Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Paprastas ir patogus motociklas Minsk
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=29&t=77051
Puslapis 23

Autorius:  Ledūklis [ 2021 Gru 14 Ant, 23:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Variklio tvirtinimai pervirinti, stipresni, storesni. Siūlės ištisai ir iš vidaus ir išorės. Varžtai specialūs. Variklio blokai ir viduriai 3.112 modelio. Alkūninis, degimas, grupė - nauja. Galvutė ir dangčiai nuo M-104 modelio. Naujo clindro kraštai apipjauti ir apšlifuoti pagal seną galvutę. Tai suteikia naujam varikliui seną išvaizdą. Oro filtras seno tipo, kartinginis, darinėjamas. Patogu užvedant šaltą motociklą.

Prikabinti failai:
IMG_3611.JPG
IMG_3611.JPG [ 155.05 KiB | Peržiūrėta 4234 kartus(ų) ]
IMG_3631.JPG
IMG_3631.JPG [ 159.08 KiB | Peržiūrėta 4234 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2021 Gru 14 Ant, 23:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Kontrolinės lemputės rodo laisvą bėgį, pažibinčius ir ilgas šviesas.

Prikabinti failai:
IMG_3635.JPG
IMG_3635.JPG [ 127.05 KiB | Peržiūrėta 4237 kartus(ų) ]

Autorius:  Ledūklis [ 2021 Gru 14 Ant, 23:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Ir štai bendras vaizdas. Absoliučiai viskas perrinkta iki varžtuko. Džiaugiuosi, kad šiemet bent jau vieną iš pradėtų technikos darbų galima sakyt pavyko pabaigt. Kiek galėjau, sudalyvavau renginyje "Senas motociklas". Nuvažiavau šį sezoną deja dar nedaug, tik 35 km. Tikiuosi, dar daug su juo pavažinėsiu.

Prikabinti failai:
IMG_3605.JPG
IMG_3605.JPG [ 190.46 KiB | Peržiūrėta 4237 kartus(ų) ]
IMG_3488.JPG
IMG_3488.JPG [ 208.49 KiB | Peržiūrėta 4237 kartus(ų) ]
IMG_3629.JPG
IMG_3629.JPG [ 208.3 KiB | Peržiūrėta 4237 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2021 Gru 16 Ket, 9:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Biržuose, renginyje „Senas motociklas 2021“.

Prikabinti failai:
218730768_4504818222936319_4292727551404844313_n.jpg
218730768_4504818222936319_4292727551404844313_n.jpg [ 171.15 KiB | Peržiūrėta 4223 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2021 Gru 16 Ket, 20:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Gražus motociklas. Daug prie jo teko dirbti ir investuoti pinigų. Sveikinu užbaigus projektą :!:
Žiūrint projektą , užvaldė prisiminimai. 1986m. įšsilaikiau motociklo teises ir gavau dovanų naują ČZ350. Pavažinėjus metus nusprendžiau jį perdarinėti. Nes visi aplink buvo vienodi - pilka kasdienybė. O perdaryti buvo vienetiniai. Žodžiu laiptelis aukščiau.
Pjausčiau baką, keičiau jo formą, pjausčiau priekinį sparną, kėliau galą, ką tai dengiau chromu , nudažiau buvusias oranžines dalis su auto dažais baltai, pastačiau japoniško sport ižo karbiuratoriu. Baigus darbus jaučiau sau pasitenkinimą, na ir draugai gyrė atliktą darbą. Tuo metu buvo tokia mada.
Suprantama kad šis motociklas Jums brangus dvasiškai - nes tai Jūsų kūrinys. O kaip toks motociklas vertinamas šiais laikais parodose? Ar turi populiarumą tiuninguoti motociklai ?

Autorius:  Ledūklis [ 2021 Gru 18 Šeš, 0:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

kęstutis rašė:
Gražus motociklas. Daug prie jo teko dirbti ir investuoti pinigų. Sveikinu užbaigus projektą :!:
Žiūrint projektą , užvaldė prisiminimai. 1986m. įšsilaikiau motociklo teises ir gavau dovanų naują ČZ350. Pavažinėjus metus nusprendžiau jį perdarinėti. Nes visi aplink buvo vienodi - pilka kasdienybė. O perdaryti buvo vienetiniai. Žodžiu laiptelis aukščiau.
Pjausčiau baką, keičiau jo formą, pjausčiau priekinį sparną, kėliau galą, ką tai dengiau chromu , nudažiau buvusias oranžines dalis su auto dažais baltai, pastačiau japoniško sport ižo karbiuratoriu. Baigus darbus jaučiau sau pasitenkinimą, na ir draugai gyrė atliktą darbą. Tuo metu buvo tokia mada.
Suprantama kad šis motociklas Jums brangus dvasiškai - nes tai Jūsų kūrinys. O kaip toks motociklas vertinamas šiais laikais parodose? Ar turi populiarumą tiuninguoti motociklai ?


Ačiū už įvertinimą. Sudomino, gal turite savo ČZ nuotrauką?
Nu man ir buvo panaši mintis prieš kokia 10 metų, kada atvažiavau in renginį su restauruota JAWA-360 ir per gausybę motociklų daug kas nepastebėjo ar aš apskritai buvau, nes ten tokių Jawų buvo daug. Nu..kažkaip norėjosi nustebinti, patraukti dėmesį, tai ėmiau perdarinėti motociklus. Tiksliau, rinkti iš atskirų dalių kas patinka. Išvaizda, dizainas, spalvos visada buvo įdomiausia. Kita labai svarbi priežastis buvo motociklų patogumas. Pabandžiau tarybinius visus ir supratau, kas juose netenkina, ką reikia tobulint.
Dėl populiarumo ir vertinimo šiais laikais sunku vienareikšmiškai atsakyt. Šiaip bendrai paėmus, atsiradę daug abejingumo apskritai, kas liūdniausia. Matyt žmonės atbukę dėl daiktų ir informacijos pertekliaus. Jei seniau kas keldavo nuostabą ir susidomėjimą, dabar daug kas net akių nepakelia ir čia jau būna nesvarbu ar tas motociklas perdarytas ar ne.
Dar vienas aspektas, kaip perdaryta. Jei padaryta tvarkingai, ne "kirviu", tai daug kas net nesupras, ar perdaryta ar ne, nes nežino ar iš gamyklos taip ėjo.
Anksčiau žinoma labai rūpėjo "ką žmonės pasakys". Žinoma, visiem smagu kai pastebi ir įvertina teigiamai. Bet pagrindinis dalykas dėl ko viską turime daryti, tai dėl savęs. Labai įdomu kažką mintyse sugalvoti unikalaus ir paversti tikrove. Tai kūryba, saviraiška, kantrybės ugdymas. O žmonės vertina įvairiai.
Ne vieną esu darbą panašų pradėjęs, kai kas ir labai užsitęsia, ar nebetenka tokios reikšmės, tad pabaigt iki galo būna toks savotiškas pliusas, sau. Ir jei manau, kad verta tuo pasidalinti, parodau, kad kažkam tai galėtų sukelti teigiamų minčių.

Autorius:  kęstutis [ 2021 Gru 18 Šeš, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Gaila, bet nuotraukų neturiu. 1987metais buvo bendravimas gyvai. Fotografuoti nebuvo mada, nes nebuvo nei kompiuterių, nei interneto ar išmanių telefonų. Fotoaparatai turėjo ryškinamas juosteles 12;24;36 kadrų ir nepigiai kainuodavo. Žinoma galėjau atlikti foto sesiją, bet matomai ne tas rūpėjo :geda2: .
Dėl motociklų patogumo, tai reikia importinio ir visa dinamika pasikeičia iš esmės. Turiu Honda VT750 1985m. 6pavaros, skysčiu aušinamas, priekiniai diskiniai stabdžiai. Sankaba ir priekinis stabdis hidrauliniai. Stabdymas vyksta pagrinde su priekiniu ratu, nes priekinė šakė stovi kitu kampu nei pas sovietinius. Na ir patikimumas geresnis.
Malonu bendrauti su bendraminčiais. Parašykite plačiau apie savo motociklo variklį. Kodėl pasirinktas senesnis variklis kaip suprantu 3 pavarų? naujesnis manau būtų galingesnis, gal ir ekonomiškesnis?

Autorius:  Ledūklis [ 2021 Gru 20 Pir, 22:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Dėl nuotraukų, tai taip, suprantu. Iki šiol fotografuoju su juostiniu. Kurį laiką nenaudojau, bet pamačiau, kad su skaitmeniniu prisikaupia daug bereikalingų nuotraukų, nes kai nėr juostelės fotografuojama bile kas, nėra atsakomybės. O kai reikia atrinkt ką gražaus iš to, tai papildomas darbas. Su juostele paprasčiau. 36 kadrai, iškart albuman ir viskas. Skaitmeną dabar naudoju pagrinde internetui ar kai ką smulkiai ir detaliai fotografuot reikia.
Dėl užsienietiškų motociklų taip, ten visai kas kita. Pusseserė turi Suzuki GN125, tarsi būtų Minsk analogas. Tikrai geras visom prasmėm. Bet aš dabar daug nevažiuoju, o prie tarybinių pripratęs. Jei kur važiuoju rimčiau, toliau, tai mašina. O motociklas man kaip meditacija: lėtai kur kaime ar kelukais pavažinėt kai geras oras, susiliet su gamta, praeitim, prisiminimais. Užtai ir renkuosi seną.
Dėl variklio, tai ne visai taip supratote. 3 bėgių variklis buvo tik pirmoje nuotraukoje, senam kūne. Dabar yra indėtas absoliučiai naujai perrinktas 4 bėgių naujesnio Minsk variklis. Blokai yra 1988 metų. Nauji SKF guoliai, naujos tarpinės, naujas senų laikų alkūninis su adatiniu guoliuku. Naujas 12V elektroninis degimas. Variklio išvaizda apgaulinga, kadangi uždėjau seno modelio apvalius dangčius. Cilindras ir stūmoklis parvežtas iš Gardino, šiuolaikinės gamybos, absoliučiai naujas. Cilindras buvo kvadratinis, bet aš nupjoviau ir apšlifavau jo briaunas pagal seną, kad tiktų prie motociklo stiliaus. Uždėta ir senos laidos galvutė su dekompresorium dėl patogumo, senas karbiuratorius, kadangi jis paprastesnis ir patvaresnis. Pats variklis pasirinktas naujesnis 4 bėgių, kadangi turi laisvo bėgio indikatorių, soresnes cilindro špilkas, jam gauti lengviau dalių ir kad atsidaro pavarų dėžė per atskiirą dangtelį - nereikia skelt. Tai kaip matot yra surinktas unikalus variklis, kuris viduje yra naujos laidos, bet turi apgaulingą senovinę išvaizdą. Radau kelias nuotraukas visgi iš variklio rinkimo.

Prikabinti failai:
IMG_3483.JPG
IMG_3483.JPG [ 118.41 KiB | Peržiūrėta 4131 kartus(ų) ]
IMG_3482.JPG
IMG_3482.JPG [ 142.62 KiB | Peržiūrėta 4131 kartus(ų) ]
IMG_3481.JPG
IMG_3481.JPG [ 135.52 KiB | Peržiūrėta 4131 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2021 Gru 29 Tre, 23:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Nežinojau, kad ant naujojo variklio tinka seni dangčiai, :? Puikiai atrodo.
Ant daiktadiežių man nematyti Minsk šrifto užrašai. Spec. užsakymas, ar nuo kokio naujoko?
Žiūrėjau filmuką Senas motociklas 21. Mėlynas moto puikiai išsiskiria iš raudonos minios :geras:

Autorius:  augism [ 2022 Sau 03 Pir, 17:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprastas ir patogus motociklas Minsk

Geras filmas apie Minsk motociklo kūrimą. Tiems, kurie moka rusiškai, patiks du kartus labiau. Dovydai ... - kaip nors ;)

https://youtu.be/GFMf8UF--AE

Puslapis 23 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/