus matėsi, jog variklis buvęs skirtas, bėgiai yra visi, buvo nuspręsta pačio variklio dar kartą neardyti. Tik pakeistas automatinės sankabos mechanizmas, generatoriaus angliukų blokas, bei izoliuoti inkaro pliki laidai. Izoliuota buvo greituoju būdu - aptepant epoksidine derva ir užklijuojant iš abiejų pusių storu stiklo audiniu. Metodas greitas ir paprastas
Iš sankabos pusės tai buvo nudilę velenėlio sriegiai, kur prisisuka sankabos lėkštė, kuri kaip nekeista buvo tikrai puikaus stovio (matomai kaip minėjau ankstesnio variklio tvarkymo metu buvo pakeista). To pasekoje veržlė mažai "užsikabindavo" ir atsisukdavo. Kadangi variklio skirti nenorėjau, tai nusprendžiau šiek tiek aptekinti pačią lėkštę, kad būtų galima užsukti giliau veržlę ir taip pat pakeičiau pačią veržlę į platesnę su kapronu, kurią taip pat šiek tiek teko tekinant pasiaurinti.
Na ir toliau sekė naujo akumuliatoriaus įdėjimas ir užkūrimas bei pavažinėjimas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: Jawa 638 atgaivinimas (1985)
Kadangi pavažinėjus pastebėta, jog trūksta traukos ir motociklas vos įkabina 100 km/h buvo nuspręsta numauti cilindrus ir pažiūrėti kas dedasi viduje. Tai atlikus buvau šiek tiek nustebęs, jog motociklas išvis važiavo... Pasirodo nei po galvutėmis nebuvo tarpinių, karburatoriaus tarpinė traukė orą, nes buvo prasukta į cilindrą smeigė ir gerai neprispausdavo karbiuratoriaus, pačios tarpinės dengė gal ketvirtadalį oro paėmimo skylės, nes buvo kreivai išpjautos, žiedai nulūžinėję su ~7 mm tarpais, o pačio stūmoklio sijonas nuskaldytas, beja, pati grupė irgi padilusi...
Taigi prašlifuota ir prahoningruota grupė, nauji stūmokliai su žiedais, tarpinės, pašalinti kiti anksčiau minėti defektai ir motociklas atsigavo
Taip pat nupirktos priekinės šakės gofros bei grandinės apsaugų gumos, sankabos salnikėlis.
Taigi prašlifuota ir prahoningruota grupė, nauji stūmokliai su žiedais, tarpinės, pašalinti kiti anksčiau minėti defektai ir motociklas atsigavo
Taip pat nupirktos priekinės šakės gofros bei grandinės apsaugų gumos, sankabos salnikėlis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: Jawa 638 atgaivinimas (1985)
Nai ir beveik galutinis vaizdas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: Jawa 638 atgaivinimas (1985)
Na, aišku, uždėti veidrodėliai, pravaryta TA, apdraustas ir galima važinėti
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916