Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kelimas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderators: TVR, Moderatoriai

Post Reply
User avatar
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Posts: 888
Joined: 2006 Mar 12 Sun, 14:48
Location: Jurgenburg

Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kelimas

Post by spoileriz »

Jeigu kasnors esate bandę tai daryti, būtų malonu išgirsti naudingų patarimų.
User avatar
Raimis
ekspertas
ekspertas
Posts: 8585
Joined: 2004 Feb 09 Mon, 12:24
Location: Alytus

Post by Raimis »

Forumiečiai GAZonas ir Sergej tikrai turės ką patarti :wink:
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
User avatar
Sergej
Forumietis
Forumietis
Posts: 936
Joined: 2004 May 20 Thu, 16:22
Location: Vilnius

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Post by Sergej »

spoileriz wrote:Jeigu kasnors esate bandę tai daryti, būtų malonu išgirsti naudingų patarimų.


oj jai norit tik praktikos tai pasiimat is forumo Sungurindi knyga del M412 ir vaz varikliu forsavimo ir ten labai daug ka galima surast, na savaime aisku jai tik rusiskai suprantat....

daug ko nepatarsiu nes visur skirtingai raso, o ka nors ziauraus daryt nerekomenduoju , nes ir paciam baisu, ...bet kaip idomu... :)
praktikos permazai... :(
User avatar
uoksas
Forumietis
Forumietis
Posts: 678
Joined: 2004 Mar 06 Sat, 16:09
Location: Vilnius

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Post by uoksas »

ziauru tai cia kas butu ? :roll:
User avatar
Sergej
Forumietis
Forumietis
Posts: 936
Joined: 2004 May 20 Thu, 16:22
Location: Vilnius

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Post by Sergej »

uoksas wrote:ziauru tai cia kas butu ? :roll:


ziurint koks variklis, ir apie kokia detale kalbam.
User avatar
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Posts: 1207
Joined: 2006 Jan 21 Sat, 19:18
Location: Kaunas

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Post by Pofka1 »

uoksas wrote:ziauru tai cia kas butu ? :roll:


Žiauru kai po tokiu perdarymų koks švaistiklis laukan pasižvalgyt išlenda :D
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
User avatar
Sergej
Forumietis
Forumietis
Posts: 936
Joined: 2004 May 20 Thu, 16:22
Location: Vilnius

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Post by Sergej »

Pofka1 wrote:
uoksas wrote:ziauru tai cia kas butu ? :roll:


Žiauru kai po tokiu perdarymų koks švaistiklis laukan pasižvalgyt išlenda :D


kaip sake doc. Butkus 8)

ir islindes svaistiklis pratiese draugiska ranka :twisted: :lol:
User avatar
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Posts: 1207
Joined: 2006 Jan 21 Sat, 19:18
Location: Kaunas

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Post by Pofka1 »

spoileriz wrote:Jeigu kasnors esate bandę tai daryti, būtų malonu išgirsti naudingų patarimų.


Paprasčiausi būdai kuriems nereikia didelių investicijų ir laiko : (beje norint patarti ką nors konkrečiau reiktų žinoti auto markę)

1. Kokius 2 - 3 mm nušlifuot galvutę.
2. Išpoliruot išmetimo kolektorius (nelabai veiksminga)
3. Statyt 2 - kamerinį karbiuratorių (jei toks dar nėjo originaliai, kaip kad pas 24 volgą)
4. Dėt didesnius vožtuvus bei spyruokles.
5. Visai išmesti duslintuvo bakelį (arba dėti sportinį naujovišką).
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
User avatar
Sergej
Forumietis
Forumietis
Posts: 936
Joined: 2004 May 20 Thu, 16:22
Location: Vilnius

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Post by Sergej »

1. Kokius 2 - 3 mm nušlifuot galvutę.
2. Išpoliruot išmetimo kolektorius (nelabai veiksminga)
3. Statyt 2 - kamerinį karbiuratorių (jei toks dar nėjo originaliai, kaip kad pas 24 volgą)
4. Dėt didesnius vožtuvus bei spyruokles.
5. Visai išmesti duslintuvo bakelį (arba dėti sportinį naujovišką).


1) 21 standartine galva imanoma iki 6mm nuslifuot....(nuo 98 iki 92-3mm, taip jau beveik matamos zvakes.)
2) sutinku, pakanka tik suvest ismetimo ir imetimo kanalus
3) det po viena karba kiekvienam cilindrui, arba po 1 ant 2.
4) kas kur ir uz kiek tai galetu padaryt?(kainos kosmines.)

+ labai daug laiko praleis apziurinejant ir skaitant viska ka tik paviko surast apie pasiskirstimo velenelius.
User avatar
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Posts: 1207
Joined: 2006 Jan 21 Sat, 19:18
Location: Kaunas

Re: Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kel

Post by Pofka1 »

Sergej wrote:
1. Kokius 2 - 3 mm nušlifuot galvutę.
2. Išpoliruot išmetimo kolektorius (nelabai veiksminga)
3. Statyt 2 - kamerinį karbiuratorių (jei toks dar nėjo originaliai, kaip kad pas 24 volgą)
4. Dėt didesnius vožtuvus bei spyruokles.
5. Visai išmesti duslintuvo bakelį (arba dėti sportinį naujovišką).


1) 21 standartine galva imanoma iki 6mm nuslifuot....(nuo 98 iki 92-3mm, taip jau beveik matamos zvakes.)
2) sutinku, pakanka tik suvest ismetimo ir imetimo kanalus
3) det po viena karba kiekvienam cilindrui, arba po 1 ant 2.
4) kas kur ir uz kiek tai galetu padaryt?(kainos kosmines.)

+ labai daug laiko praleis apziurinejant ir skaitant viska ka tik paviko surast apie pasiskirstimo velenelius.


4) neižinau kur ir kas tai galėtų atlikti, bet pačiam ne kartą teko matyti turguje Gaz 21 galvutes su Gaz 53 vožtuvais. Mano motoristas pasakojo, kad tarybiniais laikais buvo "madinga" dėt Gaz 53 vožtuvus į Volgas.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Post Reply