Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Malonu matyt, jog tema sulaukė susidomėjimo. Gavau ir asmeninių žinučių ta tema. :) . Mano draugų tarpe visi jau kaip sakant "išaugo" iš tokių užsiėmimų ir dabar toks jaučiuosi truputį balta varna, kai tempiu kokį surūdijusį eksponatą matydamas jame vertę. Čia bendraminčių netruksta ir tai džiugu.

Dėl dažymo-nedažymo. Ne tas čia atvejis kai pvz. mašinos sparnas parudijęs ir gali privest padažęs ta vietą. Čia 70% ploto reikėtų tvarkyt, tad mano nuomone:
1 var. - nedarai nieko, užkoncervuoji ir pamiršti;
2 var. - tvarkai iš esmės kokybiškai, stengdamasis išlaikyti autentiškumą; - tą ir bandysiu padaryt, nebediskutuokim.

Prabėgęs šis moto apie 14.000km.

Įsigijimo kaina tegul lieka man, jei jūs nieko prieš. Aš parašysiu apie darbų kainas, kurių reikės.

Variklio kurt nebandžiau, nes kaip minėjau degimas surūdijęs, išrinktas, laidai nutraukioti. Nors kompresiją matavau, tai kaip ir normaliai. Apie 6-7atm. Knygelėje rašo turi būti ~7atm. Buvęs šeimininkas minėjo, kad stumoklius žiedus į pabaigą buvo keitęs.

Darbai buvo pradėti truputį ankščiau nei užvedžiau temą, tad dar kelis postus padarysiu.

Ardymo darbų kelios akimirkos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Išmontuoti ratus savo jėgom nesugebėjau. Vietiniam servise priderinę stakles šiaip ne taip išmontavo. (10Lt/vnt.) . Vaizdelis aišku nekoks. Ratlankiai keliais sluoksniais išrūdiję. Viena dalis ratų stipriai papuvus. Matyt kur stovėjus ant žemės be oro. Ten praktiškai visi stipinai lūžo. Dalis stipinų kaip minėjau keisti vinimis :) . Matyt negavo originalių.

Šiuo metu ratlankiai apvalyti, sutepti rūdžių surišėju. Laukia smėliavimo. Sveiki stipinai laukia valymo darbų, šveitimo, sriegio valymo, cinkavimo. ~50vnt reikia nupirkti papildomai.

Dvi padangos neblogos - viena iš jų matosi keista 1982 metais. Kita originali 1976 metų matyt buvus atsarginė dar nebloga. O dviems originalioms kaput. Laukiu iš forumiečio autentiško rašto senų laikų padangų. Jei nemeluoja viena iš jų nauja. Kameros dvi originalios su skylėmis - bandysiu vulkanizuot.

Stebulėse išmontuoti guoliai, visos įvorės, salnykai. Jie bus keičiami naujais.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Dar kelios foto iš ratų išrinkimo darbų
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

Nevažinėkit tom senom padangom, nes jeigu palyja tai blogiau nei ant pliko ledo, iš patirties sakau. Rusijoj vis dar gamina tokio pat rašto ir išmatavimų, jeigu norit originalumo. Jos minkštos, BET gal jie ten ko nors pagaili įdėt, nes bent jau man asmeniškai susivažinėjo labai greitai.
Dabar važinėju su MITAS 4,00-19, H02, bus jau antras sezonas kol kas tikrai puikiai.
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Pirmos problemos su kuriomis susidūriau. Ardant priekines šakes radau abi lūžusias spyruokles, viena šakių plunksna nutrintu kraštu. Nutrintas sriegis. Kokiu būdu tai atsitiko neįsivaizduoju, kadangi ten juk ant viršaus užsisuka "veržlė" su salnyku ir pan. Pasiduodu. Gal kurį laika ji buvo atsisukus, užkilus į viršų po amortizatorių "vėliavėle" ir tada jos kraštas nutrynė? No idea. Gal kas matę tokį atvejį?

Geriausia, kad savaitgalį parsitempiau MT10-36 rėmą su šakėmis ir
1 - ardant radau dar labiau sulūžinėjusias spyruokles - į tris dalis abi. Aišku pasidarė, kad lūžusias nedėsi. Nes jos lūžę išeina i šonus, užsiklynina ir nedirba amortizatoriai. ardant jas teko iškalt. Įdomu ar jos susivirintų? Jei negausiu sveikų tinkančių reiks pabandyt.
2 - pasirodo šakių plunksnos (turiu minty chromuotos apatinės dalys) skiriasi nuo MT10. Pas mane su tepalo išleidimo skylutėmis, o ant naujesnio jų jau nėra. Jei nagausiu sveikos originalios plunksnos, turbūt reikes apvirinti, nutekinti ir persriegti sriegį.

Beje simboliška kaina atiduočiau visa MT10-36 rėmą be dokumentų. Su palūžusiomis šakėmis. Jei kam aktualu - PM.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Raimis »

Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

jakovlevas rašė:Nevažinėkit tom senom padangom, nes jeigu palyja tai blogiau nei ant pliko ledo, iš patirties sakau. Rusijoj vis dar gamina tokio pat rašto ir išmatavimų, jeigu norit originalumo. Jos minkštos, BET gal jie ten ko nors pagaili įdėt, nes bent jau man asmeniškai susivažinėjo labai greitai.
Dabar važinėju su MITAS 4,00-19, H02, bus jau antras sezonas kol kas tikrai puikiai.
Hmm.. Šiaip bent jau kol kas mastau, kad geru oru 2-3 kart per vasarą išriedėsiu pasivėžint. Normaliam važinėjimui labiau šiuolaikinė technika tinka. Bet pasižiūrėsiu dėl originalių padangų. Dėkui už patarimą.

Beje o per kiek km susitrynė tau tos rusiškos?

Mano padangos 3.75-19 model Y40
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?
Kai rinkau info apie šitą modelį buvau kažkur radęs 7 atm. Ne pats sugalvojau. Dabar greit neatgaminu kur. Jei rasiu - įmesiu.

Dėl tikrinimo tai sutinku. Darbinėje temperatūroje logiškiau žiūrėt. Nes neaišku kaip šylant kas plečiasi. Ar labiau cilindras plečiasi ar stumoklis su žiedais.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

Tas naujas rusiškas suvažinėjau per kokius 3000km. Jos ir būna originalių išmatavimų - 3.75x19. Bet kokiu atveju, jos geriau negu nuo senatvės sumedėjusios sovietinės.

Sulaužytos priekinių šakių spyruoklės yra dažna problema, taip nutinka dėl to, kad jos per daug užveržiamos surenkant. Paskaitinėkit šitam skyriuje "projektai" apie rusiškus opozitus, ten prie vieno projekto buvo diskusija ir paaiškinimai su išmatavimais.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?
Taip, K650, MT9 vartotojo vadove nurodyta, kad kompresija turi būti ~7atm.