Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas BMW 501 V8 1955m

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė pofke78 »

zilvisa rašė:
tauras000 rašė:gilzes pagal pavyzdi perdaro is panasiu, Kaune koordinatinemis staklemis, svarbu vidinis diametras panasios ir senos butu toks pats, man padare gerai.

na is nuotraukos tu nematysi koks ten kantas jau yra. kam ta gilze nauja det, pirma ziedu reikia paieskoti kitu

O su skilimu ką daryti?
Yha
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 241
Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė Yha »

show_time rašė:pradejom nuo variklio tik issikelus ir nuemus vienos galvos vostuvu dangteli vaizdas nenudziugino visai,susukti skirtingi varztai..
IMG_2569.jpg


nusiemus galva dar paaiskejo kad ir gilzes trukusios
IMG_2610.jpg

Koks diametras stumuoklio?
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė tauras000 »

zilvisa rašė:
tauras000 rašė:gilzes pagal pavyzdi perdaro is panasiu, Kaune koordinatinemis staklemis, svarbu vidinis diametras panasios ir senos butu toks pats, man padare gerai.

na is nuotraukos tu nematysi koks ten kantas jau yra. kam ta gilze nauja det, pirma ziedu reikia paieskoti kitu

Normaliai, pirma suvalgyt kiausini, paskui galvot, kaip ji isvirti :yahooo:
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė tadas1991 »

Iš foto tai panašiau į subraižymą, o ne į skilimą. Su tokiu įrėžimu, pakeitus žiedus, dar važiuot ir važiuot, tik aišku nuo požiūrio viskas labai priklauso, kas yra ta restauracija...
show_time
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 02 Gru 2013, 22:43

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė show_time »

Nu vyrai jus mane stebinat :-) kokie ziedai kokie ibrezimai :D virs nuotrauko parasyta trukusi aplamai apie kokius vaziavimus gali eiti sneka jai tai butu "tik ibrezimas" kuris plika akimi matomas ir kuris eina beveik per visa gilze, jau nekalbu apie mikro trukimus, kuriu nepamatysi nepatikrines bloko sandarumo. O kad daugiau klausimu nekiltu ar tai itrukimas:

ausinimas degimo kameroje
IMG_2570.jpg



tik nuemus voztuvu dangteli jau kilo itarimas kad buvo auksarankiu lysta, bet pasirodo kartais uzsienio auksarankiai pranoksta musu... ideti neaiskus svaistikliai, negana to patobulinti bulgarke.
20131217_163718.jpg
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo show_time 30 Sau 2014, 12:43, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė pofke78 »

Jei tiek daug patirties turi, tai turėtum suprast, kad skystis išmetime ne tik iš trūkusių gilzių atsiranda.
show_time
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 02 Gru 2013, 22:43

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė show_time »

pofke78 rašė:Jei tiek daug patirties turi, tai turėtum suprast, kad skystis išmetime ne tik iš trūkusių gilzių atsiranda.


ne apie supratima eina kalba ir zinias, o konkreciai apie mano atveji.
show_time
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 02 Gru 2013, 22:43

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė show_time »

gal kas zinot ir galyt pasiulyt Vilniaus mieste ar jo apylinkes, meistra/imone kuri uzsiema aliuminio poliravimo darbais?
zilvisa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 167
Užsiregistravo: 21 Rgp 2011, 03:36

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė zilvisa »

pofke78 rašė:
zilvisa rašė:
tauras000 rašė:gilzes pagal pavyzdi perdaro is panasiu, Kaune koordinatinemis staklemis, svarbu vidinis diametras panasios ir senos butu toks pats, man padare gerai.

na is nuotraukos tu nematysi koks ten kantas jau yra. kam ta gilze nauja det, pirma ziedu reikia paieskoti kitu

O su skilimu ką daryti?

nepaskaiciau kad parasyta kad skilusi, galvojau tik ibresta.
show_time
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 02 Gru 2013, 22:43

Re: BMW 501 V8 1955m

Standartinė show_time »

truputelis vaizdu, kaip ir buvo galima tiketis visiskai sudege voztuvai, pakeisti naujais
IMG_2654.jpg


galvos surinktos ir nuslifuotos
IMG_2742.jpg



nusmeliuotos varyklio visos dalys
IMGP9116(1).JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.