Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

ZAZ 968 remontas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai, TVR, Moderatoriai

Traktor
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
Miestas: Kaunas

ZAZ 968 remontas

Standartinė Traktor »

Sveiki,
jau ilgai ruosiausi sitam darbui ir pagaliau pradejau daryt kazka apciuopiamo :-) . Zinau kad darbu eigoje kils daug klausimu, todel ir kuriu nauja tema. Automobilis ZAZ 968M oficialiai dar nepapuola y oldtimerio apibrezima :( (truksta 5 metu), bet nera ir jaunuolis :D .

Trumpai apie planuojamus darbus:
1) 1.3 kadeto variklis + ZAZ pavaru deze
2) visi diskiniai stabdziai ir pagrindinis cilindras su vakuuminiu stiprintuvu
3) sutvarkyta pakaba
4) viso kebulo remontas, antikorozija, dazymas ir pan. (vengiant dideliu isores pakeitimu ale spoileriai, neonai ir pan)
5) minimalus salono pakeitimas, naujos sedynes, nauji apmusalai...

Kadangi sitas uzsiemimas yra tik savaitgaliu praleidimo budas, tai darbai uztruks ilgai, bet pats procesas teikia malonuma :roll:

Kelios nuotrauku del bendro vaizdo:
Prikabinti failai
kadokas.jpg
kadokas.jpg (40.79 KiB) Peržiūrėta 3501 karus(ų)
Isdarzines4.jpg
Isdarzines4.jpg (44.98 KiB) Peržiūrėta 3501 karus(ų)
Klausuciuos2.jpg
Klausuciuos2.jpg (60.53 KiB) Peržiūrėta 3501 karus(ų)
Traktor
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
Miestas: Kaunas

Standartinė Traktor »

Darbai po truputy juda. Isimti kadeto ir zaz varikliai.
Iskart kyla klausimas kaip suderint zaz deze ir opel varikly. Aisku bus daromas perejimo flansas (plokste), kad prisukt deze prie variklio, bet kaip suderint sankabos mechanizma? Svarstau du variantus:
1) imt zazo sankabos disko centrine yvore su slicais ir perkniedyt ja ant opelio disko, kad jis uzsimautu ant zazo dezes pirminio veleno.
2) imt zaz ir opel deziu pirminius velenus, vezt pas tekintojus ir prasyt kad ant stakliu privirintu prie zaz pirminio velenelio opelio velenelio daly su slicais, kur vaiksto sankabos diskas. (ydomu kaip tokio virinimo tvirtumas, bet pazystamas sake kad jei geras meistras virins, tai laikys kaip orginalus ir tekinimo staklese virinant galima tiksliai suvirint asis, kad neissibalansuotu). :mastau:

Linkstu prie antro varianto, nes tada nereiks opelinio variklio alkuniniam velene perdaryt yvores (ar guolio tiksliai nežinau dar) kad tiktu zazo dezes velenas ir sankabos disko nereiks darkyt, kas manau patikimumo neduotu... O su isminamojo guoliuko mechanizmu vienu ar kitu atveju reiks kazka burt.
Gal kas kokiu minciu turit? :roll:
Prikabinti failai
variklis2.jpg
variklis2.jpg (48.28 KiB) Peržiūrėta 3499 karus(ų)
variklis1.jpg
variklis1.jpg (49.03 KiB) Peržiūrėta 3499 karus(ų)
Vartotojo avataras
.mendoza.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Standartinė .mendoza. »

O ar ne geriau butu "implantuot" ne tik opelio varikli, bet ir greiciu deze? Manau butu geriau, nes zaz deze nera apskaiciuota opel variklio parametrams...
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
Traktor
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
Miestas: Kaunas

Standartinė Traktor »

.mendoza. rašė:O ar ne geriau butu "implantuot" ne tik opelio varikli, bet ir greiciu deze? Manau butu geriau, nes zaz deze nera apskaiciuota opel variklio parametrams...

Tokiu atveju tektu arba det varikly vietoj galines sedynes y salona, arba butu keturios pavaros atgal ir tik viena y prieky :lol: ZAZ deze bagiuose laiko ir 100 ir 150 AG, tik pusasiai truksta, bet manojo kadeto varganus 60 AG tikrai laikys.
Kitas variantas Hondos variklis (visu Hondu varikliai sukasi y kita puse nei likusiu masinu) ir kokios nors kitos masinos deze, bet... Y priesinga puse galima sukti tik tas dezes kur nera reduktoriaus (tokios buna masinose, kur variklis stovi skersai kebulo, kad ir to pacio kadeto), o jei yra reduktorius su hipoidiniais (nežinau kaip lietuviskai vadinasi nestatus dantraciai) dantim, tai sukant jy y kita puse, prasteja tepimas tarp dantu, dantraciai vienas kita pradeda stumt, atsiranda reduktoriaus uzimas kaip vaziuojant atbuline pavara ir sutrumpeja dezes resursai.
Visa sita teorija as suzinojau Ukrainos ZAZ forume. Butu ydomu jei kas is musu forumieciu pakomentuotu tokia situacija :roll:
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Standartinė Vaidotas73 »

Reikejo Volkswagen-o Transporter varikli 2.0L su greiciu deze. Ten opozitas kaip Zaz ir deze i prieki. Tai butu pats paprasciausias variantas tamstai. Suvargsi su tuo Opelio variklio pritaikymu, o rezultatu patenkintas nebusi.
Paskutinį kartą redagavo Vaidotas73 28 Kov 2007, 00:51, redaguota 1 kartą(us).
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Vartotojo avataras
jonny
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 623
Užsiregistravo: 17 Spa 2004, 15:22
Miestas: Vilnius

Standartinė jonny »

..jo jo dek vietoj galines sedynes-bus kaip rimtuose sportiniuose automobiliuose kaip Lamborghini, Ferrari ir pan :galvoti:
Traktor
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
Miestas: Kaunas

Standartinė Traktor »

Vaidotas73 rašė:Reikejo Volkswagen-o Transporter varikli 2.0L su greiciu deze. Ten opozitas kaip Zaz ir deze i prieki. Tai butu pats paprasciausias variantas tamstai. Suvargsi su tuo Opelio variklio pritaikymu, o rezultatu patenkintas nebusi.

Tai kad to VW vien deze kogero tokio dydzio kaip kadeto variklis :shock: .
Kadangi stengiuos daryt viska ystatymu leidziamose ribose, tai galiu det max 1440 kubaturos ir max 52 AG varikly, ir negalima keist laikanciuju kebulo konstrukciju, ka tektu daryt norint ybrukt platu opozitiny varikly ar deti jy vietoj galines sedynes.
P.S. ZAZ varikliai ne opozitiniai o V4.
Nenoriu pasirodyt nemandagus, bet gal geriau susilaikykim nuo visokiu betiksliu komentaru :wink:
Vartotojo avataras
Juoda_Meska
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 144
Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
Miestas: Vilnius/Druskininkai

Standartinė Juoda_Meska »

Traktor rašė:
.mendoza. rašė:O ar ne geriau butu "implantuot" ne tik opelio varikli, bet ir greiciu deze? Manau butu geriau, nes zaz deze nera apskaiciuota opel variklio parametrams...

ZAZ deze bagiuose laiko ir 100 ir 150 AG, tik pusasiai truksta, bet manojo kadeto varganus 60 AG tikrai laikys.



Zaz dėžės eina ne tik bagiuose bet ir Estoniose (formulese), bet tai nera tokia dėžė kaip stovi zaz. Formulėj stovi zaz tik reduktorius ir dėžės korpusas, o viduriai stipriai perdaryti. Ten jau yra 5 begiai, be sinchronizatoriu ir krumpliai tiesiais dantim liaudiškai sakant "kulačkova", del to ji ir atlaiko 150 AG nors ir tai jas tekdavo perrinkinėt po kiekvienu lenktynių jei atlaikydavo lenktynes :D , o standartinė zaz dėžė tikrai tokių galingumų neatlaikis, bijau kad ir to pačio opelio variklio užteks jai sumalt.
Chevrolet Camaro 1979m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Standartinė Vaidotas73 »

Traktor rašė:
Vaidotas73 rašė:Reikejo Volkswagen-o Transporter varikli 2.0L su greiciu deze. Ten opozitas kaip Zaz ir deze i prieki. Tai butu pats paprasciausias variantas tamstai. Suvargsi su tuo Opelio variklio pritaikymu, o rezultatu patenkintas nebusi.

Tai kad to VW vien deze kogero tokio dydzio kaip kadeto variklis :shock: .
Kadangi stengiuos daryt viska ystatymu leidziamose ribose, tai galiu det max 1440 kubaturos ir max 52 AG varikly, ir negalima keist laikanciuju kebulo konstrukciju, ka tektu daryt norint ybrukt platu opozitiny varikly ar deti jy vietoj galines sedynes.
P.S. ZAZ varikliai ne opozitiniai o V4.
Nenoriu pasirodyt nemandagus, bet gal geriau susilaikykim nuo visokiu betiksliu komentaru :wink:


Tamsta matau nemates VW opozito. Ir tamstos "kogero" tai pasako. Beje, gali rinktis 1.6 L VW varikli. Pridetoj foto matos, kad gabaritai netokie jau dideli kaip gali pasirodyt. Opozitas yra labai kompaktiskas ir plokscias, svorio centras zemiau, vadinas stabiliau.
Prikabinti failai
trike1.6.JPG
trike1.6.JPG (63.31 KiB) Peržiūrėta 3381 karus(ų)
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė kitoks »

Vaidotas73 rašė:
Tamsta matau nemates VW opozito. Ir tamstos "kogero" tai pasako. Beje, gali rinktis 1.6 L VW varikli. Pridetoj foto matos, kad gabaritai netokie jau dideli kaip gali pasirodyt. Opozitas yra labai kompaktiskas ir plokscias, svorio centras zemiau, vadinas stabiliau.


tamstos, gi mano kvaila galva sako, kad kazkaip ne is tos puses diskutuojate... na, issimatuokite gi tuos variklius, zaz variklio skyriu, apsilankykite senu automobiliu savartyne, pamatuokite ten esancius variklius su dezemis, apsvarstykite galimybe juos tinkamai sutalpinti i perdaroma masina, pagalvokite apie elektronines valdymo sistemas (ivairios reles, ipurskimo valdymo blokai, jeigu tokie reikalingi), pavaru perjungimo traukes, sankabos bei akseperatoriaus valdyma ir t.t... paskutineje temos nuotraukoje tikrai nesimato, kokio dydzio ten sumontuotas agregatas ir spresti, ar siulomas variklis tiks i zaz'a, nekeiciant kebulo konstrukcijos, tikrai negalima.
Skelbti atsakymą