Puslapis 12

lenku skyriaus CAAR klubo renginys

Parašytas: 13 Geg 2004, 11:07
viktoras
9 lipca – piątek – przyjmowanie uczestników Warszawa
10 lipca – sobota – start rajdu etap Warszawa Białystok
11 lipca – niedziela – Etap Białystok – Kowno Balstoge-kaunas
12 lipca – poniedziałek – Etap Kowno – Kłajpeda Kaunas-klaipeda
13 lipca wtorek – Kłajpeda zwiedzanie Klaipedos aplankymas
14 lipca – środa – Kłajpeda – Ryga
15 lipca - czwartek - Ryga i okolice – zwiedzanie
16 lipca – piątek – Ryga i okolice – zwiedzanie
17 lipca – sobota – Ryga – Wilno
18 lipca – niedziela – Wilno zwiedzanie
19 lipca – poniedziałek – Wilno zwiedzanie
20 lipca – wtorek – Wilno - Druskienniki – Białystok
21 lipca - środa – Białystok – Warszawa
22 lipca – rano rozwiązanie rajdu, pożegnanie uczestników.

Noclegi:
9 lipca – Warszawa
10 lipca – Białystok
11 lipca – Kowno
12 lipca – Kłajpeda
13 lipca – Kłajpeda
14 lipca – Ryga
15 lipca – Ryga
16 lipca – Ryga
17 lipca – Wilno
18 lipca – Wilno
19 lipca – Wilno
20 lipca - Białystok
21 lipca - Warszawa

lipiec - liepa
noclegi-nakvynes

taigi praktiskai Lietuvos puseje galima bus prisijungti liepos 11d. ir toliau dalyvauti arba visame ralyje, arba kazkokiam etape.

Be abejones turite pranesti, kas, kada ir kokiam etape dalyvaus - persiusiu info organizatoriams.

CAAR - tarptautinis klubas, turi daugeli padaliniu visoje Europoje. Siame ralyje dalyvaus 25 ekipazai is Lenkijos, 25 is visos Europos (na ir + aisku kiek musu prisijungs)

Parašytas: 11 Lie 2004, 21:46
Kipshas
Nuotraukos iš šio renginio dalyvių sustojimo Rumšiškėse.

P.S. Pirmadienį 10-12 val Kaune automobiliai bus išrikiuoti Rotušės aikštėje.

Parašytas: 11 Lie 2004, 21:48
Kipshas
dar:

Parašytas: 12 Lie 2004, 13:06
Kipshas
Trumpa tikslesnė programa:

12 liepos
19.00-20.00 Juozo aludė, nakvynė ten pat arba Palangoje

13 liepos
9.00 išvykimas į Klaipėdą
10.00 - 16.00 sustojimas aikštėje tarp Danės gt. ir Naujojo sodo gt.
Aplankymas Jūrų muziejaus, grįžimas ekipažų į nakvynės vietą atskirai.

14 liepos
9.00 išvykimas į Rygą.

17 liepos
12.30 Biržai, aplankymas Radvilų dvaro.
Po to vykstama per Kupiškį, Anykščius, Molėtus į Vilnių.
19.00 atvykimas į Vilnių, Sodų gt. viešbutis "Panorama".

18 liepos
10.00 mašinų pastatymas senamiestyje, laisvas laikas
16.30 viešbutis
Kažkada dar susitikimas su Vilniaus meru. (gal 19 dieną)

20 liepos
9.00 išvykimas iš Vilniaus
12.00 - 14.00 Alytus, stovėjimas prie turgaus ar Turgaus aikštėje.

(atleiskit jei bus netikslumų - persirašiau ir verčiau iš lenkų kalba esančios programėlės)

Parašytas: 15 Lie 2004, 10:32
Tomas
Ir aš kelias foto įdėsiu kas dar nematė

Parašytas: 17 Lie 2004, 18:49
gazas69
Nu va ralis pralekė ir pro Biržųs. Sulaukėme 24 automobilių, kiti užstrigo prie sienos, vabalas pasiklydo. Palei programą pirma jie turėjo aplankyti Biržų alaus daryklą. Bet 12:00 jie atvažiavo prie Biržų pilies, nevisi iškart bet po truputi daugėjo. Pastovėje prie pilies pajudėjome i eskurcija ir degustaciją Biržų aluje, viskas buvo pasakojoma rūsų kalba veliau verčiama į lenkų ir vokiečių kalbas. Svečiai susidomėje klausėsi ir gurkšnojo biržietišką alų, pamokyti Biržų alaus direktoriaus vienas kitam sakydami " Į sveikatą ! ", ikaušę kaip ir dera Biržuose pajudejome i visų Biržų aludarių šventę, ten sulaukėme vel nemažo demesio, pastovėje vienas po kito su tam tikrais laiko tarpais svečiai skirtėsi ir važiavo tolimesniu maršrutu į Kupiškį. Gero grįžimo namo beliaka palinkėti.

Foto reportažą įdėsiu kitą dieną, o dabar lekiu siausti i Alaus šventę :)

Parašytas: 19 Lie 2004, 09:46
gazas69
Na va ir nuotraukėlės:

Parašytas: 19 Lie 2004, 09:58
gazas69
ir dar:

Parašytas: 21 Lie 2004, 15:43
viktoras
Taigi, ralis pasibaige ir atejo, matyt, laikas aprasyti, koks jis buvo, apie geras ir nelabai geras jo puses. Kadangi renginukas netrumpas buvo, tai rasysiu dalimis
Part 1 Lazdijai-Rumsiskes-Kaunas.
Bet is pradziu gal pora zodziu apie CAAR organizacija. Cia yra tarptautine organizacija, kurios padaliniai yra daugumoje valstybiu. Pagrindinis veiklos tikslas – oldtimeriu judejimo populiarizavimas. Budas – turistines keliones su senovinem masinom. Jokio koordinuojancio centro nera, tiesiog kiekvienoje valstybeje rengiami savo renginiai ir informuojami CAAR skyriai kitose valstybese. Toliau – kas kam patinka – tas ta ir renkasi. Simet lenku CAAR skyrius organizavo kelione per Lietuva ir Latvija, prie kurios surizikavau prisijungti ir as :). Aprac lenku vaziavo danai, olandai ir vokieciai.
Taigi reikia pasakyti, kad is pat pradziu organizavimas strigo ir organizatoriams ziauriai nesiseke. Varsuvoje yra kazkoks Lietuvos turizmo biuras, kuris buvo paprasytas organizuoti kelione ir po triju menesiu vilkinimo pasake, kad nesugebes organizuoti kelione 80 zmoniu ir 35 masinom. Tada atsirado kazkokia abejotinos reputacijos firma is Vilniaus, kuri pazadejo viska organizuoti. Laikas spaude ir organizatoriams nieko kito nebeliko kaip susideti su ta firma. Apie ta „organizavima” siek tiek veliau.
Kaip ir buvo skelbta, 12 diena Dzūkijos klubo atstovai (prezidentas ir as) nuskubejome su didziule klubo veliava prie sienos. Uz keliu minuciu pasirode oldtimeriu kolona is Lenkijos puses. Susitikimas buvo nuostabus ir nuosirdus – bendros nuotraukos, dovanos, pokalbiai ir ...visi nuskubejome i Rumsiskes. Kelyje prisijunge dar keletas Dzukijos klubo atstovu, trumpai sustojome Simne ir Prienuose. Reikia pasakyti, kad CAARieciai ruosiasi raliams gana kruopsciai, yra sudaroma visos trasos legenda, su pazymetais posukiais, numatomu atvykimo laiku, idomesniais objektais ir pan. Iki Rumsiskiu davaziavome be nuotykiu. O Rumsiskese prasidejo nesusipratimai: is karto atvare i viena aikstele, paskui liepe vaziuoti i kita. Turejo buti kazkokia ekskursija dalyviams, kurios nebuvo, paskui nuejo vokietukai su olandais i tualeta, kuri pries nosi jiems uzdare aiskindami, kad jis priklauso ne tam UABui kurio kavineje jie pietavo. Kadangi tie uzsienieciai zmones kulturingi, tai, skirtingai negu mes, negalejo sau leisti nueiti i miskeli. Toliau dar idomiau, nes reikejo sumoketi uz “ekskursija” ir ivaziavima i teritorija. “Tautiniai” biznesmenai nusprende nulupti pinigeli is “turtingu” vakarieciu ir kazkodel pareikalavo dvigubai didesniu kainu negu nurodyta kainininke. Santykiu aiskinimas uztruko pusvalandi ir nekokios nuotaikos isvaziavome i Kauna, kur, kaip uztikrino “organizatoriai” is Vilniaus mus lauks vidutines klases viesbutis su saugoma aisktele. Tas “vidutines klases viesbutis vadinosi “Sportas” ir kaunieciai tur but isivaizduoja, kas cia per “vidutine” klase. Vienu zodziu sokiruoti buvome visi, net as – ne negalvojau, kad tokie “komunizmo” reliktai dar like Lietuvoje. Galu gale apsigyvenimas viesbutyje pasibaige tuo, kad pavarge ir nekokios nuotaikos nusileidome i kavine, kur pasedejome kokia valandele, atejo panele ir pasake, kad viskas uzdaroma. Na uzsienieciai buvo apstulbe, nes sedejo grupele 70 zmoniu, leido gana tvarkingai pinigelius ir pagal visus verslo desnius kavine turetu dirbti tiek, kiek sedes klientai. Bet tai panelei, kuri greiciausia uzdirba minimuma, galiojo kitas desnis – kuo maziau klientu, tuo maziau darbo, o atlyginimas toks pat. Na ir pabaigai… uzsisakem pusrycius, uz kuriuos mums uzgedojo 5.50Lt. I sita kaina iejo… du permatomi gabaliukai mesos, du permatomi gabaliukai surio, du gabaliukai duonos ir puodelis kavos (no comments, gal Kaunas tapo brangiausiu pasaulio miestu?, nors logika matyt kita – jei jau koks durnius atvaziavo I musu kaima, tai reikia bent uzdirbti tvarkingai). Na, toliau tai aciu Stanislovui, kuris atvaziavo su savo Mersiuku ir organizavo miesto rotuses aiksteje paroda, kur isrikiavome savo masinytes ir nuejome pasizvalgyti po miesta. Per ta laika aplanke mus Kipshas, padare operatyvu reportaza ir diiidelis aciu Egiui, kuris parupino mano Volgai 80 benzo :). Aisku, vel gi labia keista, kad aiksteje aprac Stanislovo Merso nei vieno Kauniecio nei viena masina nepasirode :(.
Po 2-3 val. Isredejome is Kauno senu Jurbarko keliu i Klaipeda. As prisiklijavau prie vokisku dvieju cilindru DKW ir ramiai sau ridejome su greiciu 80 km/h apziurinedami apylinkes iki Klaipedos. Jo, tarp kitko su triju cilindru DKW jau buvo sunkoka konkuruoti, nes jie be problemu vaziavo 110-120km/h.
End of part 1 :)

Parašytas: 21 Lie 2004, 18:02
viktoras
Part 2
Kaunas - Klaipeda
Jurbarko keliukas is tikruju labai grazus, palei Nemuna, senos pilys ir dvarai, grazi gamta. Kokius 20 kilu uz Jurbarko sustojame kazkokioje kaimo sodyboje papietauti. I rengini subega paziureti visi kaimeciai. Sodybos seimininke negali atsidziaugti – tokio kiekio sveciu dar nebuvo maciusi jos sodyba. Sveciu aptarnavimui idarbinti visi kaimo gyventojai, net kazkokie vietiniai bomzai eisma reguliavo :). Seimininkes garbei reikia pasakyti, kad susitvarke sauniai, pamaitino greitai ir labia skaniai ir dar niekaip nenorejo paleisti, vis siule i pirti nueiti. Bet laikas buvo keliauti… Arciau vakaro iridejome i Klaipedos krasta, arba kaip vokieciai vadina Memel land. Susitikimo taskas – alaus darykla “Pas Juoza”. Dar rengiant rali buvo susitarta, kad darykla mus sponsoruoja, taigi vienintelis sponsorius is Lietuvos puses buvo itrauktas i ralio sponsoriu sarasa ir figuravo ant visu lipduku, plakatu ir pan. Aiskteleje prie tos aludes buvo mums atitverta vieta, keturi apsaugininkai, dalyvius pasitinka pats seimininkas Juozas. Viena po kitos ireda i aikstele masinos – viskas super! Atsipalaidojam, isgeriam alaus, pabendraujame... laikas miegui. Kadangi Pas Juoza yra nedidelis viesbutukas, tai pagrindine dalis vaziuoja nakvoti i Palanga... ir vel tas pats nemalonumas... viesbutis „Sporto” lygio... sveciam nuotaika pagenda :(. As, kaip nujausdamas kazka negero nusprendziau su seima vaziuoti i Sventaja.
Antroji diena Memel lande – susirenkam is ryto pas Juoza ir ruosiames i Klaipeda, kur numatoma paroda, delfinariumo lankymas, ekskursija po miesta. Vaziuoju is Sventosios... iki Juozo kokie 6 km… girdziu bam-bam… kazkokie nesveiki garsai is po kapoto…. Sustoju... „atvaziavom” :(... „krylciatke” nukrito nuo veleno ir rezesi i radiatoriu... radiatoriuje skyle ir isbego vanduo. Nuimu dirzeli ir trumpom „perebezkem”, isjungdamas varikli bandau dasigaut iki Juozo. Beliko viena viltis – SERGEJUS :)...
to be continued :)