Vaz 2101 1974 Remontas
Parašytas: 11 Gru 2015, 00:14
Sveiki senienų mylėtojai ir prijaučiantys.
Taip visai netikėtai atsitiko, kad 2015 vasaros viduryje pasitaikius neblogam variantui nupirkau Lada(Vaz) 2101, pirmuką(kapeiką) 1974 metų. Pirkau todėl, kad išgelbėti, nuo bereikalingo stovėjimo/puvimo ant lauko po lapais... Aišku, aš iš tikrųjų net nežinau kodėl jį nusipirkau, bet tos apvalios akys mane gundė nuo pat pirmo karto, kai apsilankęs pas draugą pamačiau jo naują pirkinį stovintį kieme. Jis (tas draugas) nusipirko jį todėl, kad išgelbėtų nuo piemenų, kurie jau buvo suplanavę šį Žigulį ruošti kažkokiam tai "kaimo raliui" ir spėjo pačiu metu, kol dar nieko daug ir blogo nespėjo pridaryti. Na, o draugas žadėjo taisyti, bet jam taip ir nepakilo rankos, tai nusprendė perleisti, kokiam nors tai „senos technikos ligoniui“ kuris išgelbėtų šį Žiguliuką nuo nuobodžių dienų, tiesiog stovint kieme, po obelim.
Na ir štai, berods Liepos viduryje, 2015 metais, su Geriausio Draugo pagalba, parsitempėme Žigulį į mano sodybą, kur nemaža dalis technikos atvykusi atsigauna, ar šiaip žinot, lošia kieme kortom.....
Na o rimčiau. Tiesiog partraukėmę Žigulį pas mane, aišku, ką pirmoje eilėje padarėme tai jį užkūrėme. Užsikūrė lengvai, kas nustebino mane. Tada pradėjau dar laiko turėdamas po darbų, laisvesniu laiku krapštinėti Ladą. Na žinot - elementarūs dalykai: Karbiuratoriaus išvalymas, viena kita nauja šlangutė, sutepti troseliai, nuorinta, sureguliuota sankaba, ir t.t. Nebuvo duslintuvo - tik kelnės, tai važinėti buvo gan smagu. Bet tie piemenys, vistiek spėjo jau prikišti nagus. Priekinės sėdynes iš vadinamos Kregždės (BMW e36), su rankiniu stabdžiu velnias žino kas bandyta daryt. Durų apmušimai jau nuo trečiuko rodos iš kažkur atkeliavę, rankelėlių ant durelių jokių - tik vairuotojo pusėje. Keleivio pusės galinės durelės nesidarinėji, dėl neaiškių priežasčių (vėliau rasta, kad ten jokių durų spynų nebuvo - tik varžtas įsuktas, kad neatsidarytų durys).... Trumpiau tariant, Žigulys matęs nelabai malonų gyvenimą praeityje..
Taigi, sukūriau šią temą, šioje vietoje, nes dabar taip atsitiko, kad nebeturiu kasdieninio naudojimo transporto priemonės (Su Jawa žiemą nelabai), tai mąstau, kodėl gi nesusiremontavus Žigulio ir važinėt..?
Tikslas/vizija būtų tokie:
Tiesiog, pirmoje eilėje suremontuoti techninę dalį, kad automobilis būtų techniškai tvarkingas, galėtų praeiti TA.
Antroje eilėje, originalumas - nepagrindinis kriterijus, nes tokių Žigulių tikrai dar yra daug, jau vien Mažeikiuose galiu gal 5 mažiausiai išvardinti. Noriu pasidaryti šį automobilį sau gražų ir patogų naudojimuisi.
Trečioje eilėje (tai tikriausiai vyks vasarą, turint daugiau laisvo laiko ir „patogesnius orus“) kosmetinis aptvarkymas, gal būt viso automobilio perdažymas.
Kadangi manajam Žiguliui trūksta nemažai dalių tiek salone, tiek ir techninėje dalyje, nusprendžiau nusipirkti kitą Žigulį donorą, kurį šiandien jau ir parsivariau. Tik buvo sutemę ir aplinkybės nebedavė daugiau laiko, tai teko donorą partraukti arčiau, pas vieną draugą, penktadienį ar šeštadienį donorą kažkaip pargabensiu į sodybą.
Beje, kad nepūdyti automobiliuko lauke, vasaros pabaigoje išvaliau vieną garažą Mažeikiuose ir Žigulį jau savo eiga naktį parvariau į tą garažą, „rudens miegui“.
Taigi. Šioje temoje norėsiu Jūsų visų pagalbos ir patarimų, kaip ir ką padaryti geriausia, ar kaip tikrinti, kaip gydyti ir t.t. Iš anksto dėkoju visiem.
Keletas nuotraukų:
Taip visai netikėtai atsitiko, kad 2015 vasaros viduryje pasitaikius neblogam variantui nupirkau Lada(Vaz) 2101, pirmuką(kapeiką) 1974 metų. Pirkau todėl, kad išgelbėti, nuo bereikalingo stovėjimo/puvimo ant lauko po lapais... Aišku, aš iš tikrųjų net nežinau kodėl jį nusipirkau, bet tos apvalios akys mane gundė nuo pat pirmo karto, kai apsilankęs pas draugą pamačiau jo naują pirkinį stovintį kieme. Jis (tas draugas) nusipirko jį todėl, kad išgelbėtų nuo piemenų, kurie jau buvo suplanavę šį Žigulį ruošti kažkokiam tai "kaimo raliui" ir spėjo pačiu metu, kol dar nieko daug ir blogo nespėjo pridaryti. Na, o draugas žadėjo taisyti, bet jam taip ir nepakilo rankos, tai nusprendė perleisti, kokiam nors tai „senos technikos ligoniui“ kuris išgelbėtų šį Žiguliuką nuo nuobodžių dienų, tiesiog stovint kieme, po obelim.
Na ir štai, berods Liepos viduryje, 2015 metais, su Geriausio Draugo pagalba, parsitempėme Žigulį į mano sodybą, kur nemaža dalis technikos atvykusi atsigauna, ar šiaip žinot, lošia kieme kortom.....
Na o rimčiau. Tiesiog partraukėmę Žigulį pas mane, aišku, ką pirmoje eilėje padarėme tai jį užkūrėme. Užsikūrė lengvai, kas nustebino mane. Tada pradėjau dar laiko turėdamas po darbų, laisvesniu laiku krapštinėti Ladą. Na žinot - elementarūs dalykai: Karbiuratoriaus išvalymas, viena kita nauja šlangutė, sutepti troseliai, nuorinta, sureguliuota sankaba, ir t.t. Nebuvo duslintuvo - tik kelnės, tai važinėti buvo gan smagu. Bet tie piemenys, vistiek spėjo jau prikišti nagus. Priekinės sėdynes iš vadinamos Kregždės (BMW e36), su rankiniu stabdžiu velnias žino kas bandyta daryt. Durų apmušimai jau nuo trečiuko rodos iš kažkur atkeliavę, rankelėlių ant durelių jokių - tik vairuotojo pusėje. Keleivio pusės galinės durelės nesidarinėji, dėl neaiškių priežasčių (vėliau rasta, kad ten jokių durų spynų nebuvo - tik varžtas įsuktas, kad neatsidarytų durys).... Trumpiau tariant, Žigulys matęs nelabai malonų gyvenimą praeityje..
Taigi, sukūriau šią temą, šioje vietoje, nes dabar taip atsitiko, kad nebeturiu kasdieninio naudojimo transporto priemonės (Su Jawa žiemą nelabai), tai mąstau, kodėl gi nesusiremontavus Žigulio ir važinėt..?
Tikslas/vizija būtų tokie:
Tiesiog, pirmoje eilėje suremontuoti techninę dalį, kad automobilis būtų techniškai tvarkingas, galėtų praeiti TA.
Antroje eilėje, originalumas - nepagrindinis kriterijus, nes tokių Žigulių tikrai dar yra daug, jau vien Mažeikiuose galiu gal 5 mažiausiai išvardinti. Noriu pasidaryti šį automobilį sau gražų ir patogų naudojimuisi.
Trečioje eilėje (tai tikriausiai vyks vasarą, turint daugiau laisvo laiko ir „patogesnius orus“) kosmetinis aptvarkymas, gal būt viso automobilio perdažymas.
Kadangi manajam Žiguliui trūksta nemažai dalių tiek salone, tiek ir techninėje dalyje, nusprendžiau nusipirkti kitą Žigulį donorą, kurį šiandien jau ir parsivariau. Tik buvo sutemę ir aplinkybės nebedavė daugiau laiko, tai teko donorą partraukti arčiau, pas vieną draugą, penktadienį ar šeštadienį donorą kažkaip pargabensiu į sodybą.
Beje, kad nepūdyti automobiliuko lauke, vasaros pabaigoje išvaliau vieną garažą Mažeikiuose ir Žigulį jau savo eiga naktį parvariau į tą garažą, „rudens miegui“.
Taigi. Šioje temoje norėsiu Jūsų visų pagalbos ir patarimų, kaip ir ką padaryti geriausia, ar kaip tikrinti, kaip gydyti ir t.t. Iš anksto dėkoju visiem.
Keletas nuotraukų: