Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Tema tikrai stebima. Įdomu ir malonu matyt, kad dirbama ne tik „svarke ir bulgarke“, bet ir galva.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Pratęsiant toliau tai atlikti darbai:
Pirmiausia nupjaustyti senieji priekinio sparno laikikliai nuo priekinės šakės.
Antra: Kadangi variklio varančioji žvaigždė toli nuo galinės šakės ašies (ne taip kaip šiuolaikiniuose krosiniuose motocikluose), o šakės eiga ganėtinai didelė, nori nenori grandinė trina ir pačią šakę ir skersinį pačio rėmo vamzdį. Tam išspręsti primatavus grandinės įtempimą visuose šakės eigos taškuose privirintas atraminis ratukas ant pačios šakės. Grandinė ratuką liečia praktiškai tik kai nenuspaustas amortizatorius. Pats ratukas kietos gumos, su guoliais (berods iš seno dviračio-treniruoklio). Apačioje grandinė taip pat lietė skersinį rėmą, tai rėmas išpjautas, įkaitinus išraityta ir įvirinta metalinės juostos dalis, ir įdėtas dar vienas įtempimo ratukas. Jis yra aptekintas, su guoliais iš vaikiškų riedučių Praktiškai važiuojant grandinė niekada neatsilaisvina, o ir pati grandinė dažniausiai nesiekia ratukų. (Ratukai turėtų matytis kitose nuotraukose).
Kurdamas galinę šakę, dėdamas tokį amortizatorių, spręsdamas visas bėdas susijusias su didele šakės eiga ir grandinės keliu bei jos įtempimu pamačiau, jog tai ganėtinai sudėtinga, atvirkščiai negu daryti hard-tale'ą kur išvis be amortizatorių... Mano galva ten būtų pats lengviausias perdarymas. Bet čia ne į temą
Taip pat iš dviejų jawos galinio sparno metalinių dalių, bei ižo priekinio sparno laikiklio padarytas purvasaugis kuris skirtas kad neprivarytų purvo ant amortizatoriaus, variklio (visgi kai per vidurį motociklo viakšto amortizatorius kitokių apsaugų nelabai padarysi).
Na ir pats motociklas nukeltas nuo kaladžių pasimatuot aukščių, prošvaisos...
Na ir po pamatavimų, kadangi neturėjau angliarūgštės ir negalėjau tęsti virinimo darbų tai nusprendžiau šiek tiek padailinti, pašveisti, papoliruoti variklį.
Pirmiausia nupjaustyti senieji priekinio sparno laikikliai nuo priekinės šakės.
Antra: Kadangi variklio varančioji žvaigždė toli nuo galinės šakės ašies (ne taip kaip šiuolaikiniuose krosiniuose motocikluose), o šakės eiga ganėtinai didelė, nori nenori grandinė trina ir pačią šakę ir skersinį pačio rėmo vamzdį. Tam išspręsti primatavus grandinės įtempimą visuose šakės eigos taškuose privirintas atraminis ratukas ant pačios šakės. Grandinė ratuką liečia praktiškai tik kai nenuspaustas amortizatorius. Pats ratukas kietos gumos, su guoliais (berods iš seno dviračio-treniruoklio). Apačioje grandinė taip pat lietė skersinį rėmą, tai rėmas išpjautas, įkaitinus išraityta ir įvirinta metalinės juostos dalis, ir įdėtas dar vienas įtempimo ratukas. Jis yra aptekintas, su guoliais iš vaikiškų riedučių Praktiškai važiuojant grandinė niekada neatsilaisvina, o ir pati grandinė dažniausiai nesiekia ratukų. (Ratukai turėtų matytis kitose nuotraukose).
Kurdamas galinę šakę, dėdamas tokį amortizatorių, spręsdamas visas bėdas susijusias su didele šakės eiga ir grandinės keliu bei jos įtempimu pamačiau, jog tai ganėtinai sudėtinga, atvirkščiai negu daryti hard-tale'ą kur išvis be amortizatorių... Mano galva ten būtų pats lengviausias perdarymas. Bet čia ne į temą
Taip pat iš dviejų jawos galinio sparno metalinių dalių, bei ižo priekinio sparno laikiklio padarytas purvasaugis kuris skirtas kad neprivarytų purvo ant amortizatoriaus, variklio (visgi kai per vidurį motociklo viakšto amortizatorius kitokių apsaugų nelabai padarysi).
Na ir pats motociklas nukeltas nuo kaladžių pasimatuot aukščių, prošvaisos...
Na ir po pamatavimų, kadangi neturėjau angliarūgštės ir negalėjau tęsti virinimo darbų tai nusprendžiau šiek tiek padailinti, pašveisti, papoliruoti variklį.
Tel.: 869644916
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Vėliau gavus angliarūgštės privirinti rėmo gale kampukai, taip pat privirinta stabdžių pėdelės nulaužta atrama, laidų laikikliai per motociklo priekį, taip pat komutatoriaus laikikliai bei priekinės plastmasės laikikliai. Na ir aišku pradėta šiek tiek gražintis
Tel.: 869644916
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Toliau tai padarytas minimalistinis priborų skydelis su neutralo lempute ir gesinimo mygtuku
Padarytas priekinio sparno laikiklis, bei babinos laikiklis. Taip pat išraitytas galas pagal galinį pastikinį sparną ir amortizatoriaus pakilimą.
Beje, pervirinti bako galiniai laikikliai.
Padarytas priekinio sparno laikiklis, bei babinos laikiklis. Taip pat išraitytas galas pagal galinį pastikinį sparną ir amortizatoriaus pakilimą.
Beje, pervirinti bako galiniai laikikliai.
Tel.: 869644916
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Na ir aišku pradėtas gaminti įdomios formos sėdynės padas.
Tel.: 869644916
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Privirinti išmetimo laikikliai ir viskas nudažyta. Bei pradėta surinkinėti.
Tel.: 869644916
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Uždėtas komutatorius. Tiko taip puikiai, kad tarpeliai visur mažučiai
Toliau viskas surinkinėjama - sparnas, vairas, mažos eigos gazo rankena, skydelis, babina ir kitos smulkmenos...
Toliau viskas surinkinėjama - sparnas, vairas, mažos eigos gazo rankena, skydelis, babina ir kitos smulkmenos...
Tel.: 869644916
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Toliau renkama: uždėtas galinis sparnas, padaryti išmetimo vamzdžiai. Kadangi normalaus duslintuvo tuo metu neturėjau, o kaip sakiau tikslas investuoti kuo mažiau tai priėjau išvados jog užteks tik vamzdžių. Galit sakyti jog prarandu kažkiek galios nedėdamas originalių duslintuvų, bet, manau, jog ižas ne toks daiktas, jog pastebimai prarastų galią dėl duslintuvų. Mano manymu daugiau prarasčiau uždėjęs senus, sunkius, suraitytus ir suodžiais užtukusius duslintuvus... Kurie nei naudos nei vaizdo nepridėtų.
Uždėjumui panaudojau senus babinų laikiklius
Uždėjumui panaudojau senus babinų laikiklius
Tel.: 869644916
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Surastos sankabos ir stabdžių rankenėlės. Iš paprastų ižinių pakojų padaryti užlenkiami.
Toliau sekė bako remonto darbai. Užvariuotos virinimo vietos (dėl viso pikto, kad neleistų kuro). Nupjaustytos visos nereikalingos atsikišusios dalys. Po jų pasirodė rūdžių klanai (to ir tikėjausi). Bakas visas nušveistas iki metalo. Nušveitus rūdis pasirodė didelės duobės. Patikrinau ar nėra skylių ir toliau sekė buvanolis - špaklius- 2k gruntas - dažai - lakas.
Toliau sekė bako remonto darbai. Užvariuotos virinimo vietos (dėl viso pikto, kad neleistų kuro). Nupjaustytos visos nereikalingos atsikišusios dalys. Po jų pasirodė rūdžių klanai (to ir tikėjausi). Bakas visas nušveistas iki metalo. Nušveitus rūdis pasirodė didelės duobės. Patikrinau ar nėra skylių ir toliau sekė buvanolis - špaklius- 2k gruntas - dažai - lakas.
Tel.: 869644916
- marjaxxx
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi
Tokie duslintuvai ne kiek pakenks motociklo galingumui, bet kiek ausims