Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Nutrauktas projektas Vaz 2101 1974 Remontas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Girdėjau gandą, kad negalima, kažkodėl tai, pilti antifryzo į rusišką techniką. Tiesa ar mitas ir kodėl gi negalėtų/ar negalima pilti?
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Antifryzas- tai aušinimo skysčio žargoniškas pavadinimas. Tai kodėl gi jo būtų negalima pilti į skysčiu aušinamą variklį.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Pavadinimu... Tasolas CCCP, antifreez- international
Ne manau, kad pardavėjai, gamintojai naudotų žargoną. Pvz: http://aransa.lt/Antifrizas-%C5%BEalias
Tikras mitas, tik tas, kad Tosol mėlynas, antifriz žalias, vienas skirtas aliumininiam radiatoriui, kitas variniam
Pilk raudoną G12, neapsigausi, modernesnis, pažangesnis, naujesni priedai nuo korozijos ir t.t., bet vėl gi, ne pigiausią (kažkur išpilstytą), nes tuos pigius, velniai žino iš ko gamina
Ne manau, kad pardavėjai, gamintojai naudotų žargoną. Pvz: http://aransa.lt/Antifrizas-%C5%BEalias
Tikras mitas, tik tas, kad Tosol mėlynas, antifriz žalias, vienas skirtas aliumininiam radiatoriui, kitas variniam
Pilk raudoną G12, neapsigausi, modernesnis, pažangesnis, naujesni priedai nuo korozijos ir t.t., bet vėl gi, ne pigiausią (kažkur išpilstytą), nes tuos pigius, velniai žino iš ko gamina
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Na tą norėjau pasakyti, kad sako ale negalima pilti antifryzo, reikia pilti vandenį. Jeigu taip, tai ką tada tarybiniais laikais pildavo tie, kurie žiemą važinėdavo? Negi nebuvo irgi kažkokio tai to neužšąlančio aušinimo skysčio?
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Pildavo vandenį, grįžta vakare, atsuka kranelius, iš bloko ir radiatoriaus, išleidžia vandenį, o ryte, ateina ir pripila karšto vandens, variklį jis sušildydavo, o kodėl vandenį, gal ir buvo galima buvo pilti antifrizą, bet jo tiesiog nebuvo, o ir vargu ar būtų pavykę žiemą užvesti ar bent prasukti variklį, kuriame rusiški tepalai virtę sviestu, kai lauke -25 stabilai. Dabar pila antifrizą ir namo šildymo sistemoje
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Kaip supratau, aktualus klausimas daugiau apie Žigulius, o ne apie kitą techniką. Senesniuose automobiliuose, traktoriuose ir pan. tai, kaip rašė Tauras, buvo naudojamas tik vanduo. Žiguliuose jau naudodavo neužšalantį skystį (angliškai tai vadinama antifreez cooling liquid- iš kur ir kilo žargonybė- antifryzas). Skysčio (anglizmų mėgėjai gali sakyti- antifryzo) markė buvo viena ir vienintelė- TOSOL. Iš čia kilo antra žargonybė-tosolas. Su tuo skysčiu užpildyti Žiguliai iškeliaudavo iš gamyklos. Visi Žigulių savininkai kaip įmanydami stengėsi tą aušinimo skystį saugoti, jo neišlaistyti, neprarasti. Žiguliuose vanduo beveik nebuvo naudojamas, nebent jau kokio labai apsileidusio savininko.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Viskas aišku, supratau, ačiū už paaiškinimus vyrai. Tam žmogui kuris čia taip man "praskiedė" reiks druskos į kavą pribert gavus progą.. netyčia.. Nes gi aš ir galvoju, kad kažkas tokio kaip Tosol'as juk buvo berods, o jis man labai norėjo įrodyt, kad tik vandenį pildavo.. Na žodžiu neesmė, dabar žinau tiesa ir gerai.
Dabar paskutinį kartą prieš kelias dienas užsukau į garažą užkurti Žigulį, pašildyti, pagazuoti, pasiilgau to kvapo. Ir nesuprantu, kas yra atsitikę, jau keletą kartų taip. Istorija tokia: originaliam spidometrui (baltu ciferblatu) neveikė temperatūros rodiklis, tai iš donoro žydrojo žigulio išėmiau visą spidometrą, nes pasirodė, kad atskirai išimti to daviklio negalima, tai žaliajame Žigulyje sukeičiau spidometrus, įdėjau juodu ciferblatu. Viską sujungiau (atrodo) ir užkūriau pabandyti. Temperatūra kyla, viskas gerai, BET.. Po kurio laiko, užgesinus ir vėl pasukus raktelį (įjungus degimą) nebešviečia jokios kontrolinės lemputės ir davikliai tiek kuro, tiek temperatūros, atrodo, nebeveikia, o ir variklis atrodo, labiau kratytis pradeda (nors ir taip, jis nestabiliai dirba). Ir taip dabar jau po to spidometro pakeitimo yra atsitikę. Vienu momentu, kai užgesinau, lemputės trumpu momentu suveikė ir temperatūros daviklis suveikė, bei kuro, bet visa tai įvyko per sekundę ir vėl viskas užgeso. Variklis kuriasi ir dirba, tik taip dar labiau nenoriai, ir jokie davikliai ir kontrolinės lemputės (krovimo, tepalo spaudimo) neveikia. Kame replės? Nuo ko pradėti ieškoti kame jos? Ar pirma pabandyti, atgal pakeisti spidometrą originalujį? Gal gali būti kalta krovimo rėlė? Kai nusipirkau Žigulį, jame stovėjo elektroninė krovimo rėlė, bet ji buvo sudegusi, tai uždėjau rėlę nuo žydrojo žigulio, mechaninę. Gal kažkur laidai trumpina, ar negauna normaliai masės? Nors ir nedega lemputės, bet nuėmus klemą nuo akumuliatoriaus - neužgęsta, vadinasi akumuliatorių krauna.
Kokių turėtumėt patarimų, ar sprendimų šiaip problemai?
Beje, gal kas turite gerą ir teisingą su dalių paaiškinimais VAZ 2101 elektros schemą? Reikėtų „pagaudyti“ palaidus laidus.
Dabar paskutinį kartą prieš kelias dienas užsukau į garažą užkurti Žigulį, pašildyti, pagazuoti, pasiilgau to kvapo. Ir nesuprantu, kas yra atsitikę, jau keletą kartų taip. Istorija tokia: originaliam spidometrui (baltu ciferblatu) neveikė temperatūros rodiklis, tai iš donoro žydrojo žigulio išėmiau visą spidometrą, nes pasirodė, kad atskirai išimti to daviklio negalima, tai žaliajame Žigulyje sukeičiau spidometrus, įdėjau juodu ciferblatu. Viską sujungiau (atrodo) ir užkūriau pabandyti. Temperatūra kyla, viskas gerai, BET.. Po kurio laiko, užgesinus ir vėl pasukus raktelį (įjungus degimą) nebešviečia jokios kontrolinės lemputės ir davikliai tiek kuro, tiek temperatūros, atrodo, nebeveikia, o ir variklis atrodo, labiau kratytis pradeda (nors ir taip, jis nestabiliai dirba). Ir taip dabar jau po to spidometro pakeitimo yra atsitikę. Vienu momentu, kai užgesinau, lemputės trumpu momentu suveikė ir temperatūros daviklis suveikė, bei kuro, bet visa tai įvyko per sekundę ir vėl viskas užgeso. Variklis kuriasi ir dirba, tik taip dar labiau nenoriai, ir jokie davikliai ir kontrolinės lemputės (krovimo, tepalo spaudimo) neveikia. Kame replės? Nuo ko pradėti ieškoti kame jos? Ar pirma pabandyti, atgal pakeisti spidometrą originalujį? Gal gali būti kalta krovimo rėlė? Kai nusipirkau Žigulį, jame stovėjo elektroninė krovimo rėlė, bet ji buvo sudegusi, tai uždėjau rėlę nuo žydrojo žigulio, mechaninę. Gal kažkur laidai trumpina, ar negauna normaliai masės? Nors ir nedega lemputės, bet nuėmus klemą nuo akumuliatoriaus - neužgęsta, vadinasi akumuliatorių krauna.
Kokių turėtumėt patarimų, ar sprendimų šiaip problemai?
Beje, gal kas turite gerą ir teisingą su dalių paaiškinimais VAZ 2101 elektros schemą? Reikėtų „pagaudyti“ palaidus laidus.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 329
- Užsiregistravo: 13 Vas 2011, 19:47
- Miestas: kaunas
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Ledūklis rašė:xecutioner rašė:geros tos sedynes ziguliuose ir priekines... nebent kaip gonkese vazinet linkes. dirzai tai sutinku biski nepatogus kad nesusitraukia
Gerumas gerumu, bet jei, neduok Dieve, avarija, tai lūžta ne tik jos rėmas, bet ir sprandas. Minusas didžiausias, kad galvos atlošų nėra.
kalba ejo apie patoguma o skirtumo nebus ar naujos masinos sedynes ar senos jei i tokia avarija papulsi kad sprandas kentetu kad nera atlosu tai tas sprandas bus maziauses rupestis nes pati masina susitrins kaip kartonine dezute
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
"Pati masina susitrins kaip kartonine dezute"
Nu, nu, greičiau su ja susidūrusi mašina kaip kartoninė dėžutė, rusai metalo nepagailėjo
Nu, nu, greičiau su ja susidūrusi mašina kaip kartoninė dėžutė, rusai metalo nepagailėjo
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Išvada: nepapult į avariją, bet kokiu atveju.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168