M-72 ir sovek.

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderators: TVR, Moderatoriai

Post Reply
User avatar
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Posts: 1235
Joined: 2009 Mar 11 Wed, 13:12
Location: Mažeikiai

M-72 ir sovek.

Post by virginijus007 »

Sveiki, iškilo porą klausimų dedant sovek ant m-72.
Aš jį užsidėjau, pajungiau vieną patį, viskas veikia, variklis dirba, viskas gerai. Bet yra klausimas, kaip keisti generatoriaus poliariškuma, nes sovek degimui - eina į korpusą, o m72 generatoriui ir krovimo rėlei + į rėmą. Gal kas užsidėję, padėkit išpręsti problemą, arba apšvieskit, gal čia jokios problemos nėra, gal čia viskas paprasčiau išsprendžiama. Tokios panašios temos nelabai radau, tai bandau kurti naują. :labas:
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
User avatar
Raimis
ekspertas
ekspertas
Posts: 8585
Joined: 2004 Feb 09 Mon, 12:24
Location: Alytus

Re: M-72 ir sovek.

Post by Raimis »

Su motociklo generatorium šiuo klausimu nebuvau susidūręs. Bet automobiliams šis dalykas sprendžiamas labai paprastai. Turiu omeny, kad lengva pakeisti poliariškumą, t.y. į masę pajungti arba pliusą arba minusą- pagal pageidavimą. Tiesiog permagnetinami generatoriaus poliai ir viskas. Kadangi M72 generatorius nuolatinės srovės, manau, kad viskas būtų analogiškai.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
User avatar
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Posts: 1235
Joined: 2009 Mar 11 Wed, 13:12
Location: Mažeikiai

Re: M-72 ir sovek.

Post by virginijus007 »

Supratau, dėkui už atsakymą, bandysiu, žiūrėsiu kas gausis :galvoti:
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
User avatar
m105
Forumietis
Forumietis
Posts: 431
Joined: 2006 Apr 09 Sun, 20:40
Location: Alytus

Re: M-72 ir sovek.

Post by m105 »

Raimis wrote:Su motociklo generatorium šiuo klausimu nebuvau susidūręs. Bet automobiliams šis dalykas sprendžiamas labai paprastai. Turiu omeny, kad lengva pakeisti poliariškumą, t.y. į masę pajungti arba pliusą arba minusą- pagal pageidavimą. Tiesiog permagnetinami generatoriaus poliai ir viskas. Kadangi M72 generatorius nuolatinės srovės, manau, kad viskas būtų analogiškai.


Man kadaise netyčia taip buvo gavįsi. Tiesiog blogai prijungiau akumuliatorių, kadangi tas buvo pakankamai galingas (automobilinis ir stovėjo kaliaskėj) tai generatorius "persivertė" ir kiek atsimenu velnias neėmė - krovė. Tie generatoriai durnoki tuom, kad neturi sužadinimo, o pradžią gauna nuo liekamojo įsimagnetinimo kurį možna pakeist-permagnetyt.
P.s. tas neveiks jei krovimo relė perdaryta ant puslaidininkių(neoriginali), reiks ir ją perdaryt.
Post Reply