Labas.
K750H motociklo remonto istorija. Motociklas buvo nuosekliai tvarkomas-smeliuojamas,gruntuojamas,dazomas, lakuojamas-kai kurios detales nikeliuojamos ir cinkuojamos. Visos virinimo siules buvo isimtos ir pervirintos is naujo-giluminiu virinimu,-po to viskas buvo uzglaistoma. Lopselio siules taip pat buvo naikinamos! Siaip viskas buvo daroma nuo A iki Z-viskas kas buvo reikalinga kad motociklas atrodytu daugiau nei Tarybinis grubus gaminys.Belieka jums spresti kas is visa to gavosi?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas K-750H istorija.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 381
- Užsiregistravo: 28 Rgp 2013, 22:13
- Miestas: Joniškio raj.Žagarė
K-750H istorija.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 381
- Užsiregistravo: 28 Rgp 2013, 22:13
- Miestas: Joniškio raj.Žagarė
Re: K-750H istorija.
Daugiau foto.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 381
- Užsiregistravo: 28 Rgp 2013, 22:13
- Miestas: Joniškio raj.Žagarė
Re: K-750H istorija.
.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 381
- Užsiregistravo: 28 Rgp 2013, 22:13
- Miestas: Joniškio raj.Žagarė
Re: K-750H istorija.
.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 381
- Užsiregistravo: 28 Rgp 2013, 22:13
- Miestas: Joniškio raj.Žagarė
Re: K-750H istorija.
.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: K-750H istorija.
Kiek suprantu tai ne k 750H, bet k 750 .
Speju, kad pagamintas iki 1960, tad lopsio reik m 72 tipo.
Kaip su spidometru ir faros gaubtu? Kiek eina iziureti naujasnes laidos stovi
Kas liecia viso kito, tai i akis krenta: ratlankiu isdazymas, remo juosteles, kiek zemokai ispiestos sparnu juosteles ir lopsio groteles, kiek zinau turetu buti kilimelis, o visa kita ok
Istremtas i uzsieni?
Speju, kad pagamintas iki 1960, tad lopsio reik m 72 tipo.
Kaip su spidometru ir faros gaubtu? Kiek eina iziureti naujasnes laidos stovi
Kas liecia viso kito, tai i akis krenta: ratlankiu isdazymas, remo juosteles, kiek zemokai ispiestos sparnu juosteles ir lopsio groteles, kiek zinau turetu buti kilimelis, o visa kita ok
Istremtas i uzsieni?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: K-750H istorija.
Dar galvutes, greiciu deze ir variklio blokas ne jo...
Tad jau iki Z raides nedatrauks...
Tad jau iki Z raides nedatrauks...
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 381
- Užsiregistravo: 28 Rgp 2013, 22:13
- Miestas: Joniškio raj.Žagarė
Re: K-750H istorija.
Vikas rašė:Dar galvutes, greiciu deze ir variklio blokas ne jo...
Tad jau iki Z raides nedatrauks...
Darbas atliktas nuo A iki Z, nekalbejau apie originaluma-toks buvo uzsakymas!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012, 18:02
Re: K-750H istorija.
Puikus darbas Labai grazus motociklas! Geriau toks tegul vazineja ir lieka issaugotas, nei numestas kokiam kampe nereikalingas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 31 Geg 2007, 16:39
- Miestas: Vilnius
Re: K-750H istorija.
Kartais ne i Prancuzija isvezei motocikla? matytas tralas