Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=29&t=76431 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Ledūklis [ 2020 Gru 13 Sek, 20:04 ] | ||||
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas | ||||
Vidus: Žalia juosta ant priekinio stiklo; 2106 veidrodėlis; 2106 galinė palangė ir durų rankenos; 2103 abloškės; 2105 sėdynės; Rankų darbo spidometro skydelis su angliškais užrašais, lempučių simboliais ir kitokia lempučių forma; Panelės apdaila nudažyta auksine spalva; Chromuota peleninė; Dėkliukas prie bėgių rankenos; Bėgių rankena ir rankinio rankenos nuo 2106, chromuotos; Pioneer magas ir garsiakalbiai palangėje; Papildomas garsiakalbiukas po panele; Ilgų-trumpų šviesų jungiklis kojinis, nuo GAZ automobilių; Kalinių darbo bėgių rankena ir užrakinimo spaustukai; 2106 skydeliai nuo saulės ir visas viršutinis skydas; Mėlyni LED plafonai lėtai užgęstantys; Salono apšvietimas nuo seno namo tik 12V lemputė; Išlupta visa garso ir šilumos izoliacija nuo dugno, nes tik kaupią drėgmę, guminiai kilimai tiesiai ant metalo; Pagaminti guminiai kilimai ir gale po sėdyne, sėdynės lengvai išimamos vežant krovinius; Masės jungiklis (jau buvo); Sportinis vairas su savadarbiu signalo mygtuku.
|
Autorius: | Ledūklis [ 2020 Gru 13 Sek, 20:19 ] | ||||
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas | ||||
Po kapotu ir bagažinėje: Generatorius nuo japoniškos mašinos; Žvakių laidai skirti Opel (Made in USA); Elektrinis langų apiplovimas; Dujos; Bosas ir stiprintuvas.
|
Autorius: | kęstutis [ 2020 Gru 15 Ant, 22:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas |
O kas gi čia nudažė durų spyną............... Prikabintas failas:
|
Autorius: | Eisinas [ 2020 Gru 17 Ket, 10:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas |
Kiek teko važinėti su Žiguliais, tai jų vairai sunkiau sukiojasi ir už Moskvičių ir už Volgų vairus, o kaip sekasi tokį mažą vairiuką sukioti? |
Autorius: | tadas1991 [ 2020 Gru 17 Ket, 23:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas |
Dėl patikimumo klausimas, kiek toliausiai yra pavykę juo nuvažiuoti nuo gyvenamos vietos be rimtų gedimų, t.y. tokių, dėl kurių tenka nutraukti kelionę ilgiau, nei keliom valandom? Girdėjau, kad seniau žmonės nebijodami mindavo į Jugoslaviją ir dažniausiai sėkmingai grįždavo. Kokie silpniausi mazgai, jei nori išvažiuoti į tolimą kelionę ir kuo mažiau lįsti po kapotu? Ar kontaktinis degimas, karbiuratorius, membraninis kuro siurblys nekelia problemų? Kalbėjau su keliais perekupais, kurie pradėjo vežti mašinas vos kai atsidarė sienos. Sakė 93-95tais metais Olandijoj ar Vokietijoj matydavo parduodamų tom rinkom skirtų importuotų žigulių su 100-200kkm ridomis ir dar neremontuotais varikliais. Arba varikliai buvo geresni, nei vidaus rinkai, arba tiesiog kad vakaruose nepylė jiem Autolo ar kokio kito marmalo, triskart naudoto, perkošto per nailoninę kojinę ir supilto atgal. |
Autorius: | PASHKA31 [ 2020 Gru 18 Pen, 13:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas |
tadas1991 rašė: Kalbėjau su keliais perekupais, kurie pradėjo vežti mašinas vos kai atsidarė sienos. Sakė 93-95tais metais Olandijoj ar Vokietijoj matydavo parduodamų tom rinkom skirtų importuotų žigulių su 100-200kkm ridomis ir dar neremontuotais varikliais. Arba varikliai buvo geresni, nei vidaus rinkai, arba tiesiog kad vakaruose nepylė jiem Autolo ar kokio kito marmalo, triskart naudoto, perkošto per nailoninę kojinę ir supilto atgal. O žigulių odometrai nebuvo tik su dešimtimis tūkstančių? Kiek pamenu, pirmuko tai tikrai. |
Autorius: | m105 [ 2020 Gru 18 Pen, 21:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas |
Neseniai teko šnekėt su garažo kaimynu katras vis dar vežinėja su "šeštuku". Jo žigulukas šitais laikais jau būna lauki palei namus, ba savinykas jau ne jaunuolis ir iki garažo ait toloka. Pas jį spidometras jau ovaš persivertis per šimtą tūkastančių. Kai paklausiau kadu jis jį remontavo - atsakie kad niekadu. Modelis buvo eksportinis. Tiesa sakė pamainiau padangas ba senos ėmė sproginet no senatvės. Kap jis sakė "aš gyvenimi turiu vieną žmoną ir vieną mašiną - va tep". Taigi mislykit kap norit bet kai sakė vienas buvis bendradarbis "вешчь в руках дикоря - кусочек железа". |
Autorius: | Ledūklis [ 2020 Gru 18 Pen, 22:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas |
Spyna nusidažė matyt kai nukrito apklijavimas bedažant. Bet ji dėl to vistiek veikia. Vairas Žigulio sunkus, bet kai pripranti tai nieko. Važiuojant nieko, aikštelėse jei nepratus tai nesmagu. 100-200 tūkst. tai dar nėr daug žiguliui, čia vidutiniškai. O jei iki 100 tai dar laikom kad benveik naujas, mažai nuvažiavęs. Čia gi ne zapas koks kad kiekvieną žiemą išardyt ir kapitalinį daryt. Kai kuriuos metus nuvažiuodavau ir keliolika tūkst. per metus. Visais sezonais. Variklio vidaus neremontavau irgi niekada. Nu tik grandinės įtempėjas buvo subyrėjęs. Ką rekia perdaryt ir kas dažniausiai gedo, tai krovimo rėlės ir generatorius. Suvažinėjau ne vieną. Tai norint kad būt patikima reik dėt iš importinės mašinos. Ką mes ir padarėm. Dar nevykus vieta yra aušinimo/šildymo sistemos kranelis. Greit užpūva. Jei norint kur toliau važiuot tai patariu pasiimt komplektą žvakių, paskirstytojo dangtelį, generatoriaus dirželį ir zagluškių in pagrindinį stabdžių cilindruką insukt jei kuris stabdis prakiurtų. Ką dar... Žigulio knygą, saugikių, antifryzo, įrankių komplektą...Gal dar kondensatorių... Šiaip gedo labai mažai. Net neatsimenu kad būtų kada reikėję parvilkt. Gal tik kokį vieną kartą. Dažniausiai sutaisoma namie arba prieš technikinę. Ant kelio retai pagenda arba tas gedimas leidžia toliau važiuot ar būna greit pašalinamas. Ką teko taisyt: daugiausia tai, kas sudyla. Vieną kartą keista sankabos diskas, kardano kryžmės ir guma, galinis tiltas (ūžė jau nuo pirkimo). Vieną kartą valytas karbiuratorius. Keista kai kurios tarpinukės. Gal jei labai ilga kelionė tei reiktų insidėt atsargos bent pagreitinimo siurbliuko membraną. Stabdžiai kelis kartus tvarkyti dėl susidėvėjimo. Šarnyrai keisti kartą. Gal kas iš traukių antgalių, jau nepamenu. Visokių smulkių kaip lemputės, saugikliai, termostatas, kažkurios šlangos, valytuvai ir pan...kontaktai daug kartų valyti...duslintuvai kelis kart surūdijo... Dar ką reikia padaryt iš kart tai vietoj skriejiko varžos indėt dratą, nes ta varža gali bet kada sugest ir mašina nesikurs. Kuro siurblys sugenda tada kai ilgą laiką nevažinėjama. Kai dažnai naudojamas, viskas gerai. Viską sunku išvardint kur lįsta per tiek metų. Bet variklio kapitalinio nedarėm. Ir šiap laikau kad nieko baisiai rimto. O važinėjau negailėdamas, dažniausiai sportiniu rėžimu ir šiaip draskydamasis. Kelis kartus dalyvauta ir varžybose. Vežta 11 žmonių kelis kartus. Vežiota statybinės medžiagos ir daržovės iš laukų bei visoks laužas. Tai lyginant su užsienietiškom tai baisiai patvari mašina. Kėbulas tik silpnokas, rūdija, lengvai lankstosi, blogai kad sparnai privirinti. Kėbulą reiktų stiprint. Važiuoju visur be baimės, jei klausimas kiek nuo namų tai gal keli šimtai km. teko nuvažiuot, jei reiktų važiuotų ir daugiau, bet neprireikė. Būna kad pravažinėji labai daug ir dažnai be jokio gedimo. Kas dėl variklių tai labai ten nevienodai juos pavykdavo gamykloj surinkt, kiek teko girdėt. Vienas sukdavosi puikiai o kitas nenusisekęs, čia kaip loterija. Tai dėl to ir Žigulys Žiguliui nelygu. |
Autorius: | Ledūklis [ 2020 Gru 18 Pen, 23:31 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas | |||
Pora nuotraukų iš žiemos varžybų. Žigulys taspats.
|
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |