Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
pavel1332 rašė:Gal papasakokit apie dvigubo gruntavimo buda, sudomino kazkaip , bet manau jei naudojant du nelabai storus purskiamo spakliaus sluoksnius, tai manau nieko nenutiks baisaus. Pagal mane tai geriausiais budas idealiai dalygint dideli plota, toki kaip stoga, kad nebutu veliau bangu. Del kontrolinio dazymo tai manau reikes bandyt, nes irgi apie tai galvoju
Dvigubo gruntavimo tikslas toks pat kaip ir purškiamo špakliaus. Aš jį atlieku šitaip: nušpakliavus detalę (ar iškart visą mašiną) nupučiu 1 epoksidinio grunto sluoksniu, palaukus 20-25 minutes pučiu dar 3 sluoksnius akrilinio grunto. Priklausomai nuo metų laiko laikau nuo savaites iki mėnesio iki kol padžiūna ir sukrenta diduma grunto. Tada su oriniu oblium sausai viska šveičiu su 180 ir susmulkinus 320 pergruntuoju dar 3 sluoksnius akrilinio grunto. Vėl pralaukęs pora savaičių vėl trinu su oblium ir susmulkiniu vandeniu. Aišku suradus špakliavimo broką pataisau tarp sluoksnių. Šitaip daromos mašinos tiek garsiose firmose Lietuvoje ir už atlanto. Tikrai patikimas ir išbandytas būdas. O kontrolinis dažymas daugiu yra būtinybė nei apsvaratomas ėjimas siekiant tobulybės. Tikiuosi padėsiu ar bent jau duoaiu peno mintims.
Aciu! Bet kai akrilinis gruntas ilgai pastovi is sukieteja kaip akmuo ir ji jau labai sunku slifuot. Manau tai yra minusas, o prasadu po tokiu tarpu tai tikrai jau neliks
Priklauso dar nuo grunto. Kiti tikrai suakmenėja pastovėja. O aš dėl to ir pradedu šveisti sausai ir su p180 oriniu obliumi. Aišku poto reikia labiai gerai susismulkinti. Nėra už ką, tikiuosi kažkuom padėjau.
Darbai su zapuku pajudejo toliau per ta laika nuemiau viziuokle, dabaigiau spakliuot kapota, bagazine, ir visa sona kaires puses. Pradejau valyt dugna su bulgarke, aavaitgali planuoju jau apverst zapa ant nespakliuoto sono-nusmeliuot ir nugruntuot dugna. Idedu pora nuotrauku, taip pat padariau stova zapui, labai patogus daiktas
Naujas pacientas paguldytas ant stalo, reik kazkaip ieskot gyvybes zenklu, tai yra pora klausimu: 1. Kaip geriausia gaivint varykli? pamatuot kompresija, jei ok bandyt kurt? 2. Ar is karto ardyt galvas ir ziuret stumokliu laisvuma, nagaro lygi, pirztu klybejima? 3. kaip patikrint deze nededant varyklio i zapa? 4. kaip ivertint sankabos gyvybes lygi? Nes tikrai manau kad tarpynes, ir gumytes visas vienareiksmiskai reikes keist
Dabar neturiu jokio katalogo po ranka, tačiau, kiek pamenu, kataloge prie detalės Nr. yra raidė kuri reiškia padengimą. Pasižiūrėk katalogo pradžioje būna paaiškinimas, kaip juo naudotis, ką, kokie simboliai reiškia.
Domina-ieškau-perku Motociklai ir jų dalys iki 1945 Sportinė technika-automobiliai, motociklai Ir viskas, kas su tuo siejasi 86988919vienas