Vainiaus Dnepr MT-11 projektas
Parašytas: 30 Geg 2018, 10:05
Sveiki,
Turiu idėją šiek tiek pasiremontuoti-perdaryti savo Dnepr MT-11. Taip žinau, kad sakysite neapsimoka, nesamonė, bet kol nepatirsiu pats jog tai nesamonė, tol šios minties ir idėjos neatsikratysiu.
Taigi, norėčiau perdaryti-pamodifikuoti šiek tiek variklį, galios kėlimo nesitikiu, tikiuosi gražesnio/ gyvesnio variklio darbo.
1. Subalansuoti alkūninį veleną, smagratį
2. sucentruoti guoliavietes
3. uždėti naują gilesnį karterį su tepalo filtru (jau užsisakiau iš Ebay)
4. nufrezuoti-išlyginti visas variklio bloko plokštumas
5. sudėti automobilinius stūmoklius
6. iššlifuoti galvos (kuro įsiurbimo-išmetimo) angas
7. sudėti naujus vožtuvų kreipiančiasias įvores
8. sudėti naujus vožtuvus (manau platesnius-automobilinius)
9. paditinti tepalo siurblio našumą
10. uždėti elektroninį degimą
11. susverti ir subalansuoti visas judančias variklio dalis
kolkas tiek, tikrai žinau jog darbo eigoje atsiras dar kažkas.
Iškart turiu klausimą dėl suspaudimo laipsnio kėlimo, paskaičiavau, kad norint pasiekt suspaudimo laipsnį 9, reikia nušlifuoti galvą 2mm. Kaip manote, kas geriau, šlifuoti galvą ar dėti aukštesnius stūmoklius? dėl VAZ stūmoklių šiek tiek abejoju, norėtūsi kažko vakarietiško, gal esate kažką pritaikę?
Taip pat galvoju iššlifuoti cilindrus 80 diametro stūmokliams, kaip manote ne per plona liks gilzė?
Taip pat dėl "Gitaros" manžetų-riebokšlių, skaitinėjau forume ir neradau bendros išvados, kokius manžetus ar riebokšlius dėti. Taip pat gal esate padarę ir turite tokią "Gitarą" kurią galėtumėte parduot, mielai nupirkčiau. Jei taip susiekite el. paštu: Vreneckis[eta]gmail.com (atkristų vienas darbas)
Jei turite kažkokių pastabų, komentarų, kritikos, visada lauksiu žinučių.
Ačiū
Turiu idėją šiek tiek pasiremontuoti-perdaryti savo Dnepr MT-11. Taip žinau, kad sakysite neapsimoka, nesamonė, bet kol nepatirsiu pats jog tai nesamonė, tol šios minties ir idėjos neatsikratysiu.
Taigi, norėčiau perdaryti-pamodifikuoti šiek tiek variklį, galios kėlimo nesitikiu, tikiuosi gražesnio/ gyvesnio variklio darbo.
1. Subalansuoti alkūninį veleną, smagratį
2. sucentruoti guoliavietes
3. uždėti naują gilesnį karterį su tepalo filtru (jau užsisakiau iš Ebay)
4. nufrezuoti-išlyginti visas variklio bloko plokštumas
5. sudėti automobilinius stūmoklius
6. iššlifuoti galvos (kuro įsiurbimo-išmetimo) angas
7. sudėti naujus vožtuvų kreipiančiasias įvores
8. sudėti naujus vožtuvus (manau platesnius-automobilinius)
9. paditinti tepalo siurblio našumą
10. uždėti elektroninį degimą
11. susverti ir subalansuoti visas judančias variklio dalis
kolkas tiek, tikrai žinau jog darbo eigoje atsiras dar kažkas.
Iškart turiu klausimą dėl suspaudimo laipsnio kėlimo, paskaičiavau, kad norint pasiekt suspaudimo laipsnį 9, reikia nušlifuoti galvą 2mm. Kaip manote, kas geriau, šlifuoti galvą ar dėti aukštesnius stūmoklius? dėl VAZ stūmoklių šiek tiek abejoju, norėtūsi kažko vakarietiško, gal esate kažką pritaikę?
Taip pat galvoju iššlifuoti cilindrus 80 diametro stūmokliams, kaip manote ne per plona liks gilzė?
Taip pat dėl "Gitaros" manžetų-riebokšlių, skaitinėjau forume ir neradau bendros išvados, kokius manžetus ar riebokšlius dėti. Taip pat gal esate padarę ir turite tokią "Gitarą" kurią galėtumėte parduot, mielai nupirkčiau. Jei taip susiekite el. paštu: Vreneckis[eta]gmail.com (atkristų vienas darbas)
Jei turite kažkokių pastabų, komentarų, kritikos, visada lauksiu žinučių.
Ačiū