Ural M67-36 perdarymas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderators: TVR, Moderatoriai

Post Reply
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

Sveiki.
Taigi, nusprendziau ir as parodyti savo projekta. Pries daugiau nei metus buvo nupirktas Ural M67-36 motociklas. Stovs ir komplektacija buvo gana neblogi, bet iskarto buvau sumanes siek tiek viska pakeisti, pagal savo poreikius. Norejau svirtiniu sakiu priekyje na ir siaip, kad visi mazgai butu tikrai tvarkingi ir patikimi, kad butu praktiskas ir patogus motocikas vazinetis yvairias atstumais yvairia kelio danga. Perdarymu neprisimasciau per daug, pakeistos ir perdarytos tik kelios dalys. Visa tai matysit mano ikeltose foto su aprasymais. Projektas siuo metu yra ,manau, pusiaukeleje ir iki rudens tikiuosi bus beveik pabaigtas.
Taigi, pirmos foto tik atsivezus i garaza:
Attachments
gg.JPG
dss.JPG
P1000875.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

:arrow:
Kartu su motociklu nupirkos ir naujos galvutes.
Attachments
gl.JPG
P1000876.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

Taigi, sumasciau perdaryti viska taip:
Ideti Dnepr greiciu deze, nes jos patikimos, lengvai jungiasi begiai, taip pat turi atbuline pavara;
Pakeisti originalu reduktoriu i naujesnio modelio, nes telpa daugiau tepalo, taip pat ideti greitinta, 9 dantu dantraciu pora;
Varikli perdaryti is esmes, kad vaziuotu, o ne kad "parpsetu", kaip antai ejo is gamyklos padarytieji;
Sudeti universalius , naujo tipo amortizatorius. Radau tinkancius pagal auksti, ploti ir apkrovas;
Priekyje sumontuoti svirtine sake;
Uzdeti K750 motociklo baka, su "bardacioku", sumontuoti jame spyna su uzraktu.;
Pardaryti "pravodke";
Pritaikyti priekini sparna;
Pakeisti galinio sparno konstrukcija;
Pakeisti lopsio dangcio uzdarymo principa bei fiksavima;
Pakeisti lopsio sedyne i komfortabilesne, patogesne;
Pakeisti ismetimo sistema;
Pardaryti kai kuriuos skirtingu detaliu tvirtinimo taskus;
Perdaryti stabdziu sistema i paprastesne;
Na ir dar sis tas is smulkmenu ko nevardinsiu...
O pradejau nuo reduktoriauus ir greiciu dezes:
Attachments
P1020015.JPG
P1020253.JPG
P1020254.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

Pradziai paimtas reduktoriaus mazesnysis dantratis su kryzmes sakutes dalimi kuri maunasi ant jo, ir viskas sucentruota ir praslifuota pagal rebokslio diametra, kad nebutu musimo ir tepalu neleistu.Tarpas tarp reduktoriaus dantraciu po ilgu bandymu surastas daug maz toks koks priklauso, minimalus laisvumas, apie 0.3mm(bent taip raso knygoje). Viskas surinkta. Beabejo visi guoliai nauji, tarpines naujos, viskas percinkuota, planetarkes didysis dantratis priverztas plieniniais varztais su klijais. Bent sioki toki laisvuma tureje varzteliai susukti ir guoliai supresuoti pries tai patepus atitinkamo stiprumo klijais, tiek greiciu dezeje tiek reduktoriuje.
Po to seke grieciu deze. Asis iseinanti lauk, ant kurios maunasi kryzme buvo centruojama, kryzmes vieta kuri stovi ties reboksliu praslifuota , kad nebutu musimo. Vel gi viskas nucinkuota, nuchromuota. Perdaryta begiu perjungimo svirtele koja ir atbulinio ijungimo svirtele ranka. Pagaminta nauja asis begiams perjungineti, su slicais is abieju pusiu, kad butu galima pakeisti tarpine neisardzius dezes( P.S originaliai padaryta nesamoningai). Padaryta vieta rebokliui (originaliai statosi guminis ziedas kuris uzdengtas su metaline poverzle ir uzkernuotas;P.S. nesamone!) ant asies ijungti atbuliniam begiui. Pagaminta nauja sankabos ismynimo detale, i kuria remiasi guolis su asele, su dviem guminiais ziedais, kad tepalo , tikiuosi, nepraleistu.
Parinktos gerausios detales i triju deziu, sudeti nauji guoliai, tarpines, ir reboksliai.
Attachments
P1020255.JPG
P1030629.JPG
P1020422.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

:arrow:
Attachments
P1020481.JPG
P1020483.JPG
P1020497.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

:arrow:
Detales tiek ant reduktorius tiek ant greiciu dezes nusmeliuotos ir nudazytos milteliniu budu su gruntu.
Reiks tik kamsteli dar raudonai padazyti :)
Attachments
P1030635.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

Taigi, veliau buvo siaip ne taip gauta sake. Ismainyta nelygiu santykiu pagal stovi, bet bent jau pradinis variantas buvo. Na ir tada daug pjaustymo, virinimo, gamybos ir slifavimo. Ivirintas originalaus sakiu tiltelio korpusas. Perdaryta asis ir beveik visa kita.:)
Buvo kelis karus permastyt kaip geriau daryti, na o galutiniam variante matosi rezultatas. Viskas buvo matuojama ir ziurima uzdejis ant mociklo, kad nebutu neatitikimu.
Attachments
P1020395.JPG
P1020405.JPG
P1020407.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

:arrow:
Attachments
P1020408.JPG
P1020606.JPG
P1020347.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

Nupirkti nauji amortizatoriai. Visi vienodi, bus naudojami priekiui, galui ir lopsiui. Viso reikalingi 5vnt, vienas lieka atsargai :)
Attachments
P1030287.JPG
868338514
boolidas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1039
Joined: 2009 Feb 18 Wed, 12:13
Location: Vilnius

Re: Ural M67-36 perdarymas

Post by boolidas »

Variklis buvo isplautas. Supirkti nauji guoliai, tarpines, reboksliais. Nupirktas bekontaktis degimas bei originalus "Pekar" karbiuratoriai. Viskas nuvezta varikliu meistruj. Keleta vienetu skirtingu naudotu gero stovio ir nauju veleneliu, cilindru, alkuniniu velenu, bei galvuciu. Atsirinkta tai kas reikia. Varikliui nuspresta perdaryti:
Alkuninis velenas - K750 motociklo alkuninio "blynai", Ural motociklo svaistikliai (didesne eiga);
Galvutes - Voztuvai isiurbimas BMW automobilio, ismetimas AUDI automobilio, spyruokles automobilines. Kreipianciosios BMW, voztuvams su 7mm koteliu;
Tepalo siurblys - gaminti dvigubai idesni dantraciai uz originalius. korpusas jungtas is dvieju. Tepimas kelis akrtus geresnis nei su originaliu. To reikes veleneliu sdel kietesniu spyruokliais ir kitoms dylancios vietoms;
Stumokliai - VAZ, zeminto profilio, gamykliskai "tiuninguoti";
Velenelis K750 arba Ural (dar neaisku);
Ziedai turbut VAZ (dar neaisku);
Sankabos metaliniai diskai parinkti kuo storesnis, del svorio, sankabos tarpdiskiai sudeti nauji originalus.
Deje foto is sio proceso mazai:
Attachments
2013_0504Mano0137.JPG
2013_0504Mano0138.JPG
2013_0504Mano0139.JPG
868338514
Post Reply