Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Zaz 965 projektelis
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Zaz 965 projektelis
Smeliasroves foto. Buvo pirkta lenkijoje, jau metus tarnauja. Kur rudys tai nuimineja labai greitai, o kur jau yra spakliaus sluoksinis tai jau pazulint reikia
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 170
- Užsiregistravo: 15 Bal 2010, 15:17
- Miestas: Klaipėdos raj.
Re: Zaz 965 projektelis
Su kokiu kompresorium maitinama backa? Ta prasme koks jo nasumas?
МОСКВИЧ ИЖ 2125 1978m
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Zaz 965 projektelis
Kompresorio nasumas apie 480l/minute, skaiciavau praeitais metais
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Zaz 965 projektelis
Taigi darbas juda, spakliuojamas kebulas, forma padaroma zaliu spaklium, 2 ploni sluoksiniai tada pertrynu detale, data dar vienas arba du pluoni sluoksniai zalio spakliaua ir pertrynus arba netrynus su geltonu(pagal situacija) siaip nieko sunkaus ir aisku pries spakliuojant abizyrinu kebula, pereinu su p100 tada ir vel abizyrinu ir tik tada spakliuot
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Zaz 965 projektelis
Nuotraukos
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Zaz 965 projektelis
Tiesiai is darbu vietos
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Zaz 965 projektelis
Sestadenio ir siandienos atlikti darbai. Pilnai ialygintas galinis dangtis, isejo idealiai. Pirmus sluoksius slifavau su masinele, dabaiginejau jau su rankiniu budu. Taigi pora nuotrauku is darbu
Kapotas dar buvo pertemtas zaliu spaklium, du ploni sluoksniai(pamirsau nufotografuot). Nebuvo nei vienos lygios vietos ant kapota, tai glaistymo bus
Kapotas dar buvo pertemtas zaliu spaklium, du ploni sluoksniai(pamirsau nufotografuot). Nebuvo nei vienos lygios vietos ant kapota, tai glaistymo bus
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Zaz 965 projektelis
Sveiki.
Žiūrint projektą iškilo keli pastebėjimai.
Na įdomus faktas kad pradedant vienu kėbulu, vėliau daromas kitas, turbūt nekils problemų dėl registracijos, nes kėbule yra iškaltas nr.
Minėjote kad automobilio dugnas bus ir smėliuojamas. Ar patogu bus smėliuoti ir vartyti jau nuglaistytą, paruoštą dažymui automobilį, na nežinau.
Na minėjote kad galinis dangčio glaistymo išlyginimas išėjo idealiai, įdomu kaip tai nustatote? Galiu pasakyti iš praktikos kad kuo didesnės plokštumos ir kuo didesni jose glaistymo plotai tuo idealiai padaryti sunkiau, nes trinant vieną vietą gali ištrinti šalia duobę, o glostant su ranka visko pajusti nepavyksta. Dėl to nuglaisčius yra visa detalė gruntuojama, pritrinama ir stebima visais kampais ar nepasimato plokštuminių vietų (ar duobių) visuose plokštumose turi būti sferinis paviršius (išgaubimas), jei yra nelygumai vėl paglaistoma, vėl gruntuojama. Na jei norima idealumo dar daromas ir pirminis dažymas - užmetamas blizgus dažas, kad pasimatytų glaistymo darbo netobulumai.
Žiūrint projektą iškilo keli pastebėjimai.
Na įdomus faktas kad pradedant vienu kėbulu, vėliau daromas kitas, turbūt nekils problemų dėl registracijos, nes kėbule yra iškaltas nr.
Minėjote kad automobilio dugnas bus ir smėliuojamas. Ar patogu bus smėliuoti ir vartyti jau nuglaistytą, paruoštą dažymui automobilį, na nežinau.
Na minėjote kad galinis dangčio glaistymo išlyginimas išėjo idealiai, įdomu kaip tai nustatote? Galiu pasakyti iš praktikos kad kuo didesnės plokštumos ir kuo didesni jose glaistymo plotai tuo idealiai padaryti sunkiau, nes trinant vieną vietą gali ištrinti šalia duobę, o glostant su ranka visko pajusti nepavyksta. Dėl to nuglaisčius yra visa detalė gruntuojama, pritrinama ir stebima visais kampais ar nepasimato plokštuminių vietų (ar duobių) visuose plokštumose turi būti sferinis paviršius (išgaubimas), jei yra nelygumai vėl paglaistoma, vėl gruntuojama. Na jei norima idealumo dar daromas ir pirminis dažymas - užmetamas blizgus dažas, kad pasimatytų glaistymo darbo netobulumai.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Zaz 965 projektelis
kęstutis rašė:Sveiki.
Žiūrint projektą iškilo keli pastebėjimai.
Na įdomus faktas kad pradedant vienu kėbulu, vėliau daromas kitas, turbūt nekils problemų dėl registracijos, nes kėbule yra iškaltas nr.
Minėjote kad automobilio dugnas bus ir smėliuojamas. Ar patogu bus smėliuoti ir vartyti jau nuglaistytą, paruoštą dažymui automobilį, na nežinau.
Na minėjote kad galinis dangčio glaistymo išlyginimas išėjo idealiai, įdomu kaip tai nustatote? Galiu pasakyti iš praktikos kad kuo didesnės plokštumos ir kuo didesni jose glaistymo plotai tuo idealiai padaryti sunkiau, nes trinant vieną vietą gali ištrinti šalia duobę, o glostant su ranka visko pajusti nepavyksta. Dėl to nuglaisčius yra visa detalė gruntuojama, pritrinama ir stebima visais kampais ar nepasimato plokštuminių vietų (ar duobių) visuose plokštumose turi būti sferinis paviršius (išgaubimas), jei yra nelygumai vėl paglaistoma, vėl gruntuojama. Na jei norima idealumo dar daromas ir pirminis dažymas - užmetamas blizgus dažas, kad pasimatytų glaistymo darbo netobulumai.
Dokumentai ir vieno zapo ir kito yra tvarkingi,tad del to nera problemu.
Taip kai davesiu kebula iki grunto, tada smeliuosiu dugna is pradziu is vidaus,uzdazysiu hammerite dazais,tada smeliuosiu dugna is kitos puses. O pirma pradejau spakliuot del to kad zapa buna reikia pertemt is vieno garazo i kita, arba i lauka, o jei smeliuoti dugna is lauko puses tai reikia nuimineti vaziuokle, tai gaunasi dvigubas darbas(nes reikes veliau atgal det, veliau dar nuiminet. Pagalvojau kad paprasciau bus paruost kebula gruntui ir tada verst ant sono,numest vaziuokle ir nusmeliuot dugna. O del spakliavimo tai bagazines plotas dar nera didelis, tai galima dar pajusti su ranka. Su stogu jau bus sunkiau. Slifuojant spakliu dideliame plote negalima trint vienoje vietoje, nes duobute bus neisviangiama. Plius dar su purskiamu glaistu apdirbsiu bagazine, tada tik trinsiu su miltelais"projavke" ir tik rankiniu budu, tai jei dar kasnors islys tai galima bus pataisyt su "fine" spaklium. O kebula dazysiu be vaziuokles,ant stovu, tai pries pat dazant apdirbsiu kebula is lauko puses graviteksu ir tik tada dazysiu
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Zaz 965 projektelis
Apie vienoje vietoje trynimą niekas nekalba, bet trinant , kraunant glaistą, vėl trinant ir vėl ir vėl, būna kad išsitrina ten kur nereikia.
Kai minėjote kad visas galinis dangtis IDEALIAI nuglaistytas nenaudojant grunto dangalų, na tai jo.
Kas dėl smėliavimo tai nežinau, kai reikės išsmėliuoti ratų arkas, slenksčius, durų apačias ir t.t. ar su smėliasrovės srove neužgausit paruoštų kėbulo dalių?, na ir su vartymu gali užgauti paruoštą kėbulą. Po to FINE glaistymo reikia taip pat užgruntuoti ir pritrinti. Nežinau kokius naudosite gruntus, bet jei epoksidinis tai jis ne visur tinka. Kas dėl to pyrago darymo - gruntai, glaistai, purškiami glaistai,gruntai - tai būtinai turi būti gerai išdžiovinti kiekvienas sluoksnis, kitaip su laiku gali atsisluoksniuoti. Na o graviteksas tai nesupratau kur bus purškiamas ?
Kai minėjote kad visas galinis dangtis IDEALIAI nuglaistytas nenaudojant grunto dangalų, na tai jo.
Kas dėl smėliavimo tai nežinau, kai reikės išsmėliuoti ratų arkas, slenksčius, durų apačias ir t.t. ar su smėliasrovės srove neužgausit paruoštų kėbulo dalių?, na ir su vartymu gali užgauti paruoštą kėbulą. Po to FINE glaistymo reikia taip pat užgruntuoti ir pritrinti. Nežinau kokius naudosite gruntus, bet jei epoksidinis tai jis ne visur tinka. Kas dėl to pyrago darymo - gruntai, glaistai, purškiami glaistai,gruntai - tai būtinai turi būti gerai išdžiovinti kiekvienas sluoksnis, kitaip su laiku gali atsisluoksniuoti. Na o graviteksas tai nesupratau kur bus purškiamas ?