Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė evris »

Gal kas galite Kestuciui pasakyti ismatavimus K750 voztuvu stumiku?
Labai panasus daiktas.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Vožtuvo kėliklis pagamintas iš "Belarus" traktoriaus variklio vožtuvo kėliklio. Pagrindinėje dalyje skersmuo atitiko idealiai - 25mm.
Tekintojo darbas buvo apatinėje dalyje nulyginti išplatėjimą, sutrumpinti aukščiu ir gale įpresavo pagamintą veržlę. Dėl paviršiaus kietumo manau bus pakankamas, nes detalės paskirtis tapati. Žinoma jei su laiku rasiu originalią detalę - ją priglausiu.
DSC04640.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Kelios nuotraukos.
DSC04613.JPG
DSC04615.JPG
DSC04616.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Pradedami variklio tvarkymo darbai.Variklio blokas smėliuotas. Išsuktos variklio galvutės smeigės, kurias išsukti buvo gan nelengva, nes smeigių sriegiai išlikę prasti ir suveržus dvi veržles sukant tempėsi likęs sriegis ir naudos nebuvo. Teko virinti veržles ir šildyti smeigias. Bloko viršus šlifuotas. Tikrinta cilindrų gilzių išdilimas - meistrų sprendimas kad šlifuoti cilindrų dar nereikia. Variklio remontas buvo darytas Prancūzijoje. Pagal nominalą turi stovėti stūmokliai 58,00mm.Šiame variklyje jau pastatyti 58,96mm stūmokliai.Bus dedami nauji žiedai ir kad jie geriau (ar greičiau) prisitrintų padarė cilindrų honingavimą. Variklio blokas plautas ir dažytas. Greičių dėžės buvo atsuktas dangtelis. Vizualiai dantračiai atrodo labai gražiai, guoliai taip pat. Greičių dėžės korpusas šveistas mechaniškai - smėliavimas nenaudotas. attachment=2]DSC04628.JPG[/attachment]
DSC04631.JPG
DSC04630.JPG
Prikabinti failai
DSC04628.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Iškilo klausimas. Gal galite pasidalinti patirtimi kaip reikia sureguliuoti šito sankabos diskatoriaus lapkes.
Žinau kad tarp lapkių ir išminamo guolio turi būti mažas tarpelis (laisvumas). Problema ta: prisukus diskatorių su sankabos diskeliu prie smagračio - lapkės atlaisvėja. Tada reikia statyti į vietą greičių dėžę su išminamu guoliu ir tikrinti laisvumą. Bet viską surinkus priėjimo sureguliuoti lapkėm nėra. Manau turėtų būti kokie reguliavimo standartai - sureguliuoti diskatoriaus lapkes prisukus diskatorių prie smagračio.
DSC04654.JPG
Vartotojo avataras
Nerijus_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 256
Užsiregistravo: 28 Bir 2011, 11:33
Miestas: Lazdijai

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Nerijus_ »

Surinkus sankabą reikia slankmačiu matuot atstumą tarp lapkių ir disko skardos (panašiai tos vietos, pro kur velenėlis kišasi) Kiekvienai technikai tas atstumas kitoks, bet padarius tinkamą atstumą reguliuot papildomai nereikia.
Moteris už vairo, kaip žvaigždė danguje - tu ją matai, o ji tavęs ne.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Nerijus_ rašė:Surinkus sankabą reikia slankmačiu matuot atstumą tarp lapkių ir disko skardos (panašiai tos vietos, pro kur velenėlis kišasi) Kiekvienai technikai tas atstumas kitoks, bet padarius tinkamą atstumą reguliuot papildomai nereikia.

Kad reikia matuoti, tai aišku. Bet pagal pateiktą apibudinimą aš sankabos nesureguliuosiu. Reikalingi standartai kokio kampo išvirtimu turi stovėti lapkės ,kad sankaba efektingai dirbtu, o tada galima matuoti kad lapkės būtų vienodai sureguliuotos.
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Vaidotas73 »

Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Ačiū Vaidotui už tinklalapio adresą. Ši knyga man netinka, nes 1954m šiose automobiliuose buvo statomi naujasnios kartos varikliai ir kitokios greičių dėžės. Pas manę variklis 488S2 modelio dar vadinamas 6cv. Reikiamo modelio knygą buvau radęs, bet informacija duodama kaip automobilį eksploatuoti, bet ne remontuoti.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Pagaminti alkūninio veleno išilginio laisvumo indeklai. Senų iš vis nebuvo, manau ardydami variklį juos išmėtė. Originalių rasti nepavyko, teko kopijuoti pagal Prancūzijos restauratorių sukeltas internete nuotraukas.
DSC04658.JPG
DSC04662.JPG
DSC04664.JPG
Skelbti atsakymą