Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Nutrauktas projektas Vaz 2101 1974 Remontas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė virginijus007 »

Sveiki senienų mylėtojai ir prijaučiantys. :labas:
Taip visai netikėtai atsitiko, kad 2015 vasaros viduryje pasitaikius neblogam variantui nupirkau Lada(Vaz) 2101, pirmuką(kapeiką) 1974 metų. Pirkau todėl, kad išgelbėti, nuo bereikalingo stovėjimo/puvimo ant lauko po lapais... Aišku, aš iš tikrųjų net nežinau kodėl jį nusipirkau, bet tos apvalios akys mane gundė nuo pat pirmo karto, kai apsilankęs pas draugą pamačiau jo naują pirkinį stovintį kieme. Jis (tas draugas) nusipirko jį todėl, kad išgelbėtų nuo piemenų, kurie jau buvo suplanavę šį Žigulį ruošti kažkokiam tai "kaimo raliui" ir spėjo pačiu metu, kol dar nieko daug ir blogo nespėjo pridaryti. Na, o draugas žadėjo taisyti, bet jam taip ir nepakilo rankos, tai nusprendė perleisti, kokiam nors tai „senos technikos ligoniui“ kuris išgelbėtų šį Žiguliuką nuo nuobodžių dienų, tiesiog stovint kieme, po obelim.
Na ir štai, berods Liepos viduryje, 2015 metais, su Geriausio Draugo pagalba, parsitempėme Žigulį į mano sodybą, kur nemaža dalis technikos atvykusi atsigauna, ar šiaip žinot, lošia kieme kortom..... :lol:
Na o rimčiau. Tiesiog partraukėmę Žigulį pas mane, aišku, ką pirmoje eilėje padarėme tai jį užkūrėme. Užsikūrė lengvai, kas nustebino mane. Tada pradėjau dar laiko turėdamas po darbų, laisvesniu laiku krapštinėti Ladą. Na žinot - elementarūs dalykai: Karbiuratoriaus išvalymas, viena kita nauja šlangutė, sutepti troseliai, nuorinta, sureguliuota sankaba, ir t.t. Nebuvo duslintuvo - tik kelnės, tai važinėti buvo gan smagu. Bet tie piemenys, vistiek spėjo jau prikišti nagus. Priekinės sėdynes iš vadinamos Kregždės (BMW e36), su rankiniu stabdžiu velnias žino kas bandyta daryt. Durų apmušimai jau nuo trečiuko rodos iš kažkur atkeliavę, rankelėlių ant durelių jokių - tik vairuotojo pusėje. Keleivio pusės galinės durelės nesidarinėji, dėl neaiškių priežasčių (vėliau rasta, kad ten jokių durų spynų nebuvo - tik varžtas įsuktas, kad neatsidarytų durys).... Trumpiau tariant, Žigulys matęs nelabai malonų gyvenimą praeityje..
Taigi, sukūriau šią temą, šioje vietoje, nes dabar taip atsitiko, kad nebeturiu kasdieninio naudojimo transporto priemonės (Su Jawa žiemą nelabai), tai mąstau, kodėl gi nesusiremontavus Žigulio ir važinėt..?
Tikslas/vizija būtų tokie:
Tiesiog, pirmoje eilėje suremontuoti techninę dalį, kad automobilis būtų techniškai tvarkingas, galėtų praeiti TA.
Antroje eilėje, originalumas - nepagrindinis kriterijus, nes tokių Žigulių tikrai dar yra daug, jau vien Mažeikiuose galiu gal 5 mažiausiai išvardinti. Noriu pasidaryti šį automobilį sau gražų ir patogų naudojimuisi.
Trečioje eilėje (tai tikriausiai vyks vasarą, turint daugiau laisvo laiko ir „patogesnius orus“) kosmetinis aptvarkymas, gal būt viso automobilio perdažymas.
Kadangi manajam Žiguliui trūksta nemažai dalių tiek salone, tiek ir techninėje dalyje, nusprendžiau nusipirkti kitą Žigulį donorą, kurį šiandien jau ir parsivariau. Tik buvo sutemę ir aplinkybės nebedavė daugiau laiko, tai teko donorą partraukti arčiau, pas vieną draugą, penktadienį ar šeštadienį donorą kažkaip pargabensiu į sodybą.
Beje, kad nepūdyti automobiliuko lauke, vasaros pabaigoje išvaliau vieną garažą Mažeikiuose ir Žigulį jau savo eiga naktį parvariau į tą garažą, „rudens miegui“.

Taigi. Šioje temoje norėsiu Jūsų visų pagalbos ir patarimų, kaip ir ką padaryti geriausia, ar kaip tikrinti, kaip gydyti ir t.t. Iš anksto dėkoju visiem. :)

Keletas nuotraukų:
Prikabinti failai
Žigulūnas1.jpg
Žigulūnas2.jpg
Paskutinį kartą redagavo virginijus007 07 Kov 2018, 23:47, redaguota 1 kartą(us).
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė Raimis »

Kaip visada, ačiū už išsamų pasakojimą. Neabejoju, kad patarimų ir pagalbos detalėmis gausi. Žigulių gerbėjų yra nemažai. Tik viena nesupratau- rašei gi, kad užsienin išvykai, o dabar jau žiemą čia Žigulius varinėji. Jei labai asmeniška- galima nutylėti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė virginijus007 »

Raimis rašė:Kaip visada, ačiū už išsamų pasakojimą. Neabejoju, kad patarimų ir pagalbos detalėmis gausi. Žigulių gerbėjų yra nemažai. Tik viena nesupratau- rašei gi, kad užsienin išvykai, o dabar jau žiemą čia Žigulius varinėji. Jei labai asmeniška- galima nutylėti.


Taip, buvau išvykęs, bet ten man nepatiko. Visai ne tas ko tikėjausi, tvarka keistoka, mokesčiai dideli, brangus pragyvenimas, sunku dirbti ir studijuoti vienu metu, tėvynės ilgesys ir t.t. ir pan. Ateinančiais mokslo metais studijuosiu Lietuvoje.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė virginijus007 »

Taigi
Vakar vakare partraukėme donorą žigulį į sodybą, o šiandien po dienos darbų pradėjau jį krapštyti, kad užkurti, pabandyti pavažiuoti, žodžiu, kad palyginti kaip kas su žaliuoju žiguliu. Kas nustebino, tai donoro variklio darbas ir kad galima sakyti visa elektrinė dalis (kiekviena lemputė ir rankenėlė) funkcionuoja.
Ant žemų apsukų taip ramiai tolygiai dirba, o Žaliasis ko tai nelabai tolygiai dirba, taip lyg purtosi, bet apsukas abu gerai ima. Dar viską apsižiūrėjau įdėmiai. Sėdynės geros - priekines net pavadinčiau įdealiomis, o galinė - gan gera. Kitas svarbus dalykas, tai pečiukas su vėjeliu ir ta tokia juoda dėžute. Žaliame Žigulyje tai ten tik pats tas radiatoriukas kabėjo, daugiau nieko ten nėra, tai čia daug ką panaudosiu. Tik viena bėda, kad sujungiau šlangas, užvedžiau ir pastebėjau, kad prie to radiatoriuko, atidarius tą vožtuvėlį jis leidžia vandenį į saloną ir gana smarkiai. Jei uždarai, pradeda varyti vandenį pro šlangelę prie galvutės - viskas tada bėga ant duslintuvo ir turime galybę garų...
Tai tiek pagrindinių dalykų, į kuriuos labiau kreipiau dėmesį. Štai klausimai:

1. Kodėl varikliui dirbant žemomis/laisvomis apsūkomis, jis tarsi trūkčioja, tarsi taip netolygiai dirba, o palyginus donoras dirba ramiai ir gražiai laisvomis, nesikrato. Apsukas ima abu galiu sakyt vienodai ir trauka panaši.
2. Kaip išspręsti bėdą su tuo pečiuku, kad neleistų vandens(aušinimo skysčio tiksliau) per tą vožtuvėlį? Šlangas manau reikia tiesiog priveržti nes ten taip „ant greičio“, bet vožtuvėlis tai leidžia. Gal jam išardžius pakeisti kokias gumeles, ar pan? Ar ieškoti naujo, ar ieškoti alternatyvos kokios kitos?

Tiek šiam kartui, nebenufotografavau donoro, nes viską dariau kai jau buvo visiškai sutemę, rytoj dieną padarysiu nuotraukų.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė Raimis »

Purtosi dirbdamas žemais sūkiais dėl aibės priežasčių: žvakės, skirstytuvo išdilimas, karbiuratoriaus reguliavimas arba užsiteršimas.
Pečiuko kranelis neardomas, bet keičiamas. Žigulių liga.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė tauras000 »

Kranelis savo laiku buvo deficitas download/file.php?id=174498&mode=view , net kažkokie ardomi buvo pasirodę rinkoje. Kad purtosi variklis, visų pirma reikia patikrinti aukštos įtampos laidus.
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė virginijus007 »

Sveiki,
Visą savaitę tik garaže arba sodyboje sėdžiu. Ir ten ir ten būdamas - arba Žigulyje arba po juo.. :D
Taigi, donorą partraukiau su draugų pagalba į sodybą, išbandžiau, ir paskui pastačiau donorinėje vietoje, šalia donorinio Trabant'o.
Gal dvi dienas ardžiau vakarais - atrodo tiek ilgai, o dalių tik keletas nuimta ar tokios smulkios. Bet taip yra, kai su kas antru varžtu/veržle reikia ilgai vargti, kol jį atsuki. Nuo donoro nusiėmiau šias dalis: Radiatorių; pečiuką su visom plastmasėm; nuo galinio tilto apatinę ilgesnę traukę, amortizatorių, nuo galinio tilto stabdžių kaladėles su visais geležiukais, spyruoklėm, ir būgnais; dailiai išsiėmiau priekinį stiklą, spidometrą; įvairias rankenėles stiklų pakėlimui ir apdailos detales; Rankinį stabdį su trosais; Nusiėmiau ratus paskolintus nuo žaliojo žigulio; valytuvus ir kitas smulkmenas. Nupirkau naujas šlangutes kurui, bei valytuvam naujas gumeles, stabdžių skysčio.
Kyla mintys, gal būt vėliau, pakeisti variklį žaliąjam - dėti iš donorinio, nes jis man pagal variklio garsus ir darbą žymiai labiau patinka, bet čia žymiai vėliau.
Sėdynių dar kol kas neėmiau ir į žaliąjį nedėsiu, nes dabartinės sėdynės iš „kregždės“ yra su saugos diržais ir t.t. tai tegu jos ir būna, originaliom sėdynėm neturiu saugos diržų.
Kas padaryta Žaliajam Žiguliui:
Pakeičiau priekinį stiklą; pakeičiau spidometrą (vien dėl to, nes originaliam neveikė temperatūros rodiklis); sudėjau vairuotojo pusėje stabdžių kaladėles nuo donoro, nes jame ant stabdžių kaladėlių gal per pus daugiau mėsos, nei žaliajame.
Taigi kol kas tiek padaryta. Daugelį dalių susivežiau prie žaliojo žigulio į garažą, taigi dabar jas visas tereikia pakeisti. Dar yra klausimų dėl duslintuvo, gavau naują visą galą su bakeliu, bet tenais berods yra Moskvičio, tai kažką reikės suburti iš jo. Taip pat klausimų yra ir su laidais. Kai kurie tiesiog kybo variklio skyriuje ir nežinia kur jie turi būti pajungti, nors atrodo viskas kaip ir veikia. Yra laidų neaiškių ir salone, po panele, bet kaikurie susijungs į pečiuką, tai sumažės jų, bet keli liks vistiek...
Beje, klausimas: panelėje kur yra rankenėlės darinėti oro sklendėms, ar tenais turi stovėti dvipolis jungiklis (šaltas/karštas) ar trijų polių(šaltas/išjungtas/karštas)? Nes jei tik dviejų polių, tai nelogiška - ventiliatorius visada bus įjungtas tik kad suksis arba lėtai arba greitai.. Šito nesupratau, todėl galvoju, kad tas jungiklis stringa ir teveikia tik dvi padėtys iš trijų, o gal jis gerai veikia...? :galvoti:
Taip pat: tai kokių variantų turite pečiuko radiatoriaus vožtuvėliui/kraneliui taisyti/pakeisti?
Keletas nuotraukų:
Prikabinti failai
Donoras.jpg
Donoras1.jpg
Donoras2.jpg
Donoru vieta.jpg
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė virginijus007 »

:labas:
Prikabinti failai
Isimtas stiklas.jpg
Naujas vietoje.jpg
Neaiskus laidai.jpg
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė Raimis »

Jungiklis nejunginėja šalto ar karšto režimo. Juo jungiami skirtingi varikliuko sukimosi greičiai. Šiluminis režimas reguliuojamas aukščiau aprašytu nepatikimuoju kraneliu.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Vaz 2101 1974 Remontas

Standartinė virginijus007 »

Raimis rašė:Jungiklis nejunginėja šalto ar karšto režimo. Juo jungiami skirtingi varikliuko sukimosi greičiai. Šiluminis režimas reguliuojamas aukščiau aprašytu nepatikimuoju kraneliu.


Skubėdamas susimaišiau, bet tą ir norėjau parašyti ir tai suprantu. Klausimas: bet negi to ventiliatoriaus išjungti išviso negalima? Jis visada veiks(ar lėtu režimu, ar greitu)?
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Skelbti atsakymą