Sveiki,
Malonu, kad Jūms įdomu atliekami mano darbai. Daug žinių sėmiausi forume sekdamas M38A1 ir Jeep Willys restauracijų eigą. Pagarba restauratoriams
Epoksidinį rūdžių surišėję pirkau Kaune UAB"Emolita" Veiverių g. ir Europos pr. sankryžos kairėje važiuojant nuo Kauno link Garliavos. 5 ltr. bakelis kainavo 250 lt. Skystis labai spalva ir savybėmis panašus į automobilinę alyvą. Džiustant pajuoduoja, išdžiūvus nusivalo su tirpikliu.(nuotrauką pridedu, apie sį produktą klausiau nuomonės forumo lankytojų, skyriuje "Bendros diskusijos")
Ar prailgino greičių dėžės velenėlį negalių atsakyti, nes pasitikėjau variklį montavusiu meistru. Vadovavausi žmonių patarimais, kurie jau keliatą metų eksploatuoja visureigius GAZ 69, su minėto meistro įdėtais varikliais.
Kodėl reikia prailginti greičių dėžės velenėlį
Kokios pasekmės to nepadarius
Gal kas nors iš Jūsų palyginimui po ranka turi Ford Siera 2.3 D ir GAZ 24 ar M 20 variklių charekteristikas galia, apsisukimų skaičius per minutę ir pn.
Kai buvo įdėtas variklis teko šiek tiek pasivažinėti tai galių patvirtinti, kad įsibėgėjimas lėtokas, bet negaliu palyginti nes neteko važiuoti su kitokia greičių dėže.
Kiek teko girdėti MB markės motoras tinka praščiau tik dėl to, kad sunkiau pritaikyti, nes karteris per aukštas todėl variklis įmontuojamas aukščiau dėl to kardano kryžmių palinkimo kampas būna per didelis, ko pasekoje greitas kryžmių susidėvėjimas, vibracija.
Vyručiai gal kam nors iš Jūsų teko atnaujinti GAZ 69 linges. Ar tinka UAZ 469 lingių lapai kurių plotis 5,5 mm. Šiuo metu mano priekinių lingių plotis toks pats. Ar patikimas lapų atkalimas su kūjų ant priekalo, per kiek laiko lingės grįžta į buvusę padėtį.