Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas K750M improvizacija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: K750M improvizacija
Na, kagi, taip ir užbaigti patys baisiausi ir purviniausi, arba kitaip sakant "smaliniausi" virinimo darbai. Likę virinimo darbai bus jau nebe tokie murzini
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: K750M improvizacija
Antras lopšio špakliavimo raundas ir kantrybės išbandymas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: K750M improvizacija
Užuojauta.......
Jei kantrybės pritrūks, prakišit ir antrą raundą.
Kai laukia tokie karščiai tai glaistymo darbai apsunkėja - nespėji sumaišęs užtepti, o jis jau pradeda kietėti ir nebelieka laiko nudailinti. Na ir šveitimas daugiau prakaito pareikalauja. Turbūt šveičiat su išcentriniu šlifuokliu -jis daug palengvina darbą.
Jei kantrybės pritrūks, prakišit ir antrą raundą.
Kai laukia tokie karščiai tai glaistymo darbai apsunkėja - nespėji sumaišęs užtepti, o jis jau pradeda kietėti ir nebelieka laiko nudailinti. Na ir šveitimas daugiau prakaito pareikalauja. Turbūt šveičiat su išcentriniu šlifuokliu -jis daug palengvina darbą.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: K750M improvizacija
Taip, dėl špakliaus kietėjimo tai maišausi po labai mažai ir daug sykių, kad spėti viską ištpepti kol pradeda traukti. Dėl šveitimo tai nepamaišytų išcentrinis šlifuoklis, reikės ateičiai pagalvot tokį įsigyt, bet pakolkas tenkinuosi šveičiant rankytėmis
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: K750M improvizacija
Margučiai. Gražu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: K750M improvizacija
Margučius užbalinus epo gruntu antrą sykį.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: K750M improvizacija
Po šiokių tokių dažymo darbų, kol geras oras leido, buvo metas kibti vėl į techninę motociklo pusę. Kadangi keičiau visus salnikus, tai pribrendo reikalas pakeisti ir paskirstymo velenėlio salniką, esantį po degimu. Galvojau užtruksiu kelias minutes ir bus reikalai su varikliu baigti, bet variklis pasakė: ne taip greitai čia tau viskas gausis...
Nuėmus degimą, pasirodė liūdnas dalykas - klibantis guolis. Reiškias reikia jį keisti, o kad pakeisti reikia nusiimti variklio vadinamąją "krūtinę". Varžatai būta kažkada sukti, nužystos galvos, o krutėti iš vietos - nė krust. Tai prie krūtinės varžtų atsukimo pražaidžiau geras pusantros valandos. Visaip kaldamas su kalamu atsuktuvu ir sukdamas, ir pūsdamas VD, ir tiesiog kaldamas per varžtus, su viltimi jog atšoks... Bet galiausiai varžtas pasidavė kai jo galva pasidalijo pusiau ir nulaužęs antrąją jo pusę nuėmiau krūtinę, tikėdamasis, jog sugaišus tiek laiko pavyks greitai atsukti ir ištraukti velenėlį bei pakeisti patį guolį. Bet...
Taip pat sunkiai atsukus velenėlio prispaudimo šaibos varžtus ir ištraukus velenėlį pamačiau, jog variklis vėl spjovė tiesiai į veidą... Paties velenėlio stovis - tragiškas. Atrodo pats velenėlio kumštelių nudilimas pamatavus 0,19 ; 0,24; 0,19; 0,15 mm iš kapitalinio remonto knygoje pateikiamų leidžiamų 0,5 mm. Bet viską gadina bestovint atsiradusios išrūdijusios duobės, kurios dirbant varikliui būtų kaip dildė. Taigi teko svajones vyti į šalį ir ieškotis kito velenėlio. Ir ačiū Dievui vienas labai labai geras draugas iš savo resursų surado ir padovanojo praktiškai naują velenėlį - dedi ir važiuoji. Esu labia jam dėkingas.
Taigi, įsidėjęs valenėlį, taip pat dar sugalvojau išsukti viršutinė variklio tvirtinimo špilką, kuri buvo paplakta. Deja ji išplakimo vietoje labai greitai nusisuko ir nutrūko, taigi teko gręžti skylę varžtų išėmėjui, bet ir su juo nieko nepasiekiau, gal kokius penkis sykius atsargiai kaitinau iki špilkos raudonumo ir aušinau, bet ji nė krust... Kol galiausiai teko išgręžti dar didesnę skylę ir bandyti sriegti neišlupus senosios, kaip nors neužlaužiant sriegiklio. Galų galiausiai pavyko
Taip pat nutekinti visi nužįsti kūginiai varžtai ir vėl krūtinė stojo į savo vietą.
Nuėmus degimą, pasirodė liūdnas dalykas - klibantis guolis. Reiškias reikia jį keisti, o kad pakeisti reikia nusiimti variklio vadinamąją "krūtinę". Varžatai būta kažkada sukti, nužystos galvos, o krutėti iš vietos - nė krust. Tai prie krūtinės varžtų atsukimo pražaidžiau geras pusantros valandos. Visaip kaldamas su kalamu atsuktuvu ir sukdamas, ir pūsdamas VD, ir tiesiog kaldamas per varžtus, su viltimi jog atšoks... Bet galiausiai varžtas pasidavė kai jo galva pasidalijo pusiau ir nulaužęs antrąją jo pusę nuėmiau krūtinę, tikėdamasis, jog sugaišus tiek laiko pavyks greitai atsukti ir ištraukti velenėlį bei pakeisti patį guolį. Bet...
Taip pat sunkiai atsukus velenėlio prispaudimo šaibos varžtus ir ištraukus velenėlį pamačiau, jog variklis vėl spjovė tiesiai į veidą... Paties velenėlio stovis - tragiškas. Atrodo pats velenėlio kumštelių nudilimas pamatavus 0,19 ; 0,24; 0,19; 0,15 mm iš kapitalinio remonto knygoje pateikiamų leidžiamų 0,5 mm. Bet viską gadina bestovint atsiradusios išrūdijusios duobės, kurios dirbant varikliui būtų kaip dildė. Taigi teko svajones vyti į šalį ir ieškotis kito velenėlio. Ir ačiū Dievui vienas labai labai geras draugas iš savo resursų surado ir padovanojo praktiškai naują velenėlį - dedi ir važiuoji. Esu labia jam dėkingas.
Taigi, įsidėjęs valenėlį, taip pat dar sugalvojau išsukti viršutinė variklio tvirtinimo špilką, kuri buvo paplakta. Deja ji išplakimo vietoje labai greitai nusisuko ir nutrūko, taigi teko gręžti skylę varžtų išėmėjui, bet ir su juo nieko nepasiekiau, gal kokius penkis sykius atsargiai kaitinau iki špilkos raudonumo ir aušinau, bet ji nė krust... Kol galiausiai teko išgręžti dar didesnę skylę ir bandyti sriegti neišlupus senosios, kaip nors neužlaužiant sriegiklio. Galų galiausiai pavyko
Taip pat nutekinti visi nužįsti kūginiai varžtai ir vėl krūtinė stojo į savo vietą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: K750M improvizacija
Pagaliau nudažytos dar kelios dalys.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: K750M improvizacija
Dar šiek tiek skyrus laiko pažaista su priekiniais amortizatoriais. Teko šiek tiek ilgiau pavargti kol prišveičiau įvores, nes labai strigdavo (turbūt dėl to jog užsidėjo chromo sluoksnis ant plunksnų). Šveičiau po truputį vis pabandydamas kaip vaikšto stakane. Prišveičiau taip jog be jokio klibėjimo vos ranka galima pramauti. Taip pat teko šiek tiek nusitekinti įvorių briaunas į vidinę pusę, kad įdėti fiksatorius, nes įvorės per ilgos. Keista kad šių laikų ukrainietiškos detalės tokios nedadirbtos iki galo kaip priklauso...
Na ir aišku sudėjus naujus salnikus, veilokus, naujai cinkuotas dalis, atrinkus geriausius, neišdilusius veikiančius vidurius su nesusuktomis spyruoklėmis, viskas surinkta. Sudėjus vielokus ir salnikus sunkokai vaikšto plunksnos spaudžiant ir traukiant tarp rankų, bet tikiuos prisitrins ir bus čiki
Na ir aišku sudėjus naujus salnikus, veilokus, naujai cinkuotas dalis, atrinkus geriausius, neišdilusius veikiančius vidurius su nesusuktomis spyruoklėmis, viskas surinkta. Sudėjus vielokus ir salnikus sunkokai vaikšto plunksnos spaudžiant ir traukiant tarp rankų, bet tikiuos prisitrins ir bus čiki
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tel.: 869644916
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 303
- Užsiregistravo: 28 Rgp 2017, 15:57
- Miestas: Panevėžys
Re: K750M improvizacija
Ech, gražu žiūrėt
Kaip supratau darbinės dalys užsichromavo, kaži ar geras sprendimas, tas dekoratyvinis chromas kaip suprantu nėra tinkamas sprendimas mechaninei trinčiai.
Kaip supratau darbinės dalys užsichromavo, kaži ar geras sprendimas, tas dekoratyvinis chromas kaip suprantu nėra tinkamas sprendimas mechaninei trinčiai.