Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=29&t=71167 |
Puslapis 1 iš 4 |
Autorius: | gkeleris [ 2017 Rgs 19 Ant, 18:10 ] | ||||||
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi | ||||||
Toliau tęsiant temą: Prailginta keletu centimetrų galinė šakė. Viskas, kas nereikalinga nupjaustyta. Bei pradėti daryti galiniai variklio tvirtinimai
|
Autorius: | gkeleris [ 2017 Rgs 20 Tre, 12:31 ] | |||||||
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi | |||||||
Nupjausčius visas neriekalingas dalis, iš tų pačių nupjautų vamzdžių pradėta daryti amortizatoriaus atrama. Abu vamzdžiai suvirinti į krūvą, privirintas sustiprinimas iš storos skardos per vidurį. Pamatuotas geriausias kampas amortizatoriaus atramai ir nuo atliekamo jawos rėmo išpjauta ir privirinta įdura prilaikyti atramai. Taip pat padaryti ir privirinti laikikliai pačiam amortizatoriui.
|
Autorius: | Yha [ 2017 Rgs 20 Tre, 19:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi |
Idomus projektas, daugiau foto |
Autorius: | gkeleris [ 2017 Rgs 20 Tre, 22:28 ] | |||||||
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi | |||||||
Smagu kad bent kažkam patinka ką darau, būtų dar smagiau jog atsirastų daugiau tokių kam patiktų, nes kiek žiūriu forumas aktyvus tik skelbimuose... Toliau sekė bako pritaikymas. Susiradau iš turimų 3-os planetos bakų patį prasčiausią (išoriškai), kad nebūtų gaila išmest nepasisekimo atveju. Kas keisčiausia jog vidus buvo idealus - lyg naujas. Matomai kažkas prieš padedant buvo vidų praskalavęs salerka, o laukinė dalis apipuvo. Kadangi reikėjo, jog bakas kiek įmanoma užliptų ant rėmo ir būtų kuo žemiau, teko jo vidinę dalį pražarginti. Kad nereiktų pačio bako pjaustyti ir kitaip darkyti, sugalvojau jog įmušant į vidų dugną bus paprasčiausiai ir greičiausiai pasiektas norimas rezultatas. Taip ir padariau, kol galiausiai puikiai užlipo ant rėmo (matosi foto). Taip pat sekė nesuspausto ir suspausto amortizatoriaus atsimėravimas prie rėmo ir neriekalingos rėmo dalies išpjovimas. Taip pat su "riezaku" pašildytas vamzdis, toje vietoje, kur turi tvirtintis amortizatorius, iki raudonumo ir suplotas.
|
Autorius: | Yha [ 2017 Rgs 21 Ket, 15:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi |
Dauguma forumu apmire, dabar i fb visi persimete. |
Autorius: | MT10-36 [ 2017 Rgs 21 Ket, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi |
ir kodel gi nepersimest y fb ??? kai adminai del smulkmes istrina visus tavo postus , ir tik poto gauni laiska kad jei nesustvarkysi tai jie istrins..... arba kai apmirusiam forume per savaite nieks net "nepaziuri" y tavo parduodama "varzta" , tu apie jy pranesi y tapaty fb ir gauni abiliakoky bana uz tai ....... |
Autorius: | marjaxxx [ 2017 Rgs 21 Ket, 18:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi |
Tema peržiūrėta 220 kartų per 3 tris dienas, tai nesakyčiau, kad miręs. Pats temą seku, bet nėra ką komentuot, kai viskas jau padaryta Neįsivaizduoju, kaip feisbuke reiktų rodyt savo projektą, jei nesi susikūręs atskiro puslapio. Pardavimai tai kitas klausimas, ten daugiau rašinėtojų |
Autorius: | gkeleris [ 2017 Rgs 21 Ket, 20:12 ] | |||||||
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi | |||||||
Iškart maloniau jog kažkas seka, nes kitaip atrodo kad tuščiai rašinėju aš čia O jeigu tęsiant temą tai amortizatoriaus tvirtinimo vietoje pragręžta didesnė skylė, įvirintas storasienis vamzdis bei padarytas guminis "selenblokas" smūgiam sugert. Toliau matosi kaip stovi amortizatorius savo vietoje. Viskas čiki. Taip pat nupirkti Hondos CRF 2005-2008 metų sparnai.
|
Autorius: | gkeleris [ 2017 Rgs 21 Ket, 20:33 ] | |||||
Pranešimo tema: | Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi | |||||
Kadangi nieko gero ir įdomaus neparašiau paskutiniame pranešime, tai iškart parašysiu dar vieną Toliau atlikta dar daugiau darbų. Buvo primatuotas ir įdėtas tas pats keturšakis storasienis rėmo gabalas, kuris matėsi nuotraukoje su baku. Jis buvo specialiai prilankstomas prie esamo rėmo, kad kuo mažiau atsikištų ir kuo dailiau sueitų. Buvo primatuota, jog amortizatoriui susipaudus iki maksimumo (jis susispausdamas šiek tiek pasikelia), tarp amortizatoriaus ir įdedamojo rėmo gabalo liktų apie ~1cm tarpelis, taip pat, kad būtų nesunku ištraukti amortizatoriaus varžtą (matosi prisegtoje antrojoje nuotraukoje). Taip pat nepaminėjau, jog nupjaustytos vėlevėlės nuo šakių apsaugų , pačios apsaugos palygintos ir tam kartui nugruntuotos. Kadangi kitų priekinių šakių neturėjau, tai nusprendžiau sumontuoti tas pačias, bet viena plunksna strigo. Įsižiūrėjus pamačiau jog yra įdaužtas vienas "stakanas", tai jį atsargiai, įsidėjęs reiborių į tekinimo stakles prareiboriavau ir problemos išsisprendė Toliau žiūrint kaip veikia galinė šakė ir koks yra grandinės judėjimo takas, buvo priimtas sprendimas variklio galą iškelti kiek įmanoma aukščiau ir glautinai privirinti galiniai, bei šiek tiek perdaryti priekiniai variklio laikikliai (nuotrauka daryta prieš apšmirgeliuojant).
|
Puslapis 1 iš 4 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |