Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Gal kas galite Kestuciui pasakyti ismatavimus K750 voztuvu stumiku?
Labai panasus daiktas.
Labai panasus daiktas.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Vožtuvo kėliklis pagamintas iš "Belarus" traktoriaus variklio vožtuvo kėliklio. Pagrindinėje dalyje skersmuo atitiko idealiai - 25mm.
Tekintojo darbas buvo apatinėje dalyje nulyginti išplatėjimą, sutrumpinti aukščiu ir gale įpresavo pagamintą veržlę. Dėl paviršiaus kietumo manau bus pakankamas, nes detalės paskirtis tapati. Žinoma jei su laiku rasiu originalią detalę - ją priglausiu.
Tekintojo darbas buvo apatinėje dalyje nulyginti išplatėjimą, sutrumpinti aukščiu ir gale įpresavo pagamintą veržlę. Dėl paviršiaus kietumo manau bus pakankamas, nes detalės paskirtis tapati. Žinoma jei su laiku rasiu originalią detalę - ją priglausiu.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Kelios nuotraukos.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Pradedami variklio tvarkymo darbai.Variklio blokas smėliuotas. Išsuktos variklio galvutės smeigės, kurias išsukti buvo gan nelengva, nes smeigių sriegiai išlikę prasti ir suveržus dvi veržles sukant tempėsi likęs sriegis ir naudos nebuvo. Teko virinti veržles ir šildyti smeigias. Bloko viršus šlifuotas. Tikrinta cilindrų gilzių išdilimas - meistrų sprendimas kad šlifuoti cilindrų dar nereikia. Variklio remontas buvo darytas Prancūzijoje. Pagal nominalą turi stovėti stūmokliai 58,00mm.Šiame variklyje jau pastatyti 58,96mm stūmokliai.Bus dedami nauji žiedai ir kad jie geriau (ar greičiau) prisitrintų padarė cilindrų honingavimą. Variklio blokas plautas ir dažytas. Greičių dėžės buvo atsuktas dangtelis. Vizualiai dantračiai atrodo labai gražiai, guoliai taip pat. Greičių dėžės korpusas šveistas mechaniškai - smėliavimas nenaudotas. attachment=2]DSC04628.JPG[/attachment]
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Iškilo klausimas. Gal galite pasidalinti patirtimi kaip reikia sureguliuoti šito sankabos diskatoriaus lapkes.
Žinau kad tarp lapkių ir išminamo guolio turi būti mažas tarpelis (laisvumas). Problema ta: prisukus diskatorių su sankabos diskeliu prie smagračio - lapkės atlaisvėja. Tada reikia statyti į vietą greičių dėžę su išminamu guoliu ir tikrinti laisvumą. Bet viską surinkus priėjimo sureguliuoti lapkėm nėra. Manau turėtų būti kokie reguliavimo standartai - sureguliuoti diskatoriaus lapkes prisukus diskatorių prie smagračio.
Žinau kad tarp lapkių ir išminamo guolio turi būti mažas tarpelis (laisvumas). Problema ta: prisukus diskatorių su sankabos diskeliu prie smagračio - lapkės atlaisvėja. Tada reikia statyti į vietą greičių dėžę su išminamu guoliu ir tikrinti laisvumą. Bet viską surinkus priėjimo sureguliuoti lapkėm nėra. Manau turėtų būti kokie reguliavimo standartai - sureguliuoti diskatoriaus lapkes prisukus diskatorių prie smagračio.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Surinkus sankabą reikia slankmačiu matuot atstumą tarp lapkių ir disko skardos (panašiai tos vietos, pro kur velenėlis kišasi) Kiekvienai technikai tas atstumas kitoks, bet padarius tinkamą atstumą reguliuot papildomai nereikia.
Moteris už vairo, kaip žvaigždė danguje - tu ją matai, o ji tavęs ne.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Nerijus_ rašė:Surinkus sankabą reikia slankmačiu matuot atstumą tarp lapkių ir disko skardos (panašiai tos vietos, pro kur velenėlis kišasi) Kiekvienai technikai tas atstumas kitoks, bet padarius tinkamą atstumą reguliuot papildomai nereikia.
Kad reikia matuoti, tai aišku. Bet pagal pateiktą apibudinimą aš sankabos nesureguliuosiu. Reikalingi standartai kokio kampo išvirtimu turi stovėti lapkės ,kad sankaba efektingai dirbtu, o tada galima matuoti kad lapkės būtų vienodai sureguliuotos.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Ačiū Vaidotui už tinklalapio adresą. Ši knyga man netinka, nes 1954m šiose automobiliuose buvo statomi naujasnios kartos varikliai ir kitokios greičių dėžės. Pas manę variklis 488S2 modelio dar vadinamas 6cv. Reikiamo modelio knygą buvau radęs, bet informacija duodama kaip automobilį eksploatuoti, bet ne remontuoti.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Pagaminti alkūninio veleno išilginio laisvumo indeklai. Senų iš vis nebuvo, manau ardydami variklį juos išmėtė. Originalių rasti nepavyko, teko kopijuoti pagal Prancūzijos restauratorių sukeltas internete nuotraukas.