Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Jawa-250
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 597
- Užsiregistravo: 17 Lie 2007, 00:23
- Miestas: Panevėžys
-
- Forumietis
- Pranešimai: 597
- Užsiregistravo: 17 Lie 2007, 00:23
- Miestas: Panevėžys
spoileriz rašė:Šiek tiek pafotoshopinau greitai, kaip atrodytų pažeminus. Na, vaizdas panašus į 500 OHC jawą Kaip su techniniais sprendimais ? Galinę šakę reikia ilgint ? Kaip su priekiu ? Nors kol nepamačiau nuotraukų, labai buvau prieš šitą idėja, bet dabar palaikau, prisidedu ir aš.
Sužeminus ir uždėjus ratlankius su didelėmis stebulėmis, butu panašu kažkiek į 500
Jawa perak 350
Justas Urbonas rašė:spoileriz rašė:Šiek tiek pafotoshopinau greitai, kaip atrodytų pažeminus. Na, vaizdas panašus į 500 OHC jawą Kaip su techniniais sprendimais ? Galinę šakę reikia ilgint ? Kaip su priekiu ? Nors kol nepamačiau nuotraukų, labai buvau prieš šitą idėja, bet dabar palaikau, prisidedu ir aš.
Sužeminus ir uždėjus ratlankius su didelėmis stebulėmis, butu panašu kažkiek į 500
Aš turiu vieną ratą su gan masyviu disku ir R18, tai gal visai nieko atrodytų :) Priekyje manau nieko perdaug nereikėtų perdarinėt, nes ir taip ant R16 tarp sparno ir rato lieka labai didelis tarpas, kas ir gadina vaizda man, kaip šalmas ant rato. Įdomu kaip gale, nes gali tekt ilgint šakę, arba slinkt ratą iki paskutinės padėties.
sth55 rašė:Gal gali aprasyt kuom jos skirias nes man jos visos beveik vienodos ?
Paskaityk temą nuo pradžių.
Tai su išplatėjimu turėtų dar geriau žiūrėtis. Gal gali išduot kokiu metodu bandysi ilgnt šakę ? Per kurią būtent vietą?
Tiesa, su sparnais ir amortizatoriais irgi turėtų kažkas keistis ? Pvz aš nusižeminau jawą gale per 4cm gal, gal mažiau, tai su trumpinta amortizatorių eiga vos neliečia sparno, tai čia su R18 turėtų liest. Kaip matosi čia šakė ilginta prieš amortikus, nes jie jau kampu pavirtę, tai kaip ir automatiškai dar sužemėja, jeigu tie patys amortizatoriai. Aš planuoju kelt sparną kažkokiu būdu į viršų, kad forma būtų beveik kaip opozitų rėmų.